SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Trui's kussen![]()
Yogolove's uiltjes![]()
Claudia_x goed verstopte uiltjes![]()
Spuuglokje's prachtige kussen![]()
en Dottey's uilenmuts![]()
Hook on!
Oh geen probleem! Ik was gewoon benieuwd of ik op de goede weg zatquote:Op maandag 17 december 2012 18:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
Space, sorry ik kan je niet echt helpen. ik heb de sjaal afgegeven dus kan hem niet nameten....in totaal was ie 27cm breed....weet niet of je daar iets aan hebt.
euh dit is een "komt uit mijn brein"patroonquote:Op maandag 17 december 2012 18:13 schreef dapmar het volgende:
[..]
Is dit nou moeilijk voor een beginner?is het een NL patroon of engels?
Ik vind dit nog leuker dan de 'originele'!quote:Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef Dottey het volgende:
Als je hem op hebt gaan de "veertje" uit elkaar staan.. grappig ^^.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet de beste foto's ivm gebrek aan daglicht..
ik moet hem nog even afmaken en dan op een model floppen ^^.quote:Op maandag 17 december 2012 22:33 schreef MizzEnroe het volgende:
Leuk die mutsen! Vooral die met de veren.Ik zou die best in actie willen zien.
Ik heb daar niets van nagebouwd eigenlijk.. Ik begon met tas makenquote:Op maandag 17 december 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dit nog leuker dan de 'originele'!
ik ben benieuwd naar het eind resultaat.quote:Op maandag 17 december 2012 22:35 schreef Lijnloos het volgende:
Leuke mutsen!
En wauw Trui, je kussen is echt enorm!
Ik ben vanavond maar es aan de slag gegaan met de traktaties voor volgende week...
2 kleine uiltjes bijna af (nog effe vleugels maken van vilt, maar daarvoor eerst meer kleurtjes vilt halen) en 1 "grote" voor de juffen... (totaal moeten het ongeveer 8 kleine en 5 grote worden voor het kdv).
[ afbeelding ]
Nee, ze doen er plastic canvas in, op, iets.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:47 schreef Dottey het volgende:
m een bestaande bus heen gehaakt ?! ik heb het patroon niet gelezen
Ohhh wow wat gaaf als ikd at toch eens kon makenquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:28 schreef trui het volgende:
om de keuzes nog wat te bemoeilijken, een kerst-tip: de kerstkrans, à la Lucy.
Dat kun je best hoor!quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:55 schreef dapmar het volgende:
[..]
Ohhh wow wat gaaf als ikd at toch eens kon maken
Maak er gewoon dier van, heb je alles.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:03 schreef Whoopdidoo het volgende:
Haha ik ben dom. Zit alle gedownloade patronen te organiseren. Heb ik een leeuw, dus maak een nieuw mapje leeuw, tijger aan. Dacht dat ik al tijgertje gehad had, kijk ik even later, ja hoor, de map tijger, leeuw.
Ja dat hadden we dus op de oude computer, maar op een gegeven moment werkt dat niet meer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Maak er gewoon dier van, heb je alles.Bij mij staan alle patronen overal en nergens op 3 harde externe schijven.
Als je je verveelt met de feestdagen: harde schijf indelen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:07 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ja dat hadden we dus op de oude computer, maar op een gegeven moment werkt dat niet meer.
Maarja wat doe je bij elkaar, wat doe je los. Ach bezigheidstherapie ofzo
Die zitten niet vol neem ik aan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je je verveelt met de feestdagen: harde schijf indelen.Moet dat toch eens doen, 500 GB, 2 TB en 1,5 TB zijn heel veel data.
Safari dieren kan ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Maak er gewoon dier van, heb je alles.Bij mij staan alle patronen overal en nergens op 3 harde externe schijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen weekend was ik het even zat en heb ik dat mega-ding aan de kant gelegd, om wat kerstversierseltjes te haken![]()
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:28 schreef Muck het volgende:
Wat zijn er de laatste tijd mooie dingen gemaakt zeg!
Ik post niet zoveel mee, omdat ik bezig ben met een groot brei-project voor een collega, maar ik lees nog wel bijna alles mee hoorMooi breiproject en mooie kerstdingetjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen weekend was ik het even zat en heb ik dat mega-ding aan de kant gelegd, om wat kerstversierseltjes te haken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het zo moeilijk om te zien wat ik fout doe bij breien, ik vernaai het instantly
Waar heb je die rondjes vandaan waar je omheen hebt gehaakt trouwens?![]()
Klopt. ik haak het v tje (2lussen :-)). Je haakt naar links toe vaak en dan merk je vaak dat het iets krult. Dan vouw je de kant die je eerst naar je toe hebt (goede kant) om, zodat de andere zijde binnenkomt. Is het zo duidelijk ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef dapmar het volgende:
1. 6 vasten in de ring
2. In elke vaste 2 vasten = 12 vasten
als dit er staat bij stap 2 haak je dan in elke vasten door 1 of 2 lussen van de vasten. en als je het girafje haakt zit hij dan verkeer om als je hem maakt en moet je op een gegeven moment om keren of???
Is toch Tunisch?! (Of hoe je dat schrijft..)quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:01 schreef trovey het volgende:
Ik heb deze gezien, nu wil ik dit ook al maken.![]()
[ afbeelding ]
Trouwens heel simpel maar geen patroon.![]()
[ afbeelding ]
volgens mij zijn het allemaal kleine lapjes in vasten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:17 schreef 16021988 het volgende:
[..]
Is toch Tunisch?! (Of hoe je dat schrijft..)
Zal vast wel iets te vinden zijn op youtube denk ik?
Volgens mij zou je t ook tunisch kunnen doen, en dan kan je de vakjes gelijk aan elkaar haken..!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:35 schreef trovey het volgende:
[..]
volgens mij zijn het allemaal kleine lapjes in vasten.Een hel om ze in elkaar te zetten na afloop.
Ja geloof het wel... ! loop alleen al vast als ik die magic loop heb gemaakt en die 6 vasten erop... haak ik dan te strak maar krijg een platte cirkel waarbij het echt moeilijk is om te zien door de vtje te gaan... wat doe ik dan fout die magic loop moet je toch strak aantrekken maar dan is er echt geen kaas meer van te maken..quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef CREADO het volgende:
[..]
Klopt. ik haak het v tje (2lussen :-)). Je haakt naar links toe vaak en dan merk je vaak dat het iets krult. Dan vouw je de kant die je eerst naar je toe hebt (goede kant) om, zodat de andere zijde binnenkomt. Is het zo duidelijk ?
Zulke dingen zijn heel moeilijk uit te leggen met alleen woorden. Je kunt beter verschillende foto-tutorials of filmpjes zoeken, dat is vaak een stuk duidelijker omdat je dan je eigen werkje direct kunt vergelijken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef dapmar het volgende:
[..]
Ja geloof het wel... ! loop alleen al vast als ik die magic loop heb gemaakt en die 6 vasten erop... haak ik dan te strak maar krijg een platte cirkel waarbij het echt moeilijk is om te zien door de vtje te gaan... wat doe ik dan fout die magic loop moet je toch strak aantrekken maar dan is er echt geen kaas meer van te maken..
Ik vind de magic loop ook moeilijk, maar ik vind het erg helpen als ik vanaf de naald 6 vasten terugtel, en dan het eerste v'tje onthou en daar in haak.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef dapmar het volgende:
[..]
Ja geloof het wel... ! loop alleen al vast als ik die magic loop heb gemaakt en die 6 vasten erop... haak ik dan te strak maar krijg een platte cirkel waarbij het echt moeilijk is om te zien door de vtje te gaan... wat doe ik dan fout die magic loop moet je toch strak aantrekken maar dan is er echt geen kaas meer van te maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |