quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Naar verluidt ging Nieuw-Amsterdam verloren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:42 schreef Euribob het volgende:
The Village People waren echt ongelooflijke homo's, godverdomme zeg.
Beetje bleekjes.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:21 schreef betyar het volgende:
Een van mijn favoriete stukjes uit Full Metal Jacket:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:38 schreef Euribob het volgende:
Als ik naar Amerikaanse reclames kijk heb ik altijd het idee dat er op een gegeven moment een twist komt en blijkt dat het gewoon een grap was. Helaas.Zo'n gevoel hebben we allemaal bij wat jij hier post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Met uw pul?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Friek_ het volgende:
Zo, weer nostalgisch gezever over het verlangen naar de oudheid kapotgeslagen.
Dit is nochtans een staaltje Latijnse zinsbouw.quote:
Te laat met wijzigen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit is nochtans een staaltje Latijnse zinsbouw.
Het was een retorische vraag.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gayer dan George Michael met een buttplug in de vorm van Elton John.
In NWS verlangt men naar de jaren '50.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Friek_ het volgende:
Zo, weer nostalgisch gezever over het verlangen naar de oudheid kapotgeslagen.
Wie niet. Je ma was toen nog eind 30.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In NWS verlangt men naar de jaren '50.
Retorischer dan Cicero met een borstbeeld van Demosthenes.quote:
Bis bis bisquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie niet. Je ma was toen nog eind 30.
Is dat Carice?quote:
Ik wil die gitaar wel hebben, dat printje bevalt me wel.quote:
Heb je zwartboek niet gezien?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb geen enkele film gezien met Carice en ik ben er trots op.
Maar toch al ruim boven de 200 kilo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sowieso is Nederlandse cinema overgesubsidieerde kutellende, net als de Duite overigens.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Kutfilm, daar niet van. Met die verschrikkelijke Thom Hoffman.
Ik wacht nog altijd op een Nederhopvers in de trant van: ''Jullie zien het liefst dat ik verlies/ Maar de kans daarop is kleiner dan de tepels van Carice''.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:22 schreef Tem het volgende:
Ik vond Carice alleen leuk in Het Labyrint. Daar had ze een t-shirt aan met Johan Cruyff erop waar d'r tieten goed in uitkwamen.
Heb jij het boek Heldinnen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:26 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op een Nederhopvers in de trant van: ''Jullie zien het liefst dat ik verlies/ Maar de kans daarop is kleiner dan de tepels van Carice''.
Nee. Ik heb er destijds wel in gebladerd.quote:
M'n ma was toen al dood, secreet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Guus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:38 schreef waht het volgende:
Jeroen Krabbe is dan ook wel een baas. In tegenstelling tot z'n zoon.
Wat willen ze eraan doen dan? Inderdaad, niks.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:42 schreef Tem het volgende:
Wijlen Rijk de Gooyer, Maarten Spanjer en Huub Stapel hebben een schijthekel aan Jeroen Krabbe. En dat zijn pas baasjes.
Tegen z'n huis pissen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef waht het volgende:
[..]
Wat willen ze eraan doen dan? Inderdaad, niks.
Liedje zingen.quote:
Dat is een tamelijk in onbruik geraakte manier om onvrede te tonen.quote:
Niets danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lof voor dit streven.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
Met een tuinslang in je reet.quote:
Oh ja, meneer Harmsen.quote:
Jij bent wel een vriendje Stokvis eigenlijkquote:
En jij bent Jaap.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent wel een vriendje Stokvis eigenlijk
Mooie feestdagen gewenst, waar je je ook mag bevinden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
Ik zal een tijdje afwezig zijn. Ik wens jullie alvast
[ afbeelding ]
Dag Titus, tot snel!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
Tot ooit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Fijne dagen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
Vechten?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent ook bang uitgevallen.
En ik mik mijn hak gewoon op je kleine balletjes.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Graag, ik leg mijn pens gewoon in je nek en jij kan niets meer.
Jij gaat ervan uit dat ik ballen heb?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En ik mik mijn hak gewoon op je kleine balletjes.
Jij gaat ervan uit dat ik een nek heb?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat ik ballen heb?
Zonder nek zou op fok posten nogal lastig gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat ik een nek heb?
Toch kun je er niet blindelings vanuit gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zonder nek zou op fok posten nogal lastig gaan.
Inderdaad, helemaal vergeten dat jouw huisneger Akwasi ook voor jou kan typen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toch kun je er niet blindelings vanuit gaan.
Ik citeer, hij tikt. Afspraken regelt hij netjes voor mij en herinnert hij mij aan, de koffie en een panini met warme beenham staan klaar op mijn bureau als ik 's ochtends in m'n badjas binnen kom lopen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal vergeten dat jouw huisneger Akwasi ook voor jou kan typen.
Yum yum yum, een panini met warme beenham. Waar had je Akwasi ook alweer gekocht?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik citeer, hij tikt. Afspraken regelt hij netjes voor mij en herinnert hij mij aan, de koffie en een panini met warme beenham staan klaar op mijn bureau als ik 's ochtends in m'n badjas binnen kom lopen.
Echt handig!
In de VOC tijd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Yum yum yum, een panini met warme beenham. Waar had je Akwasi ook alweer gekocht?
Hij leert naarmate hij doet, je kan hem ook kunstjes leren, tis net een mens!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je hem ook nog andere dingen aanleren of is z'n harde schijfruimte vol?
Of een Border Collie, die kunnen ook allemaal kunstjes. Plus dat je met een Border Collie wél kan knuffelen omdat die een zachte vacht heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij leert naarmate hij doet, je kan hem ook kunstjes leren, tis net een mens!
Ik vind deze een beetje vies, ik heb liever een nette neger.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan ook gewoon deze nemen als je van netjes houdt. Google gewoon op "personal assistant" als je ook een hulpje wil.
Wie zei dit?quote:Ik doe geen belofte omdat ik zeker weet dat ik compromissen moet sluiten.
Grote woorden voor een uitkeringstrekker.quote:Zegt een gesubsidieerde scheeflener![]()
Is het niet gewoon logisch dat jij je eigen kosten betaald en daar de overige belastingbetalers niet mee lastig valt? Jou logica is gewoon gebaseerd op opportunisme
Vrij kansloze serie inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2012 00:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Grote woorden voor een uitkeringstrekker.
Het AEX forum zit vol krankzinnigen, zonde.quote:
Zelfs naar de standaarden van dit forum heeft die reeks nog veel weg van een psychiatrische instelling.quote:
Een aantal van die figuren denk alles te weten van vastgoed maar niets lijkt minder waarquote:Op woensdag 19 december 2012 06:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Zelfs naar de standaarden van dit forum heeft die reeks nog veel weg van een psychiatrische instelling.
"Jou logica"quote:Op woensdag 19 december 2012 00:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Grote woorden voor een uitkeringstrekker.
Goed geschreven stuk.quote:Op woensdag 19 december 2012 07:33 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)de-beste-banen.dhtml
De foto zegt alles.
Boeie.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
Rutte heeft weer eens gelogen. Ditmaal over Verdaas.
Bek dicht.quote:
Meisje toch...quote:
En, hoe was het?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:22 schreef Voorschrift het volgende:
Ben ook wel klaar met die Rutte.
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:26 schreef Drugshond het volgende:
50 shades of fuck you too.
(hhahhahaahaha)
Kut.quote:
Ik blijf lachenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:22 schreef Voorschrift het volgende:
Ben ook wel klaar met die Rutte.
Dat gelach is alleen leuk als er wat te lachen valt, maar z'n beleid is ronduit kut.
Het gaat om 't principe.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik blijf lachen
Ondanks dat ik ook gepakt word is het nu wel eerlijker verdeeld
Ik zou niet weten wat er verknipt is aan het eerlijk verdelen van de lasten.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het gaat om 't principe.
Alles wat hij probeert wordt door m'n werkgever wel vergoed met hogere bonussen en verhogingen. Maar het principe van nivelleren is gewoonweg kut. Maar goed, in het verknipte brein van den linksmensch is het prachtig natuurlijk.
En dan te bedenken dat VS helemaal geen lasten heeft.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er verknipt is aan het eerlijk verdelen van de lasten.
Hij huilt gewoon met de plofkopkrokodillen mee.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat VS helemaal geen lasten heeft.
Omdat ze ook niet eerlijk gecreerd worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er verknipt is aan het eerlijk verdelen van de lasten.
In your dreams.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zorgpremie, auto en telefoonrekening.quote:
Och, gelukkig heeft remlof een enorme last van 350 voor huur inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zorgpremie, auto en telefoonrekening.
Nou nou, poeh poeh.
Dat kostgeld van paps en mams loopt toch wel in de honderd euro.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel 110!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat kostgeld van paps en mams loopt toch wel in de honderd euro.
Huur, gas, water, elektra , gemeentelijke belastingen.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, gelukkig heeft remlof een enorme last van 350 voor huur inderdaad.
Fuck die shit, ik ben aan benzine al meer kwijt.
Zo lang de hongernegers maar blijven sterven is het eerlijk verdeeld ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:31 schreef remlof het volgende:
Ondanks dat ik ook gepakt word is het nu wel eerlijker verdeeld
Tokkiequote:Op woensdag 19 december 2012 09:58 schreef waht het volgende:
[..]
Zo lang de hongernegers maar blijven sterven is het eerlijk verdeeld ja.
Ja dat loopt in de duizenden idd.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Huur, gas, water, elektra , gemeentelijke belastingen.
Waarvan je een groot deel declareert. Of ben je zo'n figuur dat elke dag plezierritjes gaat zitten maken.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, gelukkig heeft remlof een enorme last van 350 voor huur inderdaad.
Fuck die shit, ik ben aan benzine al meer kwijt.
Ik stuur zat per post...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:58 schreef waht het volgende:
[..]
Op jaarbasis zeker wel.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat loopt in de duizenden idd.
Goddomme man, over spijkers op laag water zoeken gesproken.
Blijft relatief hetzelfde. Bekend met het begrip "percentage"?quote:
Die jongen weet toch niet beter. Die woont nog bij paps en mams.quote:
No shit, Sherlock.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Blijft relatief hetzelfde. Bekend met het begrip "percentage"?
Ja en je loon in de tienduizenden.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:04 schreef Drugshond het volgende:
TNT-post.... wat willen ze eigenlijk hebben C4.
Ja, shit. Vond het ook al erbarmelijk dat ik het hem moest uitleggen.quote:
Ik spit iedere dag financiën door van mensen, jullie gezwam hier is aanstellerij of je verdient gewoon geen drol.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die jongen weet toch niet beter. Die woont nog bij paps en mams.
Jij was degene die de stervende zwaan begon uit te hangen met je gezanik over genaaid worden door Rutte.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik spit iedere dag financiën door van mensen, jullie gezwam hier is aanstellerij of je verdient gewoon geen drol.
VS vergat gewoon wat zaken in zijn vergelijking. Het is hooguit 20 tegen zo 60% van het inkomen aan vaste lasten oid.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Blijft relatief hetzelfde. Bekend met het begrip "percentage"?
True true..quote:Op woensdag 19 december 2012 10:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik stuur zat per post...
Het zit wel in mijn kliko. Maar de TNT is ook niet meer wat het geweest is.
Je draait er omheen. Beetje zonde.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
VS vergat gewoon wat zaken in zijn vergelijking. Het is hooguit 20 tegen zo 60% van het inkomen aan vaste lasten oid.
Stervende zwanen lijken me geen mooi gezicht.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij was degene die de stervende zwaan begon uit te hangen met je gezanik over genaaid worden door Rutte.
het bespaart jou een nieuwe afgang vanwege een verse hersenscheet.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je draait er omheen. Beetje zonde.
Nee, dit is hem ook niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
het bespaart jou een nieuwe afgang vanwege een verse hersenscheet.
Ach, oorlog is onmogelijk volgens onze linkse vrienden.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:01 schreef Auti het volgende:
Hehehe, ze gaan een stelletje noobs meesturen met de patriots.
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-weinig-kennis.html
Funk. hun gesproken frans klinkt haast een beetje als bargoens.quote:
quote:Bargoens is voortgekomen uit het Jiddisch en het Hebreeuws, maar bevat ook Nederlandse, Romani, Jenische en Hoog-Duitse invloeden. Tot het midden van de 20e eeuw werd het, vaak als tweede taal, gebruikt door groepen reizende woonwagenbewoners, Joden, Romani, Jenische en sommige Sinti, tevens in woonwijken van Amsterdam en in het Zuid-Limburgse.[1]
Veel Bargoense woorden maken inmiddels deel uit van de gewone spreektaal in met name Nederland, zij het veelal nog steeds beperkt tot bepaalde maatschappelijke klassen en subculturen.
Het zijn dan ook stoute boefjes.. is een indrukwekkende docu. Dit zijn het type figuren die de Brinks hebben overvallen en dure snelle auto's stelen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Funk. hun gesproken frans klinkt haast een beetje als bargoens.
Heb je een volledige titel..... lijkt me wel lachen als ik straks klaar van werken ben.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:21 schreef Auti het volgende:
[..]
Het zijn dan ook stoute boefjes.. is een indrukwekkende docu. Dit zijn het type figuren die de Brinks hebben overvallen en dure snelle auto's stelen.
Duidelijk eurofielen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:21 schreef Auti het volgende:
[..]
Het zijn dan ook stoute boefjes.. is een indrukwekkende docu. Dit zijn het type figuren die de Brinks hebben overvallen en dure snelle auto's stelen.
Ff zoeken. De volledige docu online vinden is moeilijk, wordt steeds verwijderd en zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb je een volledige titel..... lijkt me wel lachen als ik straks klaar van werken ben.
thks...lachen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:26 schreef Auti het volgende:
[..]
Ff zoeken. De volledige docu online vinden is moeilijk, wordt steeds verwijderd en zo.
Dit is hem iig. Trailer
De EU is onderdeel van het joodse complot.quote:
Ik gaf aan dat 't mij niet raakt, behalve m'n principes.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij was degene die de stervende zwaan begon uit te hangen met je gezanik over genaaid worden door Rutte.
Wat heb jij toch met Joden?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De EU is onderdeel van het joodse complot.
Het lukt vrij aardig om lidstaten tegen elkaar uit te spelen. Vooral eurofielen doen dit goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij wil weer een ban.quote:
Nog over die bultrug een stukje geschreven?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Calimero.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat jij met moslims hebt, maar dan niet serieus.
Allereerst hebben bankiers geen principes. Daarnaast gaat je klaagzang doorgaans wel wat verder dan 'je principes'.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gaf aan dat 't mij niet raakt, behalve m'n principes.
Gare riooljournalist.
De moslims komen eraan, het is vijf voor twaalf.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat jij met moslims hebt, maar dan niet serieus.
Zolang het maar Afrikaanse Hebreeërs zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 09:58 schreef waht het volgende:
[..]
quote:
Richt je monitor naar het westen.quote:
Dat is hem inderdaad.. maar moeilijk te vinden als stream.. vast wel te vinden als torrent of zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:30 schreef Drugshond het volgende:
TV / Belgische Drugsrunner Documentaire
Dailymotion... don't ask.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:38 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is hem inderdaad.. maar moeilijk te vinden als stream.. vast wel te vinden als torrent of zo.
Dat is dan gewoon 'humor'.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
Geweldig dit. Ik mag geen grapjes maken over joden. Terwijl ik helemaal niets tegen die gasten heb. Sterker, in de kroeg wordt nog wel eens luid 'Joden' gescandeerd op een blauwe zondag.
Maar als ik hier vermeld dat ik moslims wil deporteren en zeg dat ze inferieur zijn, dan is er niets aan het handje.
Loop niet zo te zeiken.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:38 schreef De_Guidance het volgende:
Haten is niet verboden, haatzaaien wel.
Je edit de verkeerde, eigenlijk zou je heel NWS moeten editten.
Yup.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is dan gewoon 'humor'.
Waarschijnlijk krijg je daarna ook nog subtiel een veer in je reet.
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is dan gewoon 'humor'.
Waarschijnlijk krijg je daarna ook nog subtiel een veer in je reet.
Weer dat tyfusplaatje.quote:
Eén van de redenen dat ik geen zin meer in het moderatorschap had.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
Geweldig dit. Ik mag geen grapjes maken over joden. Dat terwijl ik helemaal niets tegen die gasten heb. Sterker, in de kroeg wordt nog wel eens luid 'Joden' gescandeerd op een blauwe zondag.
Maar als ik hier vermeld dat ik moslims wil deporteren en zeg dat ze inferieur zijn, dan is er niets aan het handje.
Tja , ik kan er ook niks aan doen dat haten niet verboden is en haatzaaien wel.quote:
Mooi.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Eén van de redenen dat ik er geen zin meer in het moderatorschap had.
FOK! komt nog wel eens een keertje in het nieuws als een kweekvijver voor racisten.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Eén van de redenen dat ik er geen zin meer in het moderatorschap had.
Maakte je die nuance maar bij andere discussies.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tja , ik kan er ook niks aan doen dat haten niet verboden is en haatzaaien wel.
Moet je bij de wetgever zijn.
Dat hoop ik niet, daarvoor gaat het me teveel aan het hart.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
FOK! komt nog wel eens een keertje in het nieuws als een kweekvijver voor racisten.
Ik maak een nuance waar ik dat wil. Ze noemen mij ook wel de Nuance.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maakte je die nuance maar bij andere discussies.
Hiervoor kon wahtsapp (hihi) al dienen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Drugshond het volgende:
Sociale wc deelt poepdetails
Eindelijk een sociale app voor echte mannen. Met MySatis kun je allerlei details over je drol delen met vrienden via je smartphone .
Sociale wc deelt poepdetails
De app houdt bij hoe zwaar je bruine staartje is, hoeveel water nodig was om hem weg te spoelen, welke muziek je hebt geluisterd tijdens het persen, hoe lang je er over hebt gedaan om de zware jongen te baren en er is de mogelijkheid muziek te streamen.
Verder kun je de toiletbril via je touchscreen omhoog doen en draadloos doortrekken.
De app plus speciale wc-pot komen natuurlijk uit het uiterst geperverteerde Japan. Fabrikant Lixil heeft zelfs speakers in het toilet ingebouwd. In februari komt het nieuwe product op de markt in Japan voor een onbekende prijs.
-----------
hmmm... nee.
En mij El Generalissimo.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik maak een nuance waar ik dat wil. Ze noemen mij ook wel de Nuance.
Gezien de woede die Brussel opwekt is dit een incorrecte uitspraak.quote:
En ik heb lak aan en een ban en jouw knopjes zoals je weet.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En mij El Generalissimo.
Dus ik heb er lak aan.
Je kunt erop wachten. Vooral gezien de kant die NWS op beweegt.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, daarvoor gaat het me teveel aan het hart.
Nee, zo noem jij alleen jezelf, de rest noemt je arrogante kloothommel.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En mij El Generalissimo.
Dus ik heb er lak aan.
Jij bent gewoon een moraalridder, die zuigen en smeren anderen een ban aan maar zelf niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En ik heb lak aan en een ban en jouw knopjes zoals je weet.
will watch...en digitaal snuffel.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Ah dat zijn allemaal stukjes
http://www.dailymotion.com/video/xgjrdw_renard_news#.UNGMB3eMBIU
Verschil moet er zijn, dit is beter voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
Geweldig dit. Ik mag geen grapjes maken over joden. Dat terwijl ik helemaal niets tegen die gasten heb. Sterker, in de kroeg wordt nog wel eens luid 'Joden' gescandeerd op een blauwe zondag.
Lurkers zijn hier toch wel verboden hè?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn, dit is beter voor de kijkcijfers.
mjah, ik heb ik geen diplomatiek antwoord tegen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt erop wachten. Vooral gezien de kant die NWS op beweegt.
Wat drink jij toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
mjah, ik heb ik geen diplomatiek antwoord tegen.
Nee, dat is alleen in KPD, KEL en OO.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:48 schreef waht het volgende:
[..]
Lurkers zijn hier toch wel verboden hè?
Elke ochtend een groot glas GHB.quote:
Ach, die kweekvijver is het al ruim 10 jaar. Ook toen jij nog volop actief was in de crew.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, daarvoor gaat het me teveel aan het hart.
Dan distantieer ik me van alles en iedereen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen in KPD, KEL en OO.
En de crewfora.
Die zijn er... maar of ze ooit onze samenspel (vuurvliegjes) zullen begrijpen is vers 2.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:48 schreef waht het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel. Ze zouden het allemaal zo maar eens verkeerd op kunnen vatten.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:48 schreef waht het volgende:
[..]
Zijn ook teveel letters. VS kun je beter gewoon nicht of homo noemen.quote:
rel homo met een gun.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn ook teveel letters. VS kun je beter gewoon nicht of homo noemen.
Vooral van de verzuurde typjes die het er zo moeilijk mee hebbenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
Ook zo aan het genieten van het Glazen Huis, mensen?
Kan nog wel leuk worden. De 21ste kans op flink wat sneeuw...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
Tuurlijk is het commercieel. Maar het is gewoon een sfeervol eindejaarsritueel geworden.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan nog wel leuk worden. De 21ste kans op flink wat sneeuw...
Voor de rest is het een commerciële meuk.
Ja, je hebt het er moeilijk mee hm?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vooral van de verzuurde typjes die het er zo moeilijk mee hebben
Maar het lijkt er, in tegenstelling tot in de politiek, hier niet minder op te worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, die kweekvijver is het al ruim 10 jaar. Ook toen jij nog volop actief was in de crew.
De laatste tijd niet meer maar heb het best een paar keer gespeeld.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:58 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Speel je nog wel eens Tropico?
Het is niet dat mensen steeds dommer worden, het is dat steeds meer mensen hun domheid kunnen verspreiden.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar het lijkt er, in tegenstelling tot in de politiek, hier niet minder op te worden.
Je 7 dagen laten opsluiten voor 200.000+ heb je geen moeite mee? Of ben je links-selectief als het om kapitalistisch gegraai gaat?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tuurlijk is het commercieel. Maar het is gewoon een sfeervol eindejaarsritueel geworden.
Dat is wel heel optimistisch over de politiek.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar het lijkt er, in tegenstelling tot in de politiek, hier niet minder op te worden.
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
Ach een jaar geleden stond elke tweet van Chloorkuifje nog op de voorpagina van de Telegraaf, die gekte zijn we gelukkig voorbij.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is wel heel optimistisch over de politiek.
Geef het tijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach een jaar geleden stond elke tweet van Chloorkuifje nog op de voorpagina van de Telegraaf, die gekte zijn we gelukkig voorbij.
Ik vermoed eerlijk gezegd dat ik rechters ben dan jij, maar goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je 7 dagen laten opsluiten voor 200.000+ heb je geen moeite mee? Of ben je links-selectief als het om kapitalistisch gegraai gaat?
Ik kan me nog een crewmeet herinneren waarbij dat voltallige NWS-modteam volkomen bezopen wasquote:Op woensdag 19 december 2012 11:02 schreef Drugshond het volgende:
[NWS] leuke tijd... met DoG, Sp3c en ondergetekende.
Wauz ook.
Maar je hebt er geen moeite mee dus dat die gasten in 7 dagen meer opstrijken dan bankiers per maand...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed eerlijk gezegd dat ik rechters ben dan jij, maar goed.
Hier heb je al bingo als je een slipje aan hebt.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is niet dat mensen steeds dommer worden, het is dat steeds meer mensen hun domheid kunnen verspreiden.
haha, dat was wel een mooie periode inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2012 11:02 schreef Drugshond het volgende:
[NWS] leuke tijd... met DoG, Sp3c en ondergetekende.
Wauz ook.
Ach nee, dat is hooguit wat jij wilt zien.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach een jaar geleden stond elke tweet van Chloorkuifje nog op de voorpagina van de Telegraaf, die gekte zijn we gelukkig voorbij.
Dat was gewoon zo, al was het alleen maar omdat de PVV in de gedoogrol zat.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach nee, dat is hooguit wat jij wilt zien.
Zwartrijden op de terugreis. Te lui om een kaartje te kopen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan me nog een crewmeet herinneren waarbij dat voltallige NWS-modteam volkomen bezopen was
Mensen zijn dom en het subsidiëren niet waard remlof, leer het nou eens.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was gewoon zo, al was het alleen maar omdat de PVV in de gedoogrol zat.
Ik heb sowieso weinig met zeiken op de hoogte van andermans inkomen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar je hebt er geen moeite mee dus dat die gasten in 7 dagen meer opstrijken dan bankiers per maand...
Naïef of onwetend.
Geen zorgen, jij krijgt een uitgeklede versie van wat wij krijgen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mensen zijn dom en het subsidiëren niet waard remlof, leer het nou eens.
In deze stelling ga ik echt niet met je mee. Je ziet vooral wat je wilt zien.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was gewoon zo, al was het alleen maar omdat de PVV in de gedoogrol zat.
Je account is gekaapt denk ik. Er zit iemand uit zijn nek te lullen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb sowieso weinig met zeiken op de hoogte van andermans inkomen.
Ik zorg gewoon dat ik het niet nodig heb, dan hoef ik ook niet de straat op voor wat getallen achter de komma.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:09 schreef waht het volgende:
[..]
Geen zorgen, jij krijgt een uitgeklede versie van wat wij krijgen.
De straat op? Dat is wel erg extreem.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik het niet nodig heb, dan hoef ik ook niet de straat op voor wat getallen achter de komma.
Ik zie al wat rode en zwarte mannetjes rennen met benzinekannetjes.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:11 schreef eriksd het volgende:
Gaat lekker met Rutte, Verdaas en Weekers. Wat een smeulend vuurtje.
De romantische denkbeelden van een wanhopig rukkende puber.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mensen zijn dom en het subsidiëren niet waard remlof, leer het nou eens.
Je gaat niet mee in mijn stelling dat Wilders er een jaar geleden nog wel toe deed maar nu niet meer?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In deze stelling ga ik echt niet met je mee. Je ziet vooral wat je wilt zien.
Soepeltjes inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2012 11:11 schreef eriksd het volgende:
Nee, ik denk vooral dat jij allerlei standpunten op mij projecteert omdat je in de veronderstelling verkeert dat ik heel erg links ben, wat weer voortkomt uit mijn visie op criminaliteit, Marokkanen en de islam. Op die gebieden huldig ik een ander standpunt dan jij en daarom vind jij mij links.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je account is gekaapt denk ik. Er zit iemand uit zijn nek te lullen.
Was het leven maar zo simpel, inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:12 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
De romantische denkbeelden van een wanhopig rukkende puber.
Daar ga ik inderdaad niet direct in mee en in de conclusies die je daaruit trekt over vreemdelingenhaat in Nederland al helemaal niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Je gaat niet mee in mijn stelling dat Wilders er een jaar geleden nog wel toe deed maar nu niet meer?
Nee hoor, je mag mij zo bannen. Couldn't care less.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een moraalridder, die zuigen en smeren anderen een ban aan maar zelf niet.
Ik heb het idee dat PvdA en VVD elkaar (wat dat betreft) afwisselend vliegen af proberen te vangen door de pers te tippen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:11 schreef eriksd het volgende:
(deze intro is gold).quote:Op woensdag 19 december 2012 11:16 schreef Nautilus. het volgende:
People Are People van Depeche Mode is wel een goed nummer.
Ik zou het allemaal inderdaad als oncollegiaal willen betitelen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:15 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat PvdA en VVD elkaar (wat dat betreft) afwisselend vliegen af proberen te vangen door de pers te tippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |