Gezien de woede die Brussel opwekt is dit een incorrecte uitspraak.quote:
En ik heb lak aan en een ban en jouw knopjes zoals je weet.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En mij El Generalissimo.
Dus ik heb er lak aan.
Je kunt erop wachten. Vooral gezien de kant die NWS op beweegt.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, daarvoor gaat het me teveel aan het hart.
Nee, zo noem jij alleen jezelf, de rest noemt je arrogante kloothommel.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En mij El Generalissimo.
Dus ik heb er lak aan.
Jij bent gewoon een moraalridder, die zuigen en smeren anderen een ban aan maar zelf niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En ik heb lak aan en een ban en jouw knopjes zoals je weet.
will watch...en digitaal snuffel.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Ah dat zijn allemaal stukjes
http://www.dailymotion.com/video/xgjrdw_renard_news#.UNGMB3eMBIU
Verschil moet er zijn, dit is beter voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
Geweldig dit. Ik mag geen grapjes maken over joden. Dat terwijl ik helemaal niets tegen die gasten heb. Sterker, in de kroeg wordt nog wel eens luid 'Joden' gescandeerd op een blauwe zondag.
Maar als ik hier vermeld dat ik moslims wil deporteren en zeg dat ze inferieur zijn, dan is er niets aan het handje.
Lurkers zijn hier toch wel verboden hè?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn, dit is beter voor de kijkcijfers.
mjah, ik heb ik geen diplomatiek antwoord tegen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt erop wachten. Vooral gezien de kant die NWS op beweegt.
Wat drink jij toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
mjah, ik heb ik geen diplomatiek antwoord tegen.
Nee, dat is alleen in KPD, KEL en OO.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:48 schreef waht het volgende:
[..]
Lurkers zijn hier toch wel verboden hè?
Elke ochtend een groot glas GHB.quote:
Ach, die kweekvijver is het al ruim 10 jaar. Ook toen jij nog volop actief was in de crew.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, daarvoor gaat het me teveel aan het hart.
Dan distantieer ik me van alles en iedereen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen in KPD, KEL en OO.
En de crewfora.
Die zijn er... maar of ze ooit onze samenspel (vuurvliegjes) zullen begrijpen is vers 2.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:48 schreef waht het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel. Ze zouden het allemaal zo maar eens verkeerd op kunnen vatten.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:48 schreef waht het volgende:
[..]
Zijn ook teveel letters. VS kun je beter gewoon nicht of homo noemen.quote:
rel homo met een gun.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn ook teveel letters. VS kun je beter gewoon nicht of homo noemen.
Vooral van de verzuurde typjes die het er zo moeilijk mee hebbenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
Ook zo aan het genieten van het Glazen Huis, mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |