Omdat marketing/geld verdienen over de rug van de zwakste op deze aardplaneet al van alle jaren is. Beelen is daarop geen uitzondering.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:09 schreef Helpmefok het volgende:
WIL IEMAND DEZE VRAAG NOU BEANTWOORDEN:
Waarom stellen jullie geen vragen bij het eigenbelang vanBeelen
, die dankzij dit podium TONNEN aan geld in zijn eigen zakken steekt?
Waarom helpt hij die aidsnegers niet???????? van al die poen??????????
Waarom zou ie? En wie zegt dat ie dat niet doet?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:09 schreef Helpmefok het volgende:
Dus de hele adorering van die achterlijke hippie is nergens voor nodig?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat marketing/geld verdienen over de rug van de zwakste op deze aardplaneet al van alle jaren is. Beelen is daarop geen uitzondering.
Ditquote:Op woensdag 19 december 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
Jahoor, we kunnen weer.Nou, wat vind ik me dat Serious Request toch een heerlijk positief en gezellig programma. Ik vind 't echt een ware traktatie om elke dag weer naar al die vrolijkheid en dat optimisme te mogen kijken.
Veeeel erger. Heb het idee dat de mods dit jaar een beetje fanbois zijn van SR en daarom geen commentaar er tegen dulden....quote:Op woensdag 19 december 2012 00:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dat terwijl het wel eens veel erger is geweest.
quote:
quote:
Welk aspect van "publieke omroep" is onduidelijk ? Je komt dom overquote:Op woensdag 19 december 2012 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat marketing/geld verdienen over de rug van de zwakste op deze aardplaneet al van alle jaren is. Beelen is daarop geen uitzondering.
Ik denk dat jij beter gewoon terug kunt gaan naar VBL en daar blijven.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:09 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
Jahoor, we kunnen weer.Nou, wat vind ik me dat Serious Request toch een heerlijk positief en gezellig programma. Ik vind 't echt een ware traktatie om elke dag weer naar al die vrolijkheid en dat optimisme te mogen kijken.
Precies.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dus de hele adorering van die achterlijke hippie is nergens voor nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |