Dat is hem inderdaad.. maar moeilijk te vinden als stream.. vast wel te vinden als torrent of zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:30 schreef Drugshond het volgende:
TV / Belgische Drugsrunner Documentaire
Dailymotion... don't ask.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:38 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is hem inderdaad.. maar moeilijk te vinden als stream.. vast wel te vinden als torrent of zo.
Dat is dan gewoon 'humor'.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
Geweldig dit. Ik mag geen grapjes maken over joden. Terwijl ik helemaal niets tegen die gasten heb. Sterker, in de kroeg wordt nog wel eens luid 'Joden' gescandeerd op een blauwe zondag.
Maar als ik hier vermeld dat ik moslims wil deporteren en zeg dat ze inferieur zijn, dan is er niets aan het handje.
Loop niet zo te zeiken.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:38 schreef De_Guidance het volgende:
Haten is niet verboden, haatzaaien wel.
Je edit de verkeerde, eigenlijk zou je heel NWS moeten editten.
Yup.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is dan gewoon 'humor'.
Waarschijnlijk krijg je daarna ook nog subtiel een veer in je reet.
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is dan gewoon 'humor'.
Waarschijnlijk krijg je daarna ook nog subtiel een veer in je reet.
Weer dat tyfusplaatje.quote:
Eén van de redenen dat ik geen zin meer in het moderatorschap had.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
Geweldig dit. Ik mag geen grapjes maken over joden. Dat terwijl ik helemaal niets tegen die gasten heb. Sterker, in de kroeg wordt nog wel eens luid 'Joden' gescandeerd op een blauwe zondag.
Maar als ik hier vermeld dat ik moslims wil deporteren en zeg dat ze inferieur zijn, dan is er niets aan het handje.
Tja , ik kan er ook niks aan doen dat haten niet verboden is en haatzaaien wel.quote:
Mooi.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Eén van de redenen dat ik er geen zin meer in het moderatorschap had.
FOK! komt nog wel eens een keertje in het nieuws als een kweekvijver voor racisten.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Eén van de redenen dat ik er geen zin meer in het moderatorschap had.
Maakte je die nuance maar bij andere discussies.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tja , ik kan er ook niks aan doen dat haten niet verboden is en haatzaaien wel.
Moet je bij de wetgever zijn.
Dat hoop ik niet, daarvoor gaat het me teveel aan het hart.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
FOK! komt nog wel eens een keertje in het nieuws als een kweekvijver voor racisten.
Ik maak een nuance waar ik dat wil. Ze noemen mij ook wel de Nuance.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maakte je die nuance maar bij andere discussies.
Hiervoor kon wahtsapp (hihi) al dienen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Drugshond het volgende:
Sociale wc deelt poepdetails
Eindelijk een sociale app voor echte mannen. Met MySatis kun je allerlei details over je drol delen met vrienden via je smartphone .
Sociale wc deelt poepdetails
De app houdt bij hoe zwaar je bruine staartje is, hoeveel water nodig was om hem weg te spoelen, welke muziek je hebt geluisterd tijdens het persen, hoe lang je er over hebt gedaan om de zware jongen te baren en er is de mogelijkheid muziek te streamen.
Verder kun je de toiletbril via je touchscreen omhoog doen en draadloos doortrekken.
De app plus speciale wc-pot komen natuurlijk uit het uiterst geperverteerde Japan. Fabrikant Lixil heeft zelfs speakers in het toilet ingebouwd. In februari komt het nieuwe product op de markt in Japan voor een onbekende prijs.
-----------
hmmm... nee.
En mij El Generalissimo.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik maak een nuance waar ik dat wil. Ze noemen mij ook wel de Nuance.
Gezien de woede die Brussel opwekt is dit een incorrecte uitspraak.quote:
En ik heb lak aan en een ban en jouw knopjes zoals je weet.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En mij El Generalissimo.
Dus ik heb er lak aan.
Je kunt erop wachten. Vooral gezien de kant die NWS op beweegt.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, daarvoor gaat het me teveel aan het hart.
Nee, zo noem jij alleen jezelf, de rest noemt je arrogante kloothommel.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En mij El Generalissimo.
Dus ik heb er lak aan.
Jij bent gewoon een moraalridder, die zuigen en smeren anderen een ban aan maar zelf niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En ik heb lak aan en een ban en jouw knopjes zoals je weet.
will watch...en digitaal snuffel.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Ah dat zijn allemaal stukjes
http://www.dailymotion.com/video/xgjrdw_renard_news#.UNGMB3eMBIU
Verschil moet er zijn, dit is beter voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
Geweldig dit. Ik mag geen grapjes maken over joden. Dat terwijl ik helemaal niets tegen die gasten heb. Sterker, in de kroeg wordt nog wel eens luid 'Joden' gescandeerd op een blauwe zondag.
Lurkers zijn hier toch wel verboden hè?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn, dit is beter voor de kijkcijfers.
mjah, ik heb ik geen diplomatiek antwoord tegen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt erop wachten. Vooral gezien de kant die NWS op beweegt.
Wat drink jij toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
mjah, ik heb ik geen diplomatiek antwoord tegen.
Nee, dat is alleen in KPD, KEL en OO.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:48 schreef waht het volgende:
[..]
Lurkers zijn hier toch wel verboden hè?
Elke ochtend een groot glas GHB.quote:
Ach, die kweekvijver is het al ruim 10 jaar. Ook toen jij nog volop actief was in de crew.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, daarvoor gaat het me teveel aan het hart.
Dan distantieer ik me van alles en iedereen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen in KPD, KEL en OO.
En de crewfora.
Die zijn er... maar of ze ooit onze samenspel (vuurvliegjes) zullen begrijpen is vers 2.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:48 schreef waht het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel. Ze zouden het allemaal zo maar eens verkeerd op kunnen vatten.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:48 schreef waht het volgende:
[..]
Zijn ook teveel letters. VS kun je beter gewoon nicht of homo noemen.quote:
rel homo met een gun.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn ook teveel letters. VS kun je beter gewoon nicht of homo noemen.
Vooral van de verzuurde typjes die het er zo moeilijk mee hebbenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
Ook zo aan het genieten van het Glazen Huis, mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |