Met een tuinslang in je reet.quote:
Oh ja, meneer Harmsen.quote:
Jij bent wel een vriendje Stokvis eigenlijkquote:
En jij bent Jaap.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent wel een vriendje Stokvis eigenlijk
Mooie feestdagen gewenst, waar je je ook mag bevinden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
Ik zal een tijdje afwezig zijn. Ik wens jullie alvast
[ afbeelding ]
Dag Titus, tot snel!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
Tot ooit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Fijne dagen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
Vechten?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent ook bang uitgevallen.
En ik mik mijn hak gewoon op je kleine balletjes.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Graag, ik leg mijn pens gewoon in je nek en jij kan niets meer.
Jij gaat ervan uit dat ik ballen heb?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En ik mik mijn hak gewoon op je kleine balletjes.
Jij gaat ervan uit dat ik een nek heb?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat ik ballen heb?
Zonder nek zou op fok posten nogal lastig gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat ik een nek heb?
Toch kun je er niet blindelings vanuit gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zonder nek zou op fok posten nogal lastig gaan.
Inderdaad, helemaal vergeten dat jouw huisneger Akwasi ook voor jou kan typen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toch kun je er niet blindelings vanuit gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |