Hij doet me denken aan die muis die een paar jaar terug helemaal hip was! Gaaf hoor! Hoe heb je die wangetjes gedaan? Ik gebruik rood krijt, maar het vervaagt na een tijd...quote:Op woensdag 19 december 2012 14:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
Rosie is af! met blosjes en bloemtje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb net een lading veiligheidsoogjes en knoopjes via eBay besteld. Zachte prijsjes.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:05 schreef _Arual_ het volgende:
Hebben jullie nog tips voor leuke webwinkeltjes waar je wolletjes en oogjes en steekmarkeerders en, en, en etc. kunt kopen? Ik heb geld gekregen voor mijn verjaardag en ik sta te popelen om het uit te geven
Ik maak mijnes altijd mondloos. Ik vind het op een of andere manier passender.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:00 schreef trui het volgende:
lekker karikaturaal, die enorme voeten. ik mis 't neusje wel een tikkeltje, maar vind aan de andere kant zo'n 'zelf-in-te-vullen' gezicht ook altijd wel z'n charme hebben.
zo heb ik laatst weer een giraf gemaakt, en twijfel dan of ik er wel of niet een mond op zal borduren. dinges, tantepollewops, doet dat altijd wel. maar zonder mond is ie wat neutraler, en kan een kind ook beter spelen dat ie bijv. verdrietig is. dus ik denk dat ik 'm toch maar weer mondloos laat.
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:14 schreef trui het volgende:
ja maar dat moet ook haast wel als je lijnloos heet!
is gebreid met die kleurverloop bollen, Bravo heeft nog veel mooiere kleurtjesquote:Op woensdag 19 december 2012 14:42 schreef _Arual_ het volgende:
Oh! ik kom allemaal Catania-dingetjes tegen die ik nog niet kende! Ik houd van die wilde patronen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |