In NWS verlangt men naar de jaren '50.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Friek_ het volgende:
Zo, weer nostalgisch gezever over het verlangen naar de oudheid kapotgeslagen.
Wie niet. Je ma was toen nog eind 30.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In NWS verlangt men naar de jaren '50.
Retorischer dan Cicero met een borstbeeld van Demosthenes.quote:
Bis bis bisquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie niet. Je ma was toen nog eind 30.
Is dat Carice?quote:
Ik wil die gitaar wel hebben, dat printje bevalt me wel.quote:
Heb je zwartboek niet gezien?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb geen enkele film gezien met Carice en ik ben er trots op.
Maar toch al ruim boven de 200 kilo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sowieso is Nederlandse cinema overgesubsidieerde kutellende, net als de Duite overigens.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Kutfilm, daar niet van. Met die verschrikkelijke Thom Hoffman.
Ik wacht nog altijd op een Nederhopvers in de trant van: ''Jullie zien het liefst dat ik verlies/ Maar de kans daarop is kleiner dan de tepels van Carice''.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:22 schreef Tem het volgende:
Ik vond Carice alleen leuk in Het Labyrint. Daar had ze een t-shirt aan met Johan Cruyff erop waar d'r tieten goed in uitkwamen.
Heb jij het boek Heldinnen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:26 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op een Nederhopvers in de trant van: ''Jullie zien het liefst dat ik verlies/ Maar de kans daarop is kleiner dan de tepels van Carice''.
Nee. Ik heb er destijds wel in gebladerd.quote:
M'n ma was toen al dood, secreet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |