quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Naar verluidt ging Nieuw-Amsterdam verloren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:42 schreef Euribob het volgende:
The Village People waren echt ongelooflijke homo's, godverdomme zeg.
Beetje bleekjes.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:21 schreef betyar het volgende:
Een van mijn favoriete stukjes uit Full Metal Jacket:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:38 schreef Euribob het volgende:
Als ik naar Amerikaanse reclames kijk heb ik altijd het idee dat er op een gegeven moment een twist komt en blijkt dat het gewoon een grap was. Helaas.Zo'n gevoel hebben we allemaal bij wat jij hier post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Met uw pul?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Friek_ het volgende:
Zo, weer nostalgisch gezever over het verlangen naar de oudheid kapotgeslagen.
Dit is nochtans een staaltje Latijnse zinsbouw.quote:
Te laat met wijzigen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit is nochtans een staaltje Latijnse zinsbouw.
Het was een retorische vraag.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gayer dan George Michael met een buttplug in de vorm van Elton John.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |