Ik wou net zeggen. Waarom mag ik geen vragen stellen bij het feit dat Beelen zijn eigen zakken verrijkt met deze zwendel? Alleen al die extra DWDD optredentjes die hij hieraan te danken heeft lopen in de TONNEN aan extra inkomsten voor 'm.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
Wacht jongens. We mogen hier alleen maar positief doen over de Serious Request actie...
WTF zijn dit voor Noord-Koreaanse praktijken hier?
Pardon? Je bent zelf een druif.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die ArnieAlberts is echt een druif eerste klas. Geen idee waar hij last van heeft.
Wordt SR ooit in een land buiten Nederland gehouden, nou? Nee dus totaal niet relevant.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:54 schreef Moody het volgende:
[..]
A'dam is een dorp in Europa grapjas.
Voorbeeld? Ik heb het getroll gemist denk ik...quote:Op woensdag 19 december 2012 00:05 schreef Oerbeer het volgende:
Ja hoi, trollen/rellen laten we vanaf nu achterwege.
Dank jullie!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:05 schreef Oerbeer het volgende:
Ja hoi, trollen/rellen laten we vanaf nu achterwege.
me auchquote:Op woensdag 19 december 2012 00:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Voorbeeld? Ik heb het getroll gemist denk ik...
Mag ik deze geweldige post wel even plaatsen? Puur voor een inhoudelijke discussie (niet rellen dus).quote:Op woensdag 19 december 2012 00:03 schreef napoleonfour het volgende:
even kijken, iedereen schreeuwt dat de overheid niks meer geeft aan ontwikkelingshulp _o-. Dat geweldige rode kruis heeft 25.9 miljoen gekregen van de overheid. Daarvan is 7,5 miljoen opgegaan aan wervingskosten (je weet wel, die knaapjes langs de weg en billboards) en 3.8 miljoen aan administratieve kosten (oftewel het bestuur) want volgens het jaarrapport gaat er 83k naar het prersoneel, waar o waar is de rest van de 3 miljoen heen gegaan.?
[ afbeelding ]
Hej wat zien we daar, RK krijgt nog geld van SR.
Trusten!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:07 schreef DeLuna het volgende:
Nu kan ik slapen
Tevens een goed nummer.
wel de side-note dat het gaat over 2011 he. Ze hebben verkondigt dat het in 2011 anders zou gaan.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag ik deze geweldige post wel even plaatsen? Puur voor een inhoudelijke discussie (niet rellen dus).
Hier hetzelfde.. Ik kijk ook niet voor het goede doel ofzo. Het hoort gewoon een beetje bij het opbouwen van kerstsfeer voor mij.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
Verder geniet ik ook van SR. Ik kijk er zelf ook na, alleen zet ik vraagtekens bij waar het geld naar toegaat. Heeft verder niks met het project te maken. Want het idee van 1 week zitten in een huis zonder eten is best tof! En de sfeer is gezellig daar
Komt ie al.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:07 schreef tralalala het volgende:
Beetje weinig gelul en veel muziek of ligt het aan mij?![]()
Fransje moet gewoon mopjes tappen.
Is volgens mij wel een discussie-topic over. SR heeft een heel subforum gekregen, niet alleen dit topic.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
Verder geniet ik ook van SR. Ik kijk er zelf ook na, alleen zet ik vraagtekens bij waar het geld naar toegaat. Heeft verder niks met het project te maken. Want het idee van 1 week zitten in een huis zonder eten is best tof! En de sfeer is gezellig daar
Kunnen vast goed genieten van SR.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:08 schreef maily het volgende:
respects voor de mods deze week; die hebben overwerk!
wie zegt dat hij dat niet doet...quote:Op woensdag 19 december 2012 00:09 schreef Helpmefok het volgende:
WIL IEMAND DEZE VRAAG NOU BEANTWOORDEN:
Waarom stellen jullie geen vragen bij het eigenbelang vanBeelen
, die dankzij dit podium TONNEN aan geld in zijn eigen zakken steekt?
Waarom helpt hij die aidsnegers niet???????? van al die poen??????????
En dat terwijl het wel eens veel erger is geweest.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:09 schreef alors het volgende:
Volgens mij is er echt nog nooit een slotje gezet of mod nodig geweest in deze reeks
Rustig.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:09 schreef Helpmefok het volgende:
GODVEREDOMME! Er is toch wel bier, in de trapkast... welke mongool zet dat nou daar neer.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:07 schreef Stefanovich het volgende:
Ik had geen bier, ben net naar de lokale avondwinkel in Enschede gesjeest om nog bier te halen. HOPSAA NU kan ik er tegenaan!
Dat zie je toch: ik!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wie zegt dat hij dat niet doet...
Omdat marketing/geld verdienen over de rug van de zwakste op deze aardplaneet al van alle jaren is. Beelen is daarop geen uitzondering.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:09 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom zou ie? En wie zegt dat ie dat niet doet?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:09 schreef Helpmefok het volgende:
Dus de hele adorering van die achterlijke hippie is nergens voor nodig?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat marketing/geld verdienen over de rug van de zwakste op deze aardplaneet al van alle jaren is. Beelen is daarop geen uitzondering.
Ditquote:Op woensdag 19 december 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
Jahoor, we kunnen weer.Nou, wat vind ik me dat Serious Request toch een heerlijk positief en gezellig programma. Ik vind 't echt een ware traktatie om elke dag weer naar al die vrolijkheid en dat optimisme te mogen kijken.
Veeeel erger. Heb het idee dat de mods dit jaar een beetje fanbois zijn van SR en daarom geen commentaar er tegen dulden....quote:Op woensdag 19 december 2012 00:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dat terwijl het wel eens veel erger is geweest.
quote:
quote:
Welk aspect van "publieke omroep" is onduidelijk ? Je komt dom overquote:Op woensdag 19 december 2012 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat marketing/geld verdienen over de rug van de zwakste op deze aardplaneet al van alle jaren is. Beelen is daarop geen uitzondering.
Ik denk dat jij beter gewoon terug kunt gaan naar VBL en daar blijven.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:09 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
Jahoor, we kunnen weer.Nou, wat vind ik me dat Serious Request toch een heerlijk positief en gezellig programma. Ik vind 't echt een ware traktatie om elke dag weer naar al die vrolijkheid en dat optimisme te mogen kijken.
Precies.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dus de hele adorering van die achterlijke hippie is nergens voor nodig?
Ja sorry, ik moest twee keer kijken. En toen ging ikquote:
Ik zou ook vrolijk zijn van het salaris dat ik kreeg voor het draaien van wat plaatjes.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
Nee het moet hier gewoon gezellig zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 00:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Veeeel erger. Heb het idee dat de mods dit jaar een beetje fanbois zijn van SR en daarom geen commentaar er tegen dulden....
Jep. Belachelijk pijnlijk eigenlijk, die strijkstok.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies.
Jammer dat men straks weer 5 miljoen ophaalt waarvan minstens de helft verdwijnt in de zakken van andere dan de (moeders van de) baby's.
Wat is daar mee?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
[..]
Welk aspect van "publieke omroep" is onduidelijk ? Je komt dom over
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:12 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee het moet hier gewoon gezellig zijn
Wordt plaatjesdraaier danquote:Op woensdag 19 december 2012 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou ook vrolijk zijn van het salaris dat ik kreeg voor het draaien van wat plaatjes.
Dan gaan ze er altijd nog 2,5 miljoen op vooruit. Win-win.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies.
Jammer dat men straks weer 5 miljoen ophaalt waarvan minstens de helft verdwijnt in de zakken van andere dan de (moeders van de) baby's.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:13 schreef Snowballed het volgende:
Ik wacht op de moppen van Frans...
Er zijn aparte topics voor. Dit is het live topic.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Veeeel erger. Heb het idee dat de mods dit jaar een beetje fanbois zijn van SR en daarom geen commentaar er tegen dulden....
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:13 schreef IPA het volgende:
[..]
Dan gaan ze er altijd nog 2,5 miljoen op vooruit. Win-win.
Trusten!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er zijn aparte topics voor. Dit is het live topic.
Maargoed, slapennn
Jij ookquote:Op woensdag 19 december 2012 00:13 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben hier weg voor ik een zwaar onterechte ban krijg. Fijne avond.
Ik denk dat jij gewoon lekker moet blijven modden en geen mensen weg moet sturen zolang ze geen persoonlijke aanvallen plegen of verzanden in scheldpartijen...quote:Op woensdag 19 december 2012 00:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter gewoon terug kunt gaan naar VBL en daar blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |