Ik heb net een lading veiligheidsoogjes en knoopjes via eBay besteld. Zachte prijsjes.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:05 schreef _Arual_ het volgende:
Hebben jullie nog tips voor leuke webwinkeltjes waar je wolletjes en oogjes en steekmarkeerders en, en, en etc. kunt kopen? Ik heb geld gekregen voor mijn verjaardag en ik sta te popelen om het uit te geven
Ik maak mijnes altijd mondloos. Ik vind het op een of andere manier passender.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:00 schreef trui het volgende:
lekker karikaturaal, die enorme voeten. ik mis 't neusje wel een tikkeltje, maar vind aan de andere kant zo'n 'zelf-in-te-vullen' gezicht ook altijd wel z'n charme hebben.
zo heb ik laatst weer een giraf gemaakt, en twijfel dan of ik er wel of niet een mond op zal borduren. dinges, tantepollewops, doet dat altijd wel. maar zonder mond is ie wat neutraler, en kan een kind ook beter spelen dat ie bijv. verdrietig is. dus ik denk dat ik 'm toch maar weer mondloos laat.
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:14 schreef trui het volgende:
ja maar dat moet ook haast wel als je lijnloos heet!
is gebreid met die kleurverloop bollen, Bravo heeft nog veel mooiere kleurtjesquote:Op woensdag 19 december 2012 14:42 schreef _Arual_ het volgende:
Oh! ik kom allemaal Catania-dingetjes tegen die ik nog niet kende! Ik houd van die wilde patronen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah ok, ik dacht dat het een Username wasquote:Op woensdag 19 december 2012 12:08 schreef trui het volgende:
oeke is een prof (ze ontwerpt en maakt oa kostuums voor theater), ik weet niet of ze veel in 't naaitopic kijkt.
10 paar voor 1,54 euro en 100 paar voor 12,28 euro. En ze heeft onder andere deze knoopjes en deze.quote:
Ik vind dat altijd leuk, knoopjes als ogen!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:17 schreef _Arual_ het volgende:
Roary is klaar! Staat vast weer scheef![]()
[ afbeelding ]
Ik geef het opquote:Op woensdag 19 december 2012 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd leuk, knoopjes als ogen!
Nu staat 'ie op z'n kop.
Ik durf niet! Zijn oren zitten verkeerd en ik ga een nieuwe maken!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
Roary is leuk geworden Arual! vind hem nogsteeds leuk
(de ontwerpster vindt het ook leuk om je projectjes te zien)
Nog even twee keer kantelen naar links en dan staat die goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:36 schreef _Arual_ het volgende:
IPad gekanteld, nu goed?
[ afbeelding ]
hoezo zitten verkeerd? ik zie niets geks hoor en vind zn oren prima!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:03 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik durf niet! Zijn oren zitten verkeerd en ik ga een nieuwe maken!
Ze staan te hoog op zijn hoofd, hadden iets meer naar de buitenkant moeten staan. Vergelijk maar eens met het voorbeeld.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:16 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
hoezo zitten verkeerd? ik zie niets geks hoor en vind zn oren prima!
Space, mooi garen. zal een mooie sjaalworde .
ik vind het wel meevallen...mijn oren staan bijna hetzelfde....quote:Op woensdag 19 december 2012 21:22 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ze staan te hoog op zijn hoofd, hadden iets meer naar de buitenkant moeten staan. Vergelijk maar eens met het voorbeeld.
Handig patroon dit, ik denk dat ik ook een Roary met konijnenoren ga maken. Kan best.
volgens mij maakt het bij padma niet uit...gewoon wat je zelf leuk vindt. volgens mij heb ik 13mm gebruikt.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat voor maat oogjes heb ik nodig voor padma en wednesday the pig?
Ik kan het niet in de patronen terug vinden
Die sjaal is tof!!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb deze kleur drops paris besteld:
[ afbeelding ]
voor deze sjaal:
[ afbeelding ]
Is te koop via ravelry en Etsy! Op Etsy heet ze elevenhandmade geloof ikquote:Op woensdag 19 december 2012 22:22 schreef x__duck het volgende:
[..]
Die sjaal is tof!!
Die zou ik ook wel willen...
Heb ff mijn beeldscherm op zijn kop gehoudenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:36 schreef _Arual_ het volgende:
IPad gekanteld, nu goed?
[ afbeelding ]
ja, erg leuk idee!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:16 schreef YogaLove het volgende:
Lucy heeft weer een nieuw artikel op haar blog gezet!![]()
http://attic24.typepad.co(...)-christmas-card.html
dat is 't ook.quote:Ah ok, ik dacht dat het een Username was![]()
ik bedacht me ineens dat ik hier nog niet op geantwoord had. maar ik heb geen goede close up hiervan nee, sorry. ze zitten nu al ingepakt, dus dat maakt 't ook lastig om er nog even een extra foto van te maken. ik had de kussens eerst van vierkant rond gemaakt, daarna een groen hoesje eromheen genaaid. (zoveel mogelijk met de naaimachine, laatste stukje met de hand). Daarna met spelden de hoes eropvast gezet, en dan met kleine steekjes onder de v'tjes van de laatste haakronde door zo goed mogelijk verdeeld over 't kussen. een monniken-klusje, dat bij beide kussens wel een hele avond duurde. het is niet ultra-netjes gelukt, de kussens zijn ook niet perfect rond. maar ik vond 't wel goed genoeg hoor, ze moet er de charme van hand-gemaakt maar van inzien.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:15 schreef Claudia_x het volgende:
Mooi gedaan, trui! Heb je een close-up van de manier waarop je het gehaakte deel aan de achterkant hebt vastgemaakt?
dit is toch geen 100 paar maar stuks..?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
10 paar voor 1,54 euro en 100 paar voor 12,28 euro. En ze heeft onder andere deze knoopjes en deze.
Mooie kleur vind ik dat! Een sjaal zou ik ook nog eens op de lijst kunnen zetten hier. Dat lijkt me wel een aardig cadeau om te geven.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb deze kleur drops paris besteld:
[ afbeelding ]
Haha, precies. Ik doe het je niet na, van een vierkant kussen een rond kusssen maken alleen al...quote:Op woensdag 19 december 2012 23:35 schreef trui het volgende:
[..]
maar ik vond 't wel goed genoeg hoor, ze moet er de charme van hand-gemaakt maar van inzien.
op eBay staat er ook een 50paar voor 6 euro incl verzenden.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
dit is toch geen 100 paar maar stuks..?
Mijn muizen? Dat patroon heb ik via http://haakmuts.blogspot.nl gekocht. Op Ravelry staat een patroon van Carocreated design dat er erg op lijkt ('Amigurumi Mouse').quote:Op donderdag 20 december 2012 00:57 schreef Dottey het volgende:
Wat een super super super leuke muizen!
Is daar toevallig een patroon van te vinden?
Het is ook zo'n lekkere tijd van het jaar ervoor!quote:Hier is het haak gekte.. ik heb de wipjes mand gepakt en finish het een na het andere project en haak restjes wol op in bloemetjes voor eventueel mutsjes, dekens, poppetjes weet ik het wat..![]()
Ik heb nog steeds geen ogen op de veertjes muts gemaakt, want stiekem vind ik hem zonder heel tof ^^.
Ah, crap! Je hebt gelijk. Het is nog steeds geen gekke prijs, maar het is ook niet veel goedkoper dan bij Creamijn zo.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Van welke verkoper?quote:Op donderdag 20 december 2012 08:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
op eBay staat er ook een 50paar voor 6 euro incl verzenden.
Die heb ik besteld van de week
Dank! Die ziet er heel scherp geprijsd uit. Alle andere verkopers zaten rond het bedrag dat ik eraan heb uitgegeven of erboven. Nu begrijp ik ook waarom ik die niet tegenkwam: ik zocht op 'safety eyes'.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://item.mobileweb.eba(...)ARCH&nid=60592811420
K heb 2 sets besteld
ik zag eerst ook die van jou, geloof dat ik m zelfs nog hier geroepen heb, toevallig. Daarna hier tegen aan gelopen en besteldquote:Op donderdag 20 december 2012 08:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dank! Die ziet er heel scherp geprijsd uit. Alle andere verkopers zaten rond het bedrag dat ik eraan heb uitgegeven of erboven. Nu begrijp ik ook waarom ik die niet tegenkwam: ik zocht op 'safety eyes'.
Het is dan 50 paar denk ik, want ik het die van 50 en dat is 25 paar. Ik betaalde overigens met verzenden dacht ik 4 euro en een beetjequote:Op donderdag 20 december 2012 01:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
welke had jij dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 08:31 schreef CREADO het volgende:
[..]
Het is dan 50 paar denk ik, want ik het die van 50 en dat is 25 paar. Ik betaalde overigens met verzenden dacht ik 4 euro en een beetje![]()
ah, dezelfde als die wat ik besteld hebquote:Op donderdag 20 december 2012 08:43 schreef CREADO het volgende:
Ynske: EBAY: 50 x 6mm Black Acrylic Toy Teddy Eyes (25 Pairs) Soft Toy Amigurumi N161
maar wellicht werd de oorspronkelijke naam van 't patroon hier genoemd of in de link, daar kun je inderdaad op (laten) zoeken met Google.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:57 schreef Dottey het volgende:
ik denk niet dat ze het zelf ontdekt had.. ze is toch geen nl-talige.
ze hebben ook grotere, welke maat moet je hebben dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ligt het aan mij of zie ik op ebay alleen 6mm oogjes? Of grotere die heel duur zijn. 6mm wordt hier echt amper gebruikt.
Heb ik net een paar honderd nieuwe patronen, weet ik niet wat ik wil maken =(
Jij koopt je patronen in veelvoud?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ligt het aan mij of zie ik op ebay alleen 6mm oogjes? Of grotere die heel duur zijn. 6mm wordt hier echt amper gebruikt.
Heb ik net een paar honderd nieuwe patronen, weet ik niet wat ik wil maken =(
Nee een vage russische site ontdekt, dagje downloaden en je voorraad is aangevuldquote:Op donderdag 20 december 2012 16:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Jij koopt je patronen in veelvoud?
Overigens bestel ik de mijne op Etsy, maar ik heb nooit echt vergelijkend warenonderzoek gedaan naar wat de goedkoopste zijn
Had je die site hier gedeeld?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Nee een vage russische site ontdekt, dagje downloaden en je voorraad is aangevuld
Ysnke dankje, die zijn niet echt goedkoper. Dan blijf ik ze lekker op etsy bestellen.
Nee maar heb ze wel, dus als je je email pmt dan stuur ik ze door.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:54 schreef Peetje_75 het volgende:
e hebt niet stiekem toevallig onthouden waar je Phineas & Ferb ongeveer tegen gekomen was...?
Zoontje van een vriendin van me is daar helemaal gek van... zou een leuk verjaardagskadootje zijn voor 'm
mjawel, de overgang van kop naar lijf is ineens anders, je begint opnieuw, en kennelijk vond ik het binnenstebuiten handiger.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
ow dat is mirjam. maar je kunt toch niet ineens maar een paar rondes binnenste buiten haken....of wel?!
ik moet/mag/mij is gevraagd of ik een poppetje na wil haken, onder het mom van, dan heeft het poppetje een mini-me in knuffel vorm.
heel leuk, maar ook best eng....
ik wil het patroon van mijn kerstman ervoor gebruiken (voeten en lijf komen wel enigzins overeen) hij heeft alleen een tuinbroek, dus moet eventjes kijken of ik de broek los maak van het lijf of bijv alleen de hengsels los maak.....
http://www.ravelry.com/projects/Tyler-girl/kerstman
Wat voor poppetje?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
ow dat is mirjam. maar je kunt toch niet ineens maar een paar rondes binnenste buiten haken....of wel?!
ik moet/mag/mij is gevraagd of ik een poppetje na wil haken, onder het mom van, dan heeft het poppetje een mini-me in knuffel vorm.
heel leuk, maar ook best eng....
ik wil het patroon van mijn kerstman ervoor gebruiken (voeten en lijf komen wel enigzins overeen) hij heeft alleen een tuinbroek, dus moet eventjes kijken of ik de broek los maak van het lijf of bijv alleen de hengsels los maak.....
http://www.ravelry.com/projects/Tyler-girl/kerstman
Helemaal Tof!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Nee een vage russische site ontdekt, dagje downloaden en je voorraad is aangevuld
Ysnke dankje, die zijn niet echt goedkoper. Dan blijf ik ze lekker op etsy bestellen.
heeel gaaf!quote:Op donderdag 20 december 2012 22:24 schreef blabbel6 het volgende:
Tadaa!! Mijn kerststal: [ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:24 schreef blabbel6 het volgende:
Ik heb pas een tuinbroek gemaakt voor m'n muis, en dat was heel eenvoudig. Je werkt van boven naar onder: een rij lossen haken, de laatste losse aan de eerste vastmaken met ene halve losse, verder vasten haken en als je wilt beginnen met de broekspijpen dan haak je een halve rij vasten en sluit je die aan de eerste vaste van de rij (en dan nog een paar toeren vasten haken). Daarna kun je de tweede broekspijp doen. De bretels heb ik apart gehaakt.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
ow dat is mirjam. maar je kunt toch niet ineens maar een paar rondes binnenste buiten haken....of
jawel hoor, je kunt toch keren.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
maar je kunt toch niet ineens maar een paar rondes binnenste buiten haken....of wel?!
|Blieb bLIEB, Hier aarde, ja we leven nog dus kunnen weer maanden en jaren freubelen:Pquote:Op donderdag 20 december 2012 22:24 schreef blabbel6 het volgende:
en wat ben je nu Trui, een trutquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:07 schreef trui het volgende:
ik heb gisteravond laat nog een stuk of wat hulst-blaadjes gehaakt (mét rode 'besjes' erop), en een sneeuwvlokje, ter decoratie bij de lunch die m'n zoon mee moest nemen voor een schoolgenoot. ze waren leuk gelukt, maar ik ben vergeten er een foto van te maken.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:40 schreef trui het volgende:
inderdaad, 't moest allemaal nogal gehaast vanochtend. net als gisteravond het kerstdiner van m'n dochter, van onze bijdrage heb ik ook niet echt een foto kunnen maken.(en dochter zelf wilde niet eens op de foto, boehoe).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |