Ga zelf weg dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee, rot op naar een ander topic
Dan luister je toch niet en ga je een ander topic lezen..?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je redenatie klopt gewoon niet. Er wordt onder valse voorwendselen geld afgetroggeld van goedgelovige mensen die hun schuld gevoel af willen kopen, eigen schuld kun je zeggen. Alleen ik vind het walgelijk.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee, rot op naar een ander topic
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Praat eens normaal. Ik heb niet met je geknikkerd, idioot.
Daar gaan we weer.quote:
Pas tijdens de graveyard gok ik.quote:
Open hem zelf?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
Oke VBL wie opent een topic, heb geen zin hier een ban voor deze SC te krijgen, want wil hier nog kunnen terugkeren deze week.
Dus wie opent hem? Ik nodig u allen uit mee te doen aan de discussie, want journalisten geven hier geen aandacht aan.
Open hem zelf maar.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
Oke VBL wie opent een topic, heb geen zin hier een ban voor deze SC te krijgen, want wil hier nog kunnen terugkeren deze week.
Dus wie opent hem? Ik nodig u allen uit mee te doen aan de discussie, want journalisten geven hier geen aandacht aan.
Nou als ie straks weer dicht is heb ik ze alvast verzameld.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, vooral quoten, daar bereik je iets mee man
Waarom wordt er gereageerd met 'rot op' als ik TERECHT aanmerk dat dit de beste plek is (naar mijn mening) om dit te bespreken, daar hier de fanatiekste users zitten en de discussie het snelst op een goede manier uitgediept kan worden?quote:
Wie doet in deze quotes wat fout? Hmf, ik of een gozer die andere vertelt dat ze beter op kunnen bokken?quote:
Als je alleen al kijkt naar die sponsers die vermeld staan naast het huis, zekers!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wauw
wat denkje pien? weer een record dit jaar?
Sinds wanneer is dat verboden op FOK!? Zijn daar regels voor of doe je dat uit eigen initiatief? Haal anders Danny er even bij om het duidelijk te krijgen!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Right. Er bestaat ook nog zoiets als heel storend de sfeer in een reeks verneuken. Not done, geen zin in.
Daar wordt de sfeer er hier niet beter op.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou als ie straks weer dicht is heb ik ze alvast verzameld.
Zijn jullie het hier mee eens?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die mensen leven helemaal in hun eigen knusse wereldje man. Die willen een week lang geen gezeik, enkel positief nieuws en zichzelf dat schuldgevoel wegpraten door ofwel te storten of daar in die SC te posten. Lekker gezellig enzo, en o wee als die warme kerstsfeer wordt verpest door buitenstaanders die (terechte) kritiek komen leveren.
Ja het is een beetje een sektarische bedoeling hier.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie doet in deze quotes wat fout? Hmf, ik of een gozer die andere vertelt dat ze beter op kunnen bokken?
Praat eens voor jezelf ipv voor een hele SC Rens.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
Open er een topic over, niet hier.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn jullie het hier mee eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |