Ja, hij is gemaakt door oeke. Die kan dat enorm goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die muizen zijn coolen is dat etui zelf gemaakt door iemand? Ik moet nog een haaknaalden etui haken
Ik was er twee aan het maken voor de kindjes van oeke, maar wou er ook twee voor mijn eigen kindjes omdat ik ze zo leuk vond. De kleertjes zijn van Catania Fine. Wat is dat ontzettend fijn katoen om te haken! Ik vond de kleertjes misschien nog wel het leukst om te maken.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:56 schreef trui het volgende:
prachtig etui!en die muizen zijn ook leuk zeg! waarom zo veel?
en zijn de kleertjes ook van alpaca of van ander garen. die zien er minder pluizig uit.
Oh, even checken.quote:de mandalamevrouw heeft zelfs een website met haar werk. ik zag dat een van haar tekeningen wel veel aan 't blooming kussen doet denken, grappig he.
Hij doet me denken aan die muis die een paar jaar terug helemaal hip was! Gaaf hoor! Hoe heb je die wangetjes gedaan? Ik gebruik rood krijt, maar het vervaagt na een tijd...quote:Op woensdag 19 december 2012 14:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
Rosie is af! met blosjes en bloemtje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |