mooi!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef _Arual_ het volgende:
Wiehoe, de buit is binnen!
[ afbeelding ]
'Dan vraag ik bij dezen om het weg te halen, jullie hebben m'n gegevens dus ik zie ze wel verschijnen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kreeg dit antwoord:
[..]
Laat dat dan vantevoren weten zodat de klant kan kiezen!
Godsamme zeg
SPOILER: Offtopic :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* SpaceInvaders kwijltquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
wat een mooie kleurtjes!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal knuffeltjes! Sowieso een iets gepolijstere versie van Roary de tijger.Heb nu alleen een opdracht voor een groot effen beest, dus ik weet niet wanneer ik ermee aan de slag ga.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:20 schreef blabbel6 het volgende:
Heerlijk, zo'n voorraad Arual!
Weet je al wat je ermee gaat doen?
Nice!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn dus erfelijk belast.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eerlijk, ik ook niet, als ik een camera zie duik ik weg
www.pinterest.com. Pas op als je het niet kent. Het is erg verslavendquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is je Pinterest?
Ik ben een beetje moeilijk, geloof ik. Ik vind veel slofjes niet mooi en ik wil dat ze echt praktisch in het gebruik zijn.
Kwijl!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze zijn dus erfelijk belast.![]()
Nog 3 bolletjes wol gevonden bij de kringloop....nee klopt, ik had niets meer.
Ik kwam dit tegen, lijkt erop?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:01 schreef trovey het volgende:
Ik heb deze gezien, nu wil ik dit ook al maken.![]()
[ afbeelding ]
Trouwens heel simpel maar geen patroon.![]()
[ afbeelding ]
maar dat wat ze wilde maken bestaat toch 'gewoon' uit een heel groot aantal kleine vierkantjes die aan elkaar genaaid zijn? daar heb je niet zoveel patroon voor nodig lijkt me. zo te zien een paar rijtjes (halve?) stokjes heen en weer. (het zouden trouwens ook nog wel vasten kunnen zijn, die zien er bij heen&weerhaken ook een beetje zo uit). even proberen hoeveel je er moet doen om ze precies vierkant te krijgen en gaan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 07:45 schreef 16021988 het volgende:
[..]
Ik kwam dit tegen, lijkt erop?
http://suite101.com/artic(...)chet-pattern-a252347
Klopt, maar dan moet je alles nog aan elkaar zetten erna, wat het waren allemaal losse blokjes..quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:32 schreef trui het volgende:
[..]
maar dat wat ze wilde maken bestaat toch 'gewoon' uit een heel groot aantal kleine vierkantjes die aan elkaar genaaid zijn? daar heb je niet zoveel patroon voor nodig lijkt me. zo te zien een paar rijtjes (halve?) stokjes heen en weer. (het zouden trouwens ook nog wel vasten kunnen zijn, die zien er bij heen&weerhaken ook een beetje zo uit). even proberen hoeveel je er moet doen om ze precies vierkant te krijgen en gaan.
Bedoel je dat boek van Helen Jordan? Ik heb de Engelse versie (textured crochet) gekocht bij bol.com. Die heeft een levertijd van 5-7 dagen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef CREADO het volgende:
Wie heeft het boekje 'reliëfpatronen haken' ? Ik ben op zoek naar dit boekje maar het is nergens meer te koop.
Leuk!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:45 schreef trui het volgende:
m'n jigglypuff is ook klaar om ingepakt (en weer uitgepakt) te worden:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |