Vrij kansloze serie inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2012 00:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Grote woorden voor een uitkeringstrekker.
Het AEX forum zit vol krankzinnigen, zonde.quote:
Zelfs naar de standaarden van dit forum heeft die reeks nog veel weg van een psychiatrische instelling.quote:
Een aantal van die figuren denk alles te weten van vastgoed maar niets lijkt minder waarquote:Op woensdag 19 december 2012 06:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Zelfs naar de standaarden van dit forum heeft die reeks nog veel weg van een psychiatrische instelling.
"Jou logica"quote:Op woensdag 19 december 2012 00:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Grote woorden voor een uitkeringstrekker.
Goed geschreven stuk.quote:Op woensdag 19 december 2012 07:33 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)de-beste-banen.dhtml
De foto zegt alles.
Boeie.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
Rutte heeft weer eens gelogen. Ditmaal over Verdaas.
Bek dicht.quote:
Meisje toch...quote:
En, hoe was het?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:22 schreef Voorschrift het volgende:
Ben ook wel klaar met die Rutte.
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:26 schreef Drugshond het volgende:
50 shades of fuck you too.
(hhahhahaahaha)
Kut.quote:
Ik blijf lachenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:22 schreef Voorschrift het volgende:
Ben ook wel klaar met die Rutte.
Dat gelach is alleen leuk als er wat te lachen valt, maar z'n beleid is ronduit kut.
Het gaat om 't principe.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik blijf lachen
Ondanks dat ik ook gepakt word is het nu wel eerlijker verdeeld
Ik zou niet weten wat er verknipt is aan het eerlijk verdelen van de lasten.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het gaat om 't principe.
Alles wat hij probeert wordt door m'n werkgever wel vergoed met hogere bonussen en verhogingen. Maar het principe van nivelleren is gewoonweg kut. Maar goed, in het verknipte brein van den linksmensch is het prachtig natuurlijk.
En dan te bedenken dat VS helemaal geen lasten heeft.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er verknipt is aan het eerlijk verdelen van de lasten.
Hij huilt gewoon met de plofkopkrokodillen mee.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat VS helemaal geen lasten heeft.
Omdat ze ook niet eerlijk gecreerd worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er verknipt is aan het eerlijk verdelen van de lasten.
In your dreams.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zorgpremie, auto en telefoonrekening.quote:
Och, gelukkig heeft remlof een enorme last van 350 voor huur inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zorgpremie, auto en telefoonrekening.
Nou nou, poeh poeh.
Dat kostgeld van paps en mams loopt toch wel in de honderd euro.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel 110!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat kostgeld van paps en mams loopt toch wel in de honderd euro.
Huur, gas, water, elektra , gemeentelijke belastingen.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, gelukkig heeft remlof een enorme last van 350 voor huur inderdaad.
Fuck die shit, ik ben aan benzine al meer kwijt.
Zo lang de hongernegers maar blijven sterven is het eerlijk verdeeld ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:31 schreef remlof het volgende:
Ondanks dat ik ook gepakt word is het nu wel eerlijker verdeeld
Tokkiequote:Op woensdag 19 december 2012 09:58 schreef waht het volgende:
[..]
Zo lang de hongernegers maar blijven sterven is het eerlijk verdeeld ja.
Ja dat loopt in de duizenden idd.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Huur, gas, water, elektra , gemeentelijke belastingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |