Haak je dan in de cirkel of in de lossen de vasten? Ik krijg die magic cirkel nu wel voor elkaar en dan die 6 vasten, maar om dan de vasten te maken in die 6 vasten lukt mij niet...wel als ik met zpagetti haak maar... dan is het natuurlijk allemaal heel ruim en "grof"quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:07 schreef trui het volgende:
zit je echt nog steeds met die magic circle? wat vervelend. je kunt in plaats daarvan ook een paar lossen maken, die met en slip-stitch sluiten, zodat je dat als basiscirkel kunt gebruiken. dan haak je vervolgens de eerste vasten vanuit die cirkel.
Maar de magic cirkel is met vasten toch... maar inderdaad misschien aan die touwtje niet zo strak aantrekken dat het makkelijker gaat. Had met de 4 gehaakt met creative cotton aran rico design.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
dapmar, zet je de lossen in de magic circle niet te strak op? Als je zorgt dat je daar wat speling houdt, dan kom je er later makkelijker met de haaknaald tussen. En niet te strak aantrekken, maar precies wat je nodig hebt. En ook bij de tweede ronde niet al te strak opzetten. Welke maat naald gebruik je bij welk draad?
trui, leuke giraf! Wat ik zou jammer vind aan gehaakte knuffels/amigurumi is dat ze zo stevig zijn en niet zacht. Valt daar niet iets aan te doen? Ander materiaal, grotere haaknaald, minder vulling?
Ah, dat is een goede tip, dank! Ik ben nu met deze bezig en die wordt ook weer zo 'hard':quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:11 schreef trui het volgende:
als je 'm minder stevig vult wordt ie vanzelf slapper inderdaad. maar ik vind dat stevige wel leuk. puur katoen kan ook wat hard voelen, ik werk meestal met softfun van scheepjeswol, dat is 60% katoen met 40% acryl, net wat zachter.
Ja, dat bedoel ik inderdaad. Vasten.quote:en in de magic circle werk je toch juist niet met lossen, bedoel je niet de eerste ronde vasten? die moet je inderdaad niet al te strak opzetten.
Ik ben al heel lang volwassen maar wil ook niet op de foto dus ik geef ze groot gelijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]meisjes
ik heb er 2 nu volwassen maar nog steeds willen ze niet op de foto
Haak je wel vasten en geen halve vasten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:14 schreef dapmar het volgende:
[..]
Maar de magic cirkel is met vasten toch... maar inderdaad misschien aan die touwtje niet zo strak aantrekken dat het makkelijker gaat. Had met de 4 gehaakt met creative cotton aran rico design.
Ik heb hem ook gemaakt, een stuk kleiner welquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik moet dit poppetje na gaan maken.....
[ afbeelding ]
maar nu lag ik gisteren weer eens in bed te piekeren en me af te vragen of ik dan wel het patroon van de kerstman kan gebruiken en of ik niet een heel ander (driehoekig) hoofd moet maken.....
Ravelry en internet staat vol met slofjes alleen in kleine maat, echt baby. Kijk anders even op mijn pinterestquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:16 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, weet iemand nog een leuk patroon voor babyslofjes? Ik zoek slofjes in een laarsmodel die je aan kunt trekken met een touwtje.
hij erg leuk. Ik vind het alleen jammer met dit soort langnekken dat je toch vaak de vulling een beetje zietquote:
Wat is je Pinterest?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:30 schreef CREADO het volgende:
[..]
Ravelry en internet staat vol met slofjes alleen in kleine maat, echt baby. Kijk anders even op mijn pinterest![]()
![]()
eerlijk, ik ook niet, als ik een camera zie duik ik wegquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang volwassen maar wil ook niet op de foto dus ik geef ze groot gelijk![]()
![]()
Mooie kerststal blabbel.
Ehhhhhh ga nu twijfelen.... een keer doorhalen toch? ga even googlen;)quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
Trui bedankt voor je linkjes. Ik ga er thuis even naar kijken. Heb gelukkig voldoende foto's van Puk gekregen dus daarmee kan ik wel vooruit. Ik ga het gewoon proberen en ik kijk wel hoever ik kom
Leuke giraf trouwensje gebruikt altijd zon mooie kleuren.
dank je. en dat effect wordt op de foto ook wel wat versterkt door de flits. in 't echt vind ik dat reuze meevallen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:31 schreef CREADO het volgende:
hij erg leuk. Ik vind het alleen jammer met dit soort langnekken dat je toch vaak de vulling een beetje ziet
Halve vaste:quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:37 schreef dapmar het volgende:
[..]
Ehhhhhh ga nu twijfelen.... een keer doorhalen toch? ga even googlen;)
mja gewoon spreekterm verder niksquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef trui het volgende:
haha wat heeft dat nou met gay te maken? maar ik zou 't ook niet zo leuk vinden nee.
ze hebben sowieso geen voorwaarden op de site.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:06 schreef trui het volgende:
stond het niet in de voorwaarden? terugsturen dan maar!
Bij de mijne wordt het echt lelijk, dat is geen doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:15 schreef kwiwi het volgende:
daar was ik inderdaad ook niet blij mee toen ik mijn labeltjes bestelde... gelukkig kan ik hun reclame eraf knippen zonder dat het label rafelt.
waar heb jij ze besteld?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:16 schreef x__duck het volgende:
Ik heb dat niet... Beetje raar vind ik dat wel...
ah oke, ja dan zou ik ook proberen m'n geld terug te krijgen o.i.d.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Bij de mijne wordt het echt lelijk, dat is geen doen.
ik heb gemaild dat ik het erg storend vind en dat ik me afvraag of het gebruikelijk is (aangezien je gewoon betaalt)
DANKKKK inderdaad ik haak halve vasten!!!! foutje bedankt en bedankt voor de tip hihihi. Ik dacht al wordt ik nou gekquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:20 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Halve vaste:
Naald insteken, draad omslaan, draad in 1x door je werk én de lus op je naald
Vaste:
Naald insteken, draad omslaan, draad door je werk halen (=2 lussen op je naald), draad omslaan en door beide lussen op je naald
Dat zou inderdaad wel het een en ander verklaren, want halve vasten zijn verschrikkelijk om in te haken!
ik kreeg dit antwoord:quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ah oke, ja dan zou ik ook proberen m'n geld terug te krijgen o.i.d.
Laat dat dan vantevoren weten zodat de klant kan kiezen!quote:Dit is gebruikelijk, zowel bij Lovely Labels als bij andere sites die een gelijkaardig product aanbieden.
Op vraag laten we dit wel weg.
Dit is ook te zien op de voorbeelden van de labels die op de homepagina staan.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kreeg dit antwoord:
[..]
Laat dat dan vantevoren weten zodat de klant kan kiezen!
Godsamme zeg
mooi!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef _Arual_ het volgende:
Wiehoe, de buit is binnen!
[ afbeelding ]
'Dan vraag ik bij dezen om het weg te halen, jullie hebben m'n gegevens dus ik zie ze wel verschijnen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kreeg dit antwoord:
[..]
Laat dat dan vantevoren weten zodat de klant kan kiezen!
Godsamme zeg
SPOILER: Offtopic :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* SpaceInvaders kwijltquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
wat een mooie kleurtjes!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal knuffeltjes! Sowieso een iets gepolijstere versie van Roary de tijger.Heb nu alleen een opdracht voor een groot effen beest, dus ik weet niet wanneer ik ermee aan de slag ga.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:20 schreef blabbel6 het volgende:
Heerlijk, zo'n voorraad Arual!
Weet je al wat je ermee gaat doen?
Nice!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |