Ik heb het themashirt, het zal best een aantal maanden overleven. Vrees alleen dat je er geen riem onder moet dragen ivm gaatjesquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
Zijn die shirts/vesten nog een beetje goeie kwaliteit?
De domheid van sommige is onvoorstelbaar "JA WAAR GAAT HET GELD DAN HEEN" Kijk op de site van het Rode Kruism het jaarverslag etcquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Deze opmerking snap ik dus nog steeds nietAls er één evenement is, waar ik mijn geld nog aan kwijt zou willen, omdat ze het ergens brengen, is het wel Serious Request... Zeker ook omdat ze gewoon die verantwoording na afloop doen.
De eenmaligheidquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[..]
Same to you; Lapo-hijack en compleet derailen van een topic. Stelletje zielige huillies.
quote:
Gewoon doen joh. Veel makkelijker wordt het niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat was 5-6 jaar geleden.Binnenkort misschien weer een nieuwe poging wagen.
alleen jammer dat ze geen grote jongens maten hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb het themashirt, het zal best een aantal maanden overleven. Vrees alleen dat je er geen riem onder moet dragen ivm gaatjes
Tuurlijk !quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef miieejj het volgende:
ik zie dat we weer gezellig met elkaar om gaan
DUIDELIJK.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zou het wel strak vinden als het een keer een binnenlands doel is.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Darten is bezig, dus ik dacht ,ik maak een actuele TT. Maakt het uit? In Afrika lijden ze honger en hebben ze aids en jij zit om een TT te zeiken.
Wij zijn het aan die mensen daar verplicht om geld te geven, om de simpele reden dat wij het voor hun ook verpesten, dus nee: buitenlandse doelen zijn prima.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zou het wel strak vinden als het een keer een binnenlands doel is.
Ja, die ArnieAlberts is echt een druif eerste klas. Geen idee waar hij last van heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef BBQSausage het volgende:
Gezelligheid, laten we het vooral daar bij houden.
Heb die van vorig jaar, en van dit jaar. Die van vorig jaar is nog prima, niks mis mee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
Zijn die shirts/vesten nog een beetje goeie kwaliteit?
Voer maar uit. Alsjeblieft.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:50 schreef Tamashii het volgende:
Kan er hier normaal gedaan worden? Kom op zeg. Anders volgen er maatregelen.
Waar heb je het over? Ik heb geen topic gejat en ik post gewoon normaal. Jij vindt het alleen leuk iedereen om niks aan te vallen. Anders doe je gewoon normaal.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[..]
Same to you; Lapo-hijack en compleet derailen van een topic. Stelletje zielige huillies.
Gewoon afvallen, papzak.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alleen jammer dat ze geen grote jongens maten hebben
Zou wel eens lekker zijn, in een echte grote stad.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef Moody het volgende:
Hierom staat het Glazen Huis niet in A'dam of R'dam
Er stond er een in Rdam maar die is gejatquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef Moody het volgende:
Hierom staat het Glazen Huis niet in A'dam of R'dam
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:54 schreef tralalala het volgende:
Neeeeeeeeee, laat dit niet de nieuwe theme worden pleaseeee
KLB staat er al vol genoeg meequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
Wacht jongens. We mogen hier alleen maar positief doen over de Serious Request actie...
WTF zijn dit voor Noord-Koreaanse praktijken hier?
Vingertjes wijzen schieten we ook niks mee op.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die ArnieAlberts is echt een druif eerste klas. Geen idee waar hij last van heeft.
nee hoor je mag voor je klachten een topic openen in het forumquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
Wacht jongens. We mogen hier alleen maar positief doen over de Serious Request actie...
Daarom. Juist vanwege al die negatieve berichtgeving moeten ze hun cijfertjes wel lekker op orde hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
De domheid van sommige is onvoorstelbaar "JA WAAR GAAT HET GELD DAN HEEN" Kijk op de site van het Rode Kruism het jaarverslag etc
Ik wou net zeggen. Waarom mag ik geen vragen stellen bij het feit dat Beelen zijn eigen zakken verrijkt met deze zwendel? Alleen al die extra DWDD optredentjes die hij hieraan te danken heeft lopen in de TONNEN aan extra inkomsten voor 'm.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik stop dan gewoon met luisteren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:54 schreef tralalala het volgende:
Neeeeeeeeee, laat dit niet de nieuwe theme worden pleaseeee
Dat vest ook? Die ziet er op de foto nogal bol uit zeg maarquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb die van vorig jaar, en van dit jaar. Die van vorig jaar is nog prima, niks mis mee.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Deze opmerking snap ik dus nog steeds nietAls er één evenement is, waar ik mijn geld nog aan kwijt zou willen, omdat ze het ergens brengen, is het wel Serious Request... Zeker ook omdat ze gewoon die verantwoording na afloop doen.
Kappen nou.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Darten is bezig, dus ik dacht ,ik maak een actuele TT. Maakt het uit? In Afrika lijden ze honger en hebben ze aids en jij zit om een TT te zeiken.
500 milesquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:54 schreef TheVulture het volgende:
The Proclaimers zou ik ook wel leuk vinden trouwens
Open een eigen topicquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
Daarom heb ik die ook niet gekochtquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat vest ook? Die ziet er op de foto nogal bol uit zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |