SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Trui's kussen![]()
Yogolove's uiltjes![]()
Claudia_x goed verstopte uiltjes![]()
Spuuglokje's prachtige kussen![]()
en Dottey's uilenmuts![]()
Hook on!
Oh geen probleem! Ik was gewoon benieuwd of ik op de goede weg zatquote:Op maandag 17 december 2012 18:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
Space, sorry ik kan je niet echt helpen. ik heb de sjaal afgegeven dus kan hem niet nameten....in totaal was ie 27cm breed....weet niet of je daar iets aan hebt.
euh dit is een "komt uit mijn brein"patroonquote:Op maandag 17 december 2012 18:13 schreef dapmar het volgende:
[..]
Is dit nou moeilijk voor een beginner?is het een NL patroon of engels?
Ik vind dit nog leuker dan de 'originele'!quote:Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef Dottey het volgende:
Als je hem op hebt gaan de "veertje" uit elkaar staan.. grappig ^^.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet de beste foto's ivm gebrek aan daglicht..
ik moet hem nog even afmaken en dan op een model floppen ^^.quote:Op maandag 17 december 2012 22:33 schreef MizzEnroe het volgende:
Leuk die mutsen! Vooral die met de veren.Ik zou die best in actie willen zien.
Ik heb daar niets van nagebouwd eigenlijk.. Ik begon met tas makenquote:Op maandag 17 december 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dit nog leuker dan de 'originele'!
ik ben benieuwd naar het eind resultaat.quote:Op maandag 17 december 2012 22:35 schreef Lijnloos het volgende:
Leuke mutsen!
En wauw Trui, je kussen is echt enorm!
Ik ben vanavond maar es aan de slag gegaan met de traktaties voor volgende week...
2 kleine uiltjes bijna af (nog effe vleugels maken van vilt, maar daarvoor eerst meer kleurtjes vilt halen) en 1 "grote" voor de juffen... (totaal moeten het ongeveer 8 kleine en 5 grote worden voor het kdv).
[ afbeelding ]
Nee, ze doen er plastic canvas in, op, iets.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:47 schreef Dottey het volgende:
m een bestaande bus heen gehaakt ?! ik heb het patroon niet gelezen
Ohhh wow wat gaaf als ikd at toch eens kon makenquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:28 schreef trui het volgende:
om de keuzes nog wat te bemoeilijken, een kerst-tip: de kerstkrans, à la Lucy.
Dat kun je best hoor!quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:55 schreef dapmar het volgende:
[..]
Ohhh wow wat gaaf als ikd at toch eens kon maken
Maak er gewoon dier van, heb je alles.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:03 schreef Whoopdidoo het volgende:
Haha ik ben dom. Zit alle gedownloade patronen te organiseren. Heb ik een leeuw, dus maak een nieuw mapje leeuw, tijger aan. Dacht dat ik al tijgertje gehad had, kijk ik even later, ja hoor, de map tijger, leeuw.
Ja dat hadden we dus op de oude computer, maar op een gegeven moment werkt dat niet meer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Maak er gewoon dier van, heb je alles.Bij mij staan alle patronen overal en nergens op 3 harde externe schijven.
Als je je verveelt met de feestdagen: harde schijf indelen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:07 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja dat hadden we dus op de oude computer, maar op een gegeven moment werkt dat niet meer.
Maarja wat doe je bij elkaar, wat doe je los. Ach bezigheidstherapie ofzo
Die zitten niet vol neem ik aan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je je verveelt met de feestdagen: harde schijf indelen.Moet dat toch eens doen, 500 GB, 2 TB en 1,5 TB zijn heel veel data.
Safari dieren kan ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Maak er gewoon dier van, heb je alles.Bij mij staan alle patronen overal en nergens op 3 harde externe schijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen weekend was ik het even zat en heb ik dat mega-ding aan de kant gelegd, om wat kerstversierseltjes te haken![]()
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:28 schreef Muck het volgende:
Wat zijn er de laatste tijd mooie dingen gemaakt zeg!
Ik post niet zoveel mee, omdat ik bezig ben met een groot brei-project voor een collega, maar ik lees nog wel bijna alles mee hoorMooi breiproject en mooie kerstdingetjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen weekend was ik het even zat en heb ik dat mega-ding aan de kant gelegd, om wat kerstversierseltjes te haken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het zo moeilijk om te zien wat ik fout doe bij breien, ik vernaai het instantly
Waar heb je die rondjes vandaan waar je omheen hebt gehaakt trouwens?![]()
Klopt. ik haak het v tje (2lussen :-)). Je haakt naar links toe vaak en dan merk je vaak dat het iets krult. Dan vouw je de kant die je eerst naar je toe hebt (goede kant) om, zodat de andere zijde binnenkomt. Is het zo duidelijk ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef dapmar het volgende:
1. 6 vasten in de ring
2. In elke vaste 2 vasten = 12 vasten
als dit er staat bij stap 2 haak je dan in elke vasten door 1 of 2 lussen van de vasten. en als je het girafje haakt zit hij dan verkeer om als je hem maakt en moet je op een gegeven moment om keren of???
Is toch Tunisch?! (Of hoe je dat schrijft..)quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:01 schreef trovey het volgende:
Ik heb deze gezien, nu wil ik dit ook al maken.![]()
[ afbeelding ]
Trouwens heel simpel maar geen patroon.![]()
[ afbeelding ]
volgens mij zijn het allemaal kleine lapjes in vasten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:17 schreef 16021988 het volgende:
[..]
Is toch Tunisch?! (Of hoe je dat schrijft..)
Zal vast wel iets te vinden zijn op youtube denk ik?
Volgens mij zou je t ook tunisch kunnen doen, en dan kan je de vakjes gelijk aan elkaar haken..!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:35 schreef trovey het volgende:
[..]
volgens mij zijn het allemaal kleine lapjes in vasten.Een hel om ze in elkaar te zetten na afloop.
Ja geloof het wel... ! loop alleen al vast als ik die magic loop heb gemaakt en die 6 vasten erop... haak ik dan te strak maar krijg een platte cirkel waarbij het echt moeilijk is om te zien door de vtje te gaan... wat doe ik dan fout die magic loop moet je toch strak aantrekken maar dan is er echt geen kaas meer van te maken..quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef CREADO het volgende:
[..]
Klopt. ik haak het v tje (2lussen :-)). Je haakt naar links toe vaak en dan merk je vaak dat het iets krult. Dan vouw je de kant die je eerst naar je toe hebt (goede kant) om, zodat de andere zijde binnenkomt. Is het zo duidelijk ?
Zulke dingen zijn heel moeilijk uit te leggen met alleen woorden. Je kunt beter verschillende foto-tutorials of filmpjes zoeken, dat is vaak een stuk duidelijker omdat je dan je eigen werkje direct kunt vergelijken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef dapmar het volgende:
[..]
Ja geloof het wel... ! loop alleen al vast als ik die magic loop heb gemaakt en die 6 vasten erop... haak ik dan te strak maar krijg een platte cirkel waarbij het echt moeilijk is om te zien door de vtje te gaan... wat doe ik dan fout die magic loop moet je toch strak aantrekken maar dan is er echt geen kaas meer van te maken..
Ik vind de magic loop ook moeilijk, maar ik vind het erg helpen als ik vanaf de naald 6 vasten terugtel, en dan het eerste v'tje onthou en daar in haak.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef dapmar het volgende:
[..]
Ja geloof het wel... ! loop alleen al vast als ik die magic loop heb gemaakt en die 6 vasten erop... haak ik dan te strak maar krijg een platte cirkel waarbij het echt moeilijk is om te zien door de vtje te gaan... wat doe ik dan fout die magic loop moet je toch strak aantrekken maar dan is er echt geen kaas meer van te maken..
Oh ja ok!!! en misschien moet ik hem iets minder strak aantrekken en sowiezo losser haken... het lukt mij namenlijk wel in zpagettiquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:16 schreef Godagoyas het volgende:
Ik steek eerst mijn naald in het vtje, en trek daarna pas mijn draad aan om de magic ring te sluiten. Moet dus nooit zoeken achter de eerste V
maar ik snap dus niet, moet ik weer een losse ketting haken, of waar moeten die 21 sc komen?quote:attach yarn to center back of neck hole and work 21 sc around (21 sc)
sc across
Heb je het nekgat wel goed gemaakt? In het patroon staat dat je er 9 moest overslaan, dus het gat is als het goed is maar 18 steken. Dan maak je er 21 van door in de 6e steek te meerderenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:33 schreef Mirjam het volgende:
Hel;p, ik loop even vast bij Hermoine the unicorn...
de kop is af, ik moet aan het lichaam gaan beginnen, maar ik snap niet wat ik moet doen
er staat dit:
[..]
maar ik snap dus niet, moet ik weer een losse ketting haken, of waar moeten die 21 sc komen?
het nekgat is namelijk groter dan 21 sc's
e en nageteld, en ja, 18 idd maar je moet dus ff meerderen in het midden van de twee kanten zeg maar?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:47 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Heb je het nekgat wel goed gemaakt? In het patroon staat dat je er 9 moest overslaan, dus het gat is als het goed is maar 18 steken. Dan maak je er 21 van door in de 6e steek te meerderen
Ik en tunisch blijken een moeilijke combi te zijn, ik ga minderen alhoewel ik het goed doe, ja zelfs You tube filmpjes bekeken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:41 schreef 16021988 het volgende:
[..]
Volgens mij zou je t ook tunisch kunnen doen, en dan kan je de vakjes gelijk aan elkaar haken..!
Ik zou in elke 6e steek meerderen. Aangezien je er 3 moet meerderen en het zo verspreid zit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
e en nageteld, en ja, 18 idd maar je moet dus ff meerderen in het midden van de twee kanten zeg maar?
Aaargh, ik vind dat zo ergerlijk dat zoiets er niet bij staat aangezien ik dat dus nog niet zelf kan verzinnen
Dank je!
duidelijk, thanks!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:01 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ik zou in elke 6e steek meerderen. Aangezien je er 3 moet meerderen en het zo verspreid zit.
Vind het ook wel raar dat het er niet bij staat, want het is inderdaad lastig om dat zelf te bedenken in het begin (en nu nog zit je af en toe heel lang te denken, maar volgens mij moet je het aantal steken wat je op het moment heb, delen door het aantal steken die je moet meerderen, en in die steek moet je dan meerderen, volgens mij klopt dat wel altijd).
ah okquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef Tyler-Girl het volgende:
Yogo, ze krijgt geen neus nee....en Dottey tis idd de spring bunny van morning cup of jo
http://www.ravelry.com/patterns/library/spring-bunny-4
maar er zijn meerdere apring bunny's, dus de naam vind ik niet zo goed gekozen...
http://www.ravelry.com/patterns/library/crochet-spring-bunny
hahah ja idd die ganzenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef YogaLove het volgende:
[..]
ah okzo te zien op Ravelry wordt het een vrolijk konijn dus met die blosjes en bloem erbij, komt t wel goed!
(dat plaatje met die ganzen)
Ik zou de magic loop niet te snel strak trekken. De eerste 'steek' die je doet is geen vaste he! Dat is een soort van tussensteek om de loop te maken. De eerste keer dat je écht alle 'stappen' van een vaste maken doorloopt, dat is pas het 1e V-tje waar je in moet haken. Je ziet ook wel duidelijk op de loop zelf dat die gekke eerste steek de hoogte in gaat in plaats van mooi 'plat' ligt zoals een vaste. Dit komt omdat je natuurlijk van de dikte van een draad naar de hoogte van de steek moet, dan gaat de steek dus onvermijdelijk de hoogte in (net zoals er hoogteverschil zit tussen een stokje en een vaste bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef dapmar het volgende:
[..]
ik denk dat je niet meteen van het negatieve van de mensen hier uit moet gaan. Misschien leest ze hier wel mee of familie oid, ik denk niet dat men hier contact gaat opnemen voor zoietsquote:Op woensdag 19 december 2012 08:52 schreef saaw het volgende:
Dames, ik krijg net een boos mailtje van de maakster van het krokodillen sloffen patroon of ik het offline wil halen. Nu heeft ze natuurlijk gelijk en heb ik het meteen gedaan, maar heb de link nergens anders gedeeld dan hier en wilde toch even zeggen dat ik het een beetje flauw vindt dat kennelijk iemand het haar heeft laten weten, terwijl diegene ook mij direct aan had kunnen spreken.
Oh en te gek al die uitleg over magic rings, want daar snap ik nogsteeds niets van [ook na 20 youtube filmpjes] en het lijkt me toch wel heel handig!
Ja, hij is gemaakt door oeke. Die kan dat enorm goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die muizen zijn coolen is dat etui zelf gemaakt door iemand? Ik moet nog een haaknaalden etui haken
Ik was er twee aan het maken voor de kindjes van oeke, maar wou er ook twee voor mijn eigen kindjes omdat ik ze zo leuk vond. De kleertjes zijn van Catania Fine. Wat is dat ontzettend fijn katoen om te haken! Ik vond de kleertjes misschien nog wel het leukst om te maken.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:56 schreef trui het volgende:
prachtig etui!en die muizen zijn ook leuk zeg! waarom zo veel?
en zijn de kleertjes ook van alpaca of van ander garen. die zien er minder pluizig uit.
Oh, even checken.quote:de mandalamevrouw heeft zelfs een website met haar werk. ik zag dat een van haar tekeningen wel veel aan 't blooming kussen doet denken, grappig he.
Hij doet me denken aan die muis die een paar jaar terug helemaal hip was! Gaaf hoor! Hoe heb je die wangetjes gedaan? Ik gebruik rood krijt, maar het vervaagt na een tijd...quote:Op woensdag 19 december 2012 14:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
Rosie is af! met blosjes en bloemtje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb net een lading veiligheidsoogjes en knoopjes via eBay besteld. Zachte prijsjes.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:05 schreef _Arual_ het volgende:
Hebben jullie nog tips voor leuke webwinkeltjes waar je wolletjes en oogjes en steekmarkeerders en, en, en etc. kunt kopen? Ik heb geld gekregen voor mijn verjaardag en ik sta te popelen om het uit te geven
Ik maak mijnes altijd mondloos. Ik vind het op een of andere manier passender.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:00 schreef trui het volgende:
lekker karikaturaal, die enorme voeten. ik mis 't neusje wel een tikkeltje, maar vind aan de andere kant zo'n 'zelf-in-te-vullen' gezicht ook altijd wel z'n charme hebben.
zo heb ik laatst weer een giraf gemaakt, en twijfel dan of ik er wel of niet een mond op zal borduren. dinges, tantepollewops, doet dat altijd wel. maar zonder mond is ie wat neutraler, en kan een kind ook beter spelen dat ie bijv. verdrietig is. dus ik denk dat ik 'm toch maar weer mondloos laat.
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:14 schreef trui het volgende:
ja maar dat moet ook haast wel als je lijnloos heet!
is gebreid met die kleurverloop bollen, Bravo heeft nog veel mooiere kleurtjesquote:Op woensdag 19 december 2012 14:42 schreef _Arual_ het volgende:
Oh! ik kom allemaal Catania-dingetjes tegen die ik nog niet kende! Ik houd van die wilde patronen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah ok, ik dacht dat het een Username wasquote:Op woensdag 19 december 2012 12:08 schreef trui het volgende:
oeke is een prof (ze ontwerpt en maakt oa kostuums voor theater), ik weet niet of ze veel in 't naaitopic kijkt.
10 paar voor 1,54 euro en 100 paar voor 12,28 euro. En ze heeft onder andere deze knoopjes en deze.quote:
Ik vind dat altijd leuk, knoopjes als ogen!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:17 schreef _Arual_ het volgende:
Roary is klaar! Staat vast weer scheef![]()
[ afbeelding ]
Ik geef het opquote:Op woensdag 19 december 2012 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd leuk, knoopjes als ogen!
Nu staat 'ie op z'n kop.
Ik durf niet! Zijn oren zitten verkeerd en ik ga een nieuwe maken!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
Roary is leuk geworden Arual! vind hem nogsteeds leuk
(de ontwerpster vindt het ook leuk om je projectjes te zien)
Nog even twee keer kantelen naar links en dan staat die goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:36 schreef _Arual_ het volgende:
IPad gekanteld, nu goed?
[ afbeelding ]
hoezo zitten verkeerd? ik zie niets geks hoor en vind zn oren prima!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:03 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik durf niet! Zijn oren zitten verkeerd en ik ga een nieuwe maken!
Ze staan te hoog op zijn hoofd, hadden iets meer naar de buitenkant moeten staan. Vergelijk maar eens met het voorbeeld.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:16 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
hoezo zitten verkeerd? ik zie niets geks hoor en vind zn oren prima!
Space, mooi garen. zal een mooie sjaalworde .
ik vind het wel meevallen...mijn oren staan bijna hetzelfde....quote:Op woensdag 19 december 2012 21:22 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ze staan te hoog op zijn hoofd, hadden iets meer naar de buitenkant moeten staan. Vergelijk maar eens met het voorbeeld.
Handig patroon dit, ik denk dat ik ook een Roary met konijnenoren ga maken. Kan best.
volgens mij maakt het bij padma niet uit...gewoon wat je zelf leuk vindt. volgens mij heb ik 13mm gebruikt.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat voor maat oogjes heb ik nodig voor padma en wednesday the pig?
Ik kan het niet in de patronen terug vinden
Die sjaal is tof!!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb deze kleur drops paris besteld:
[ afbeelding ]
voor deze sjaal:
[ afbeelding ]
Is te koop via ravelry en Etsy! Op Etsy heet ze elevenhandmade geloof ikquote:Op woensdag 19 december 2012 22:22 schreef x__duck het volgende:
[..]
Die sjaal is tof!!
Die zou ik ook wel willen...
Heb ff mijn beeldscherm op zijn kop gehoudenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:36 schreef _Arual_ het volgende:
IPad gekanteld, nu goed?
[ afbeelding ]
ja, erg leuk idee!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:16 schreef YogaLove het volgende:
Lucy heeft weer een nieuw artikel op haar blog gezet!![]()
http://attic24.typepad.co(...)-christmas-card.html
dat is 't ook.quote:Ah ok, ik dacht dat het een Username was![]()
ik bedacht me ineens dat ik hier nog niet op geantwoord had. maar ik heb geen goede close up hiervan nee, sorry. ze zitten nu al ingepakt, dus dat maakt 't ook lastig om er nog even een extra foto van te maken. ik had de kussens eerst van vierkant rond gemaakt, daarna een groen hoesje eromheen genaaid. (zoveel mogelijk met de naaimachine, laatste stukje met de hand). Daarna met spelden de hoes eropvast gezet, en dan met kleine steekjes onder de v'tjes van de laatste haakronde door zo goed mogelijk verdeeld over 't kussen. een monniken-klusje, dat bij beide kussens wel een hele avond duurde. het is niet ultra-netjes gelukt, de kussens zijn ook niet perfect rond. maar ik vond 't wel goed genoeg hoor, ze moet er de charme van hand-gemaakt maar van inzien.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:15 schreef Claudia_x het volgende:
Mooi gedaan, trui! Heb je een close-up van de manier waarop je het gehaakte deel aan de achterkant hebt vastgemaakt?
dit is toch geen 100 paar maar stuks..?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
10 paar voor 1,54 euro en 100 paar voor 12,28 euro. En ze heeft onder andere deze knoopjes en deze.
Mooie kleur vind ik dat! Een sjaal zou ik ook nog eens op de lijst kunnen zetten hier. Dat lijkt me wel een aardig cadeau om te geven.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb deze kleur drops paris besteld:
[ afbeelding ]
Haha, precies. Ik doe het je niet na, van een vierkant kussen een rond kusssen maken alleen al...quote:Op woensdag 19 december 2012 23:35 schreef trui het volgende:
[..]
maar ik vond 't wel goed genoeg hoor, ze moet er de charme van hand-gemaakt maar van inzien.
op eBay staat er ook een 50paar voor 6 euro incl verzenden.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
dit is toch geen 100 paar maar stuks..?
Mijn muizen? Dat patroon heb ik via http://haakmuts.blogspot.nl gekocht. Op Ravelry staat een patroon van Carocreated design dat er erg op lijkt ('Amigurumi Mouse').quote:Op donderdag 20 december 2012 00:57 schreef Dottey het volgende:
Wat een super super super leuke muizen!
Is daar toevallig een patroon van te vinden?
Het is ook zo'n lekkere tijd van het jaar ervoor!quote:Hier is het haak gekte.. ik heb de wipjes mand gepakt en finish het een na het andere project en haak restjes wol op in bloemetjes voor eventueel mutsjes, dekens, poppetjes weet ik het wat..![]()
Ik heb nog steeds geen ogen op de veertjes muts gemaakt, want stiekem vind ik hem zonder heel tof ^^.
Ah, crap! Je hebt gelijk. Het is nog steeds geen gekke prijs, maar het is ook niet veel goedkoper dan bij Creamijn zo.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Van welke verkoper?quote:Op donderdag 20 december 2012 08:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
op eBay staat er ook een 50paar voor 6 euro incl verzenden.
Die heb ik besteld van de week
Dank! Die ziet er heel scherp geprijsd uit. Alle andere verkopers zaten rond het bedrag dat ik eraan heb uitgegeven of erboven. Nu begrijp ik ook waarom ik die niet tegenkwam: ik zocht op 'safety eyes'.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://item.mobileweb.eba(...)ARCH&nid=60592811420
K heb 2 sets besteld
ik zag eerst ook die van jou, geloof dat ik m zelfs nog hier geroepen heb, toevallig. Daarna hier tegen aan gelopen en besteldquote:Op donderdag 20 december 2012 08:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dank! Die ziet er heel scherp geprijsd uit. Alle andere verkopers zaten rond het bedrag dat ik eraan heb uitgegeven of erboven. Nu begrijp ik ook waarom ik die niet tegenkwam: ik zocht op 'safety eyes'.
Het is dan 50 paar denk ik, want ik het die van 50 en dat is 25 paar. Ik betaalde overigens met verzenden dacht ik 4 euro en een beetjequote:Op donderdag 20 december 2012 01:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
welke had jij dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 08:31 schreef CREADO het volgende:
[..]
Het is dan 50 paar denk ik, want ik het die van 50 en dat is 25 paar. Ik betaalde overigens met verzenden dacht ik 4 euro en een beetje![]()
ah, dezelfde als die wat ik besteld hebquote:Op donderdag 20 december 2012 08:43 schreef CREADO het volgende:
Ynske: EBAY: 50 x 6mm Black Acrylic Toy Teddy Eyes (25 Pairs) Soft Toy Amigurumi N161
maar wellicht werd de oorspronkelijke naam van 't patroon hier genoemd of in de link, daar kun je inderdaad op (laten) zoeken met Google.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:57 schreef Dottey het volgende:
ik denk niet dat ze het zelf ontdekt had.. ze is toch geen nl-talige.
ze hebben ook grotere, welke maat moet je hebben dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ligt het aan mij of zie ik op ebay alleen 6mm oogjes? Of grotere die heel duur zijn. 6mm wordt hier echt amper gebruikt.
Heb ik net een paar honderd nieuwe patronen, weet ik niet wat ik wil maken =(
Jij koopt je patronen in veelvoud?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ligt het aan mij of zie ik op ebay alleen 6mm oogjes? Of grotere die heel duur zijn. 6mm wordt hier echt amper gebruikt.
Heb ik net een paar honderd nieuwe patronen, weet ik niet wat ik wil maken =(
Nee een vage russische site ontdekt, dagje downloaden en je voorraad is aangevuldquote:Op donderdag 20 december 2012 16:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Jij koopt je patronen in veelvoud?
Overigens bestel ik de mijne op Etsy, maar ik heb nooit echt vergelijkend warenonderzoek gedaan naar wat de goedkoopste zijn
Had je die site hier gedeeld?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Nee een vage russische site ontdekt, dagje downloaden en je voorraad is aangevuld
Ysnke dankje, die zijn niet echt goedkoper. Dan blijf ik ze lekker op etsy bestellen.
Nee maar heb ze wel, dus als je je email pmt dan stuur ik ze door.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:54 schreef Peetje_75 het volgende:
e hebt niet stiekem toevallig onthouden waar je Phineas & Ferb ongeveer tegen gekomen was...?
Zoontje van een vriendin van me is daar helemaal gek van... zou een leuk verjaardagskadootje zijn voor 'm
mjawel, de overgang van kop naar lijf is ineens anders, je begint opnieuw, en kennelijk vond ik het binnenstebuiten handiger.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
ow dat is mirjam. maar je kunt toch niet ineens maar een paar rondes binnenste buiten haken....of wel?!
ik moet/mag/mij is gevraagd of ik een poppetje na wil haken, onder het mom van, dan heeft het poppetje een mini-me in knuffel vorm.
heel leuk, maar ook best eng....
ik wil het patroon van mijn kerstman ervoor gebruiken (voeten en lijf komen wel enigzins overeen) hij heeft alleen een tuinbroek, dus moet eventjes kijken of ik de broek los maak van het lijf of bijv alleen de hengsels los maak.....
http://www.ravelry.com/projects/Tyler-girl/kerstman
Wat voor poppetje?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
ow dat is mirjam. maar je kunt toch niet ineens maar een paar rondes binnenste buiten haken....of wel?!
ik moet/mag/mij is gevraagd of ik een poppetje na wil haken, onder het mom van, dan heeft het poppetje een mini-me in knuffel vorm.
heel leuk, maar ook best eng....
ik wil het patroon van mijn kerstman ervoor gebruiken (voeten en lijf komen wel enigzins overeen) hij heeft alleen een tuinbroek, dus moet eventjes kijken of ik de broek los maak van het lijf of bijv alleen de hengsels los maak.....
http://www.ravelry.com/projects/Tyler-girl/kerstman
Helemaal Tof!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Nee een vage russische site ontdekt, dagje downloaden en je voorraad is aangevuld
Ysnke dankje, die zijn niet echt goedkoper. Dan blijf ik ze lekker op etsy bestellen.
heeel gaaf!quote:Op donderdag 20 december 2012 22:24 schreef blabbel6 het volgende:
Tadaa!! Mijn kerststal: [ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:24 schreef blabbel6 het volgende:
Ik heb pas een tuinbroek gemaakt voor m'n muis, en dat was heel eenvoudig. Je werkt van boven naar onder: een rij lossen haken, de laatste losse aan de eerste vastmaken met ene halve losse, verder vasten haken en als je wilt beginnen met de broekspijpen dan haak je een halve rij vasten en sluit je die aan de eerste vaste van de rij (en dan nog een paar toeren vasten haken). Daarna kun je de tweede broekspijp doen. De bretels heb ik apart gehaakt.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
ow dat is mirjam. maar je kunt toch niet ineens maar een paar rondes binnenste buiten haken....of
jawel hoor, je kunt toch keren.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
maar je kunt toch niet ineens maar een paar rondes binnenste buiten haken....of wel?!
|Blieb bLIEB, Hier aarde, ja we leven nog dus kunnen weer maanden en jaren freubelen:Pquote:Op donderdag 20 december 2012 22:24 schreef blabbel6 het volgende:
en wat ben je nu Trui, een trutquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:07 schreef trui het volgende:
ik heb gisteravond laat nog een stuk of wat hulst-blaadjes gehaakt (mét rode 'besjes' erop), en een sneeuwvlokje, ter decoratie bij de lunch die m'n zoon mee moest nemen voor een schoolgenoot. ze waren leuk gelukt, maar ik ben vergeten er een foto van te maken.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:40 schreef trui het volgende:
inderdaad, 't moest allemaal nogal gehaast vanochtend. net als gisteravond het kerstdiner van m'n dochter, van onze bijdrage heb ik ook niet echt een foto kunnen maken.(en dochter zelf wilde niet eens op de foto, boehoe).
Haak je dan in de cirkel of in de lossen de vasten? Ik krijg die magic cirkel nu wel voor elkaar en dan die 6 vasten, maar om dan de vasten te maken in die 6 vasten lukt mij niet...wel als ik met zpagetti haak maar... dan is het natuurlijk allemaal heel ruim en "grof"quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:07 schreef trui het volgende:
zit je echt nog steeds met die magic circle? wat vervelend. je kunt in plaats daarvan ook een paar lossen maken, die met en slip-stitch sluiten, zodat je dat als basiscirkel kunt gebruiken. dan haak je vervolgens de eerste vasten vanuit die cirkel.
Maar de magic cirkel is met vasten toch... maar inderdaad misschien aan die touwtje niet zo strak aantrekken dat het makkelijker gaat. Had met de 4 gehaakt met creative cotton aran rico design.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
dapmar, zet je de lossen in de magic circle niet te strak op? Als je zorgt dat je daar wat speling houdt, dan kom je er later makkelijker met de haaknaald tussen. En niet te strak aantrekken, maar precies wat je nodig hebt. En ook bij de tweede ronde niet al te strak opzetten. Welke maat naald gebruik je bij welk draad?
trui, leuke giraf! Wat ik zou jammer vind aan gehaakte knuffels/amigurumi is dat ze zo stevig zijn en niet zacht. Valt daar niet iets aan te doen? Ander materiaal, grotere haaknaald, minder vulling?
Ah, dat is een goede tip, dank! Ik ben nu met deze bezig en die wordt ook weer zo 'hard':quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:11 schreef trui het volgende:
als je 'm minder stevig vult wordt ie vanzelf slapper inderdaad. maar ik vind dat stevige wel leuk. puur katoen kan ook wat hard voelen, ik werk meestal met softfun van scheepjeswol, dat is 60% katoen met 40% acryl, net wat zachter.
Ja, dat bedoel ik inderdaad. Vasten.quote:en in de magic circle werk je toch juist niet met lossen, bedoel je niet de eerste ronde vasten? die moet je inderdaad niet al te strak opzetten.
Ik ben al heel lang volwassen maar wil ook niet op de foto dus ik geef ze groot gelijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]meisjes
ik heb er 2 nu volwassen maar nog steeds willen ze niet op de foto
Haak je wel vasten en geen halve vasten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:14 schreef dapmar het volgende:
[..]
Maar de magic cirkel is met vasten toch... maar inderdaad misschien aan die touwtje niet zo strak aantrekken dat het makkelijker gaat. Had met de 4 gehaakt met creative cotton aran rico design.
Ik heb hem ook gemaakt, een stuk kleiner welquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik moet dit poppetje na gaan maken.....
[ afbeelding ]
maar nu lag ik gisteren weer eens in bed te piekeren en me af te vragen of ik dan wel het patroon van de kerstman kan gebruiken en of ik niet een heel ander (driehoekig) hoofd moet maken.....
Ravelry en internet staat vol met slofjes alleen in kleine maat, echt baby. Kijk anders even op mijn pinterestquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:16 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, weet iemand nog een leuk patroon voor babyslofjes? Ik zoek slofjes in een laarsmodel die je aan kunt trekken met een touwtje.
hij erg leuk. Ik vind het alleen jammer met dit soort langnekken dat je toch vaak de vulling een beetje zietquote:
Wat is je Pinterest?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:30 schreef CREADO het volgende:
[..]
Ravelry en internet staat vol met slofjes alleen in kleine maat, echt baby. Kijk anders even op mijn pinterest![]()
![]()
eerlijk, ik ook niet, als ik een camera zie duik ik wegquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang volwassen maar wil ook niet op de foto dus ik geef ze groot gelijk![]()
![]()
Mooie kerststal blabbel.
Ehhhhhh ga nu twijfelen.... een keer doorhalen toch? ga even googlen;)quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
Trui bedankt voor je linkjes. Ik ga er thuis even naar kijken. Heb gelukkig voldoende foto's van Puk gekregen dus daarmee kan ik wel vooruit. Ik ga het gewoon proberen en ik kijk wel hoever ik kom
Leuke giraf trouwensje gebruikt altijd zon mooie kleuren.
dank je. en dat effect wordt op de foto ook wel wat versterkt door de flits. in 't echt vind ik dat reuze meevallen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:31 schreef CREADO het volgende:
hij erg leuk. Ik vind het alleen jammer met dit soort langnekken dat je toch vaak de vulling een beetje ziet
Halve vaste:quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:37 schreef dapmar het volgende:
[..]
Ehhhhhh ga nu twijfelen.... een keer doorhalen toch? ga even googlen;)
mja gewoon spreekterm verder niksquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef trui het volgende:
haha wat heeft dat nou met gay te maken? maar ik zou 't ook niet zo leuk vinden nee.
ze hebben sowieso geen voorwaarden op de site.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:06 schreef trui het volgende:
stond het niet in de voorwaarden? terugsturen dan maar!
Bij de mijne wordt het echt lelijk, dat is geen doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:15 schreef kwiwi het volgende:
daar was ik inderdaad ook niet blij mee toen ik mijn labeltjes bestelde... gelukkig kan ik hun reclame eraf knippen zonder dat het label rafelt.
waar heb jij ze besteld?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:16 schreef x__duck het volgende:
Ik heb dat niet... Beetje raar vind ik dat wel...
ah oke, ja dan zou ik ook proberen m'n geld terug te krijgen o.i.d.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Bij de mijne wordt het echt lelijk, dat is geen doen.
ik heb gemaild dat ik het erg storend vind en dat ik me afvraag of het gebruikelijk is (aangezien je gewoon betaalt)
DANKKKK inderdaad ik haak halve vasten!!!! foutje bedankt en bedankt voor de tip hihihi. Ik dacht al wordt ik nou gekquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:20 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Halve vaste:
Naald insteken, draad omslaan, draad in 1x door je werk én de lus op je naald
Vaste:
Naald insteken, draad omslaan, draad door je werk halen (=2 lussen op je naald), draad omslaan en door beide lussen op je naald
Dat zou inderdaad wel het een en ander verklaren, want halve vasten zijn verschrikkelijk om in te haken!
ik kreeg dit antwoord:quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ah oke, ja dan zou ik ook proberen m'n geld terug te krijgen o.i.d.
Laat dat dan vantevoren weten zodat de klant kan kiezen!quote:Dit is gebruikelijk, zowel bij Lovely Labels als bij andere sites die een gelijkaardig product aanbieden.
Op vraag laten we dit wel weg.
Dit is ook te zien op de voorbeelden van de labels die op de homepagina staan.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kreeg dit antwoord:
[..]
Laat dat dan vantevoren weten zodat de klant kan kiezen!
Godsamme zeg
mooi!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef _Arual_ het volgende:
Wiehoe, de buit is binnen!
[ afbeelding ]
'Dan vraag ik bij dezen om het weg te halen, jullie hebben m'n gegevens dus ik zie ze wel verschijnen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kreeg dit antwoord:
[..]
Laat dat dan vantevoren weten zodat de klant kan kiezen!
Godsamme zeg
SPOILER: Offtopic :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* SpaceInvaders kwijltquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
wat een mooie kleurtjes!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal knuffeltjes! Sowieso een iets gepolijstere versie van Roary de tijger.Heb nu alleen een opdracht voor een groot effen beest, dus ik weet niet wanneer ik ermee aan de slag ga.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:20 schreef blabbel6 het volgende:
Heerlijk, zo'n voorraad Arual!
Weet je al wat je ermee gaat doen?
Nice!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn dus erfelijk belast.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eerlijk, ik ook niet, als ik een camera zie duik ik weg
www.pinterest.com. Pas op als je het niet kent. Het is erg verslavendquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is je Pinterest?
Ik ben een beetje moeilijk, geloof ik. Ik vind veel slofjes niet mooi en ik wil dat ze echt praktisch in het gebruik zijn.
Kwijl!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze zijn dus erfelijk belast.![]()
Nog 3 bolletjes wol gevonden bij de kringloop....nee klopt, ik had niets meer.
Ik kwam dit tegen, lijkt erop?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:01 schreef trovey het volgende:
Ik heb deze gezien, nu wil ik dit ook al maken.![]()
[ afbeelding ]
Trouwens heel simpel maar geen patroon.![]()
[ afbeelding ]
maar dat wat ze wilde maken bestaat toch 'gewoon' uit een heel groot aantal kleine vierkantjes die aan elkaar genaaid zijn? daar heb je niet zoveel patroon voor nodig lijkt me. zo te zien een paar rijtjes (halve?) stokjes heen en weer. (het zouden trouwens ook nog wel vasten kunnen zijn, die zien er bij heen&weerhaken ook een beetje zo uit). even proberen hoeveel je er moet doen om ze precies vierkant te krijgen en gaan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 07:45 schreef 16021988 het volgende:
[..]
Ik kwam dit tegen, lijkt erop?
http://suite101.com/artic(...)chet-pattern-a252347
Klopt, maar dan moet je alles nog aan elkaar zetten erna, wat het waren allemaal losse blokjes..quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:32 schreef trui het volgende:
[..]
maar dat wat ze wilde maken bestaat toch 'gewoon' uit een heel groot aantal kleine vierkantjes die aan elkaar genaaid zijn? daar heb je niet zoveel patroon voor nodig lijkt me. zo te zien een paar rijtjes (halve?) stokjes heen en weer. (het zouden trouwens ook nog wel vasten kunnen zijn, die zien er bij heen&weerhaken ook een beetje zo uit). even proberen hoeveel je er moet doen om ze precies vierkant te krijgen en gaan.
Bedoel je dat boek van Helen Jordan? Ik heb de Engelse versie (textured crochet) gekocht bij bol.com. Die heeft een levertijd van 5-7 dagen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef CREADO het volgende:
Wie heeft het boekje 'reliëfpatronen haken' ? Ik ben op zoek naar dit boekje maar het is nergens meer te koop.
Leuk!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:45 schreef trui het volgende:
m'n jigglypuff is ook klaar om ingepakt (en weer uitgepakt) te worden:
[ afbeelding ]
Ah ja vind het nu lastig dat het zo splijt, had ik het geweten had ik ook niet het hele assorti aan kleuren gekocht wat toen in de aanbieding was.... wat is wel makkelijk en splijt niet zo catania zeker maar die is wat duur he?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:01 schreef trui het volgende:
ja, dat splijt behoorlijk. maar het is ook een kwestie van wennen hoor, na een tijdje krijg je de slag wel te pakken in het voorkomen dat je de halve draad maar meeneemt.
Niemand gelooft mequote:Op zaterdag 22 december 2012 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]en Ja ik geloof je hoor dat je helemaal niks meer had liggen
![]()
Daarom maak ik ook dekens, schiet sneller op dat al die poppetjes van jullie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:15 schreef trui het volgende:
haha trovey, ik zie jouw huis helemaal dichtgroeien met bolletjes wol!
Die heeft alleen in het midden een blokje.quote:Op zaterdag 22 december 2012 07:45 schreef 16021988 het volgende:
[..]
Ik kwam dit tegen, lijkt erop?
http://suite101.com/artic(...)chet-pattern-a252347
Ik denk ook dat het deze methode is, wel handig om hele kleine hoeveelheden garen op te maken....die je dus vaak bij de kringloop gaat vinden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:17 schreef kirsten. het volgende:
@ Trovey
ik denk dat het gewoon vierkantjes zijn die niet als granny squares maar als 'vasten' zijn gehaakt. Dus bv. 16 lossen, 1 voor het keren, 15 vasten erin, dan 1 losse voor het keren, etc etc totdat het vierkant is. En uiteindelijk alles aan elkaar maken, of het tijdens het haken al aan elkaar maken. Denk dat dat het is? Misschien is het zelfs wel met halve stokjes gedaan, omdat deze van de voor- en achterkant erg op elkaar lijken zodat de deken omkeerbaar is en omdat deze steek hoger is en je dus niet zoveel rijen hoeft te maken om hem vierkant te maken!
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Daarom maak ik ook dekens, schiet sneller op dat al die poppetjes van jullie.![]()
yepquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:09 schreef trui het volgende:
claudia volgens mij kun je creado's pinterest makkelijk vinden onder dezelfde naam als die ze hier gebruikt.
[edit]even gezocht, en 't is vast die met 83 erachter! klopt dat crea?[/edit]
Dank, maar ik wil heeeeel graag boekje zelf 'reliefpatronen' maar bol.com lever niet staat er bij :-)quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:12 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Bedoel je dat boek van Helen Jordan? Ik heb de Engelse versie (textured crochet) gekocht bij bol.com. Die heeft een levertijd van 5-7 dagen.
Maar het is hetzelfde boek en het vertalen is echt gemakkelijk met behulp van de begrippenlijst aan het begin van dit topic(vind ik dan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:34 schreef CREADO het volgende:
[..]
yep
[..]
Dank, maar ik wil heeeeel graag boekje zelf 'reliefpatronen' maar bol.com lever niet staat er bij :-)![]()
wij willen foto's!quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:51 schreef trovey het volgende:
Niemand gelooft me![]()
[..]
Daarom maak ik ook dekens, schiet sneller op dat al die poppetjes van jullie.![]()
snap ik wel, maar reliëf haken hebben ze nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:09 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Maar het is hetzelfde boek en het vertalen is echt gemakkelijk met behulp van de begrippenlijst aan het begin van dit topic(vind ik dan.) De Nederlandse versie wordt niet meer geproduceerd.
Ik vind dat wel tof... Dus ik ben voor!quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:44 schreef kwiwi het volgende:
even binnenvallen met een stomme vraagis er weer een swap in dit topic de komende tijd?
Ik ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:49 schreef x__duck het volgende:
[..]
Ik vind dat wel tof... Dus ik ben voor!
Mijn camera wil niet meewerken.quote:
Spuug zegt toch dat dit hetzelfde boek is maar dan in 't engels? of bedoel je dat je 't niet in het engels wil?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:53 schreef CREADO het volgende:
snap ik wel, maar reliëf haken hebben ze niet.
Het is wel een héél mooi bolletje!quote:Op zondag 23 december 2012 11:27 schreef _Arual_ het volgende:
Heb ik weer. Midden in een bolletje met kleurverloop een knoopje, waarna ze het patroon in spiegelbeeld vervolgen. Na dit stukje blauw komt dus gemeleerd groen, legergroen, en dan zwart-wit. Nu vind ik het met een knuffel geen ramp, maar je zult maar een kledingstuk aan het haken zijn, dan zou je ze toch...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |