Ik citeer, hij tikt. Afspraken regelt hij netjes voor mij en herinnert hij mij aan, de koffie en een panini met warme beenham staan klaar op mijn bureau als ik 's ochtends in m'n badjas binnen kom lopen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal vergeten dat jouw huisneger Akwasi ook voor jou kan typen.
Yum yum yum, een panini met warme beenham. Waar had je Akwasi ook alweer gekocht?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik citeer, hij tikt. Afspraken regelt hij netjes voor mij en herinnert hij mij aan, de koffie en een panini met warme beenham staan klaar op mijn bureau als ik 's ochtends in m'n badjas binnen kom lopen.
Echt handig!
In de VOC tijd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Yum yum yum, een panini met warme beenham. Waar had je Akwasi ook alweer gekocht?
Hij leert naarmate hij doet, je kan hem ook kunstjes leren, tis net een mens!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je hem ook nog andere dingen aanleren of is z'n harde schijfruimte vol?
Of een Border Collie, die kunnen ook allemaal kunstjes. Plus dat je met een Border Collie wél kan knuffelen omdat die een zachte vacht heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij leert naarmate hij doet, je kan hem ook kunstjes leren, tis net een mens!
Ik vind deze een beetje vies, ik heb liever een nette neger.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan ook gewoon deze nemen als je van netjes houdt. Google gewoon op "personal assistant" als je ook een hulpje wil.
Wie zei dit?quote:Ik doe geen belofte omdat ik zeker weet dat ik compromissen moet sluiten.
Grote woorden voor een uitkeringstrekker.quote:Zegt een gesubsidieerde scheeflener![]()
Is het niet gewoon logisch dat jij je eigen kosten betaald en daar de overige belastingbetalers niet mee lastig valt? Jou logica is gewoon gebaseerd op opportunisme
Vrij kansloze serie inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2012 00:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Grote woorden voor een uitkeringstrekker.
Het AEX forum zit vol krankzinnigen, zonde.quote:
Zelfs naar de standaarden van dit forum heeft die reeks nog veel weg van een psychiatrische instelling.quote:
Een aantal van die figuren denk alles te weten van vastgoed maar niets lijkt minder waarquote:Op woensdag 19 december 2012 06:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Zelfs naar de standaarden van dit forum heeft die reeks nog veel weg van een psychiatrische instelling.
"Jou logica"quote:Op woensdag 19 december 2012 00:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Grote woorden voor een uitkeringstrekker.
Goed geschreven stuk.quote:Op woensdag 19 december 2012 07:33 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)de-beste-banen.dhtml
De foto zegt alles.
Boeie.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
Rutte heeft weer eens gelogen. Ditmaal over Verdaas.
Bek dicht.quote:
Meisje toch...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |