Guus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:38 schreef waht het volgende:
Jeroen Krabbe is dan ook wel een baas. In tegenstelling tot z'n zoon.
Wat willen ze eraan doen dan? Inderdaad, niks.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:42 schreef Tem het volgende:
Wijlen Rijk de Gooyer, Maarten Spanjer en Huub Stapel hebben een schijthekel aan Jeroen Krabbe. En dat zijn pas baasjes.
Tegen z'n huis pissen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef waht het volgende:
[..]
Wat willen ze eraan doen dan? Inderdaad, niks.
Liedje zingen.quote:
Dat is een tamelijk in onbruik geraakte manier om onvrede te tonen.quote:
Niets danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lof voor dit streven.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
Met een tuinslang in je reet.quote:
Oh ja, meneer Harmsen.quote:
Jij bent wel een vriendje Stokvis eigenlijkquote:
En jij bent Jaap.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent wel een vriendje Stokvis eigenlijk
Mooie feestdagen gewenst, waar je je ook mag bevinden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
Ik zal een tijdje afwezig zijn. Ik wens jullie alvast
[ afbeelding ]
Dag Titus, tot snel!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
Tot ooit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Fijne dagen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
Vechten?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent ook bang uitgevallen.
En ik mik mijn hak gewoon op je kleine balletjes.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Graag, ik leg mijn pens gewoon in je nek en jij kan niets meer.
Jij gaat ervan uit dat ik ballen heb?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En ik mik mijn hak gewoon op je kleine balletjes.
Jij gaat ervan uit dat ik een nek heb?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat ik ballen heb?
Zonder nek zou op fok posten nogal lastig gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat ik een nek heb?
Toch kun je er niet blindelings vanuit gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zonder nek zou op fok posten nogal lastig gaan.
Inderdaad, helemaal vergeten dat jouw huisneger Akwasi ook voor jou kan typen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toch kun je er niet blindelings vanuit gaan.
Ik citeer, hij tikt. Afspraken regelt hij netjes voor mij en herinnert hij mij aan, de koffie en een panini met warme beenham staan klaar op mijn bureau als ik 's ochtends in m'n badjas binnen kom lopen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal vergeten dat jouw huisneger Akwasi ook voor jou kan typen.
Yum yum yum, een panini met warme beenham. Waar had je Akwasi ook alweer gekocht?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik citeer, hij tikt. Afspraken regelt hij netjes voor mij en herinnert hij mij aan, de koffie en een panini met warme beenham staan klaar op mijn bureau als ik 's ochtends in m'n badjas binnen kom lopen.
Echt handig!
In de VOC tijd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Yum yum yum, een panini met warme beenham. Waar had je Akwasi ook alweer gekocht?
Hij leert naarmate hij doet, je kan hem ook kunstjes leren, tis net een mens!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je hem ook nog andere dingen aanleren of is z'n harde schijfruimte vol?
Of een Border Collie, die kunnen ook allemaal kunstjes. Plus dat je met een Border Collie wél kan knuffelen omdat die een zachte vacht heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij leert naarmate hij doet, je kan hem ook kunstjes leren, tis net een mens!
Ik vind deze een beetje vies, ik heb liever een nette neger.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan ook gewoon deze nemen als je van netjes houdt. Google gewoon op "personal assistant" als je ook een hulpje wil.
Wie zei dit?quote:Ik doe geen belofte omdat ik zeker weet dat ik compromissen moet sluiten.
Grote woorden voor een uitkeringstrekker.quote:Zegt een gesubsidieerde scheeflener![]()
Is het niet gewoon logisch dat jij je eigen kosten betaald en daar de overige belastingbetalers niet mee lastig valt? Jou logica is gewoon gebaseerd op opportunisme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |