ik ben nieuw ja.quote:
Bedoel je mij amice?quote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef Yreal het volgende:
A, kom gewoon met de trein man. Directe intercity Van zuid naar nijmegen.
ik vind het nog vervelender dat de prijzen hoger zijn de volgende keer als je weer terugkomt.quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Keyos het volgende:
Blijft vreselijk wat sites opslaan aan zoekgedrag, ik bestel dus net een lading kleding bij de Esprit, zie ik gelijk een balk van Esprit op FOK met colbertjes en overhemden -_-'.
Probeer Ghostery eens. Een add-on voor iedere browser waarmee je kunt zien wie en wat je nou eigenlijk in de gaten houdenquote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Keyos het volgende:
Blijft vreselijk wat sites opslaan aan zoekgedrag, ik bestel dus net een lading kleding bij de Esprit, zie ik gelijk een balk van Esprit op FOK met colbertjes en overhemden -_-'.
Google, weg privacy. Pure tumor van deze maatschappij.quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Keyos het volgende:
Ik zag niets. Iets met adblockers enzo dacht ik even.quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef Tchock het volgende:
Ho waar is mijn post heen. En die van Bart
dat zeg je dus net zelfquote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef Tchock het volgende:
Niet bij mulderdelicten, zijn gedragingen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Paxcon het volgende:
Ohja even iets anders waar ik ineens aan moet denken.
Ik had een keer een werkopdracht over burgerarrest (53 Sv). Die werkgroepdocent zei dat dat bij elk strafbaar feit kon maar ik las destijds op internet dat het bijvoorbeeld niet bij Wet Mulderdelicten mocht. Weet iemand of je echt iemand bij alles mag aanhouden?
Denk dat Erik de banhammer moet toepassen wanneer dat gezegd wordt.quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef Tchock het volgende:
Ooh oke.. vond het al vreemd dat er bij dat artikel dan geen uitzonderingen ofzo stonden, maar het zijn dus geen strafbare feiten, in die zin van het woord.quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet bij mulderdelicten, zijn gedragingen.
Serieus?quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk dat Erik de banhammer moet toepassen wanneer dat gezegd wordt.
Grondrechten werken niet voor de overheid, wij zijn allen de overheid, probleem opgelost.quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Boterbartje het volgende:
Mijn post ook weg, wat is dit?
Censuur is verboden in dit land he!
Wel leuk trouwens, mijn docent vertelde dat die bepaling helemaal niet is geschreven voor burgers, en dat het eigenlijk een hele nare bijwerking is van het feit dat alle beveiligers en uitsmijters en dat soort types iemand moeten kunnen vasthouden als dat nodig isquote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Paxcon het volgende:
Ohja even iets anders waar ik ineens aan moet denken.
Ik had een keer een werkopdracht over burgerarrest (53 Sv). Die werkgroepdocent zei dat dat bij elk strafbaar feit kon maar ik las destijds op internet dat het bijvoorbeeld niet bij Wet Mulderdelicten mocht. Weet iemand of je echt iemand bij alles mag aanhouden?
Dat is correct.quote:
Als er mensen voor gebanned zijn denk ik dat een verwijderd bericht voor minder problemen zorgtquote:
Ah ok, sorry.. zal wel niet meer zeggen dan.quote:Op zondag 16 december 2012 22:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als er mensen voor gebanned zijn denk ik dat een verwijderd bericht voor minder problemen zorgt.
Welnee, 2,20 gewoon.quote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef Yreal het volgende:
He maar is het niet zo dat op zuid de biertjes 4 euro zijn?
wat geen 80 centquote:
Dat is jouw probleem, baco hebben ze overal.quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik wil wel een kroeg die kwaliteitsbier schenkt. Geen heiniken of bavaria
Waarom noemen ze die dingen niet ru-cola's eigenlijk? Dat is veel leuker.quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem, baco hebben ze overal.
En kwaliteitswhiskey.quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik wil wel een kroeg die kwaliteitsbier schenkt. Geen heiniken of bavaria
Sowieso moet er echte rum in. Beetje limoen, parasol. Genieten.quote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom noemen ze die dingen niet ru-cola's eigenlijk? Dat is veel leuker.
Ik heb weinig verstand van rum, maar ik weet dat Bacardi ongeveer de Jack van de rums isquote:Op zondag 16 december 2012 22:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sowieso moet er echte rum in. Beetje limoen, parasol. Genieten.
Erik, het is winter?quote:Op zondag 16 december 2012 22:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sowieso moet er echte rum in. Beetje limoen, parasol. Genieten.
Ik wil dit ook!quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik wil met jou whisky drinkenin pak
en dan brallen
Gezamenlijk PvdA afzeiken in hun 'hometown'quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
en dan brallen
Dat kan danquote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
en dan brallen
Kan toch prima? Kwart rum, driekwart cola, paar schijfjes limoen, klein vaatje er omheen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deal.quote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Niet deze keer, volgende kom ik. 28e met vriendinlief afgesproken
Onder de plakquote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Bro's before hoe's. Bovendien, boeie, het duurt toch niet tot laat. Je zit vanaf daar zo in den haagquote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
No mercy for the wicked.quote:
Veel plezierquote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jubileum alles.Anders had ik haar gewoon meegenomen trouwens, maar niet de 28e
Ja, en jij denkt dat ik nog nuttig ben als ik eerst met jullie ga zuipen en brallen?quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bro's before hoe's. Bovendien, boeie, het duurt toch niet tot laat. Je zit vanaf daar zo in den haag
Tuurlijk wel, dan kan je extra lang en hard neuken. Welk jubileum is het?quote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, en jij denkt dat ik nog nuttig ben als ik eerst met jullie ga zuipen en brallen?
een jaarquote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan kan je extra lang en hard neuken. Welk jubileum is het?
Dit doet mij deugd.quote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Tchock is een gewaardeerde user en geen noviet meer. The boy deserves some slack.
mag, maar ik had je uitgelachenquote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha fuuuck als het twee maanden was geweest hadden jullie nooit meer opgehouden met pesten![]()
eerstequote:Op zondag 16 december 2012 23:00 schreef Keyos het volgende:
Is er recentelijk (afgelopen jaar) wel eens een rechten meet geweest of zou dit de eerste zijn?
19 was jij he?quote:Op zondag 16 december 2012 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die krijg ik ookVan die permanente 'mondhoekjes'
Jij lijkt mij een rustige, bescheiden en beheerste jongen. En dan kom je op de zuidas waar M en ik net uit kantoor komen. Sterktequote:Op zondag 16 december 2012 23:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]Veel plezier met je jubileum vieren dan toch nog ook.
Meestal gaat dat wel opquote:Op zondag 16 december 2012 23:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij lijkt mij een rustige, bescheiden en beheerste jongen. En dan kom je op de zuidas waar M en ik net uit kantoor komen. Sterkte
Moet ik me zeker gaan inhouden bij de borrel daarvoorquote:Op zondag 16 december 2012 23:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij lijkt mij een rustige, bescheiden en beheerste jongen. En dan kom je op de zuidas waar M en ik net uit kantoor komen. Sterkte
Tchock kan eindelijk dit jaar seks krijgen tijdens zijn jubileum, natuurlijk komt 'ie niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou juist denken dat ter voorkoming van anticipatiegedrag rechters dit soort zaken harder aanpakken.quote:Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef Yreal het volgende:
Heeft er iemand tips voor wat relevante literatuur, wat betreft rechters die aanstaande wetgeving al toepassen.
Maatje is gepakt met een aanhanger die nu nog te zwaar is om met B te rijden maar in januari wordt dit legaal. Daar moet iets mogelijk zijn.
Iets met anticiperende interpretatiemethode enzo.quote:Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef Yreal het volgende:
Heeft er iemand tips voor wat relevante literatuur, wat betreft rechters die aanstaande wetgeving al toepassen.
Maatje is gepakt met een aanhanger die nu nog te zwaar is om met B te rijden maar in januari wordt dit legaal. Daar moet iets mogelijk zijn.
Ik heb ooit ergens meegekregen , irw ofzo, dat rechters daar juist wel rekening mee houden. Het is raar dat je nu op de bon gaat voor iets dat over 5 weken gewoon mag.quote:Op zondag 16 december 2012 23:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou juist denken dat ter voorkoming van anticipatiegedrag rechters dit soort zaken harder aanpakken.
is inderdaad erg vreemd. Je zou denken dat ze niet zo legalistisch zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 23:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb ooit ergens meegekregen , irw ofzo, dat rechters daar juist wel rekening mee houden. Het is raar dat je nu op de bon gaat voor iets dat over 5 weken gewoon mag.
Is het niet legistisch?quote:Op zondag 16 december 2012 23:14 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
is inderdaad erg vreemd. Je zou denken dat ze niet zo legalistisch zijn.
wat?quote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef Paxcon het volgende:
Strafrecht. Rechter gaat een a contrario redenering van het legaliteitsbeginsel toepassen.
touché.quote:
Ik vraag mij af of je nou bewust voor die -t kiest. Leg de zinsconstructie eens uit?quote:Op zondag 16 december 2012 23:16 schreef Yreal het volgende:
Maarja, het is wel weer een strafbeschikking. Dan moet ik dus gaan strafpleiten![]()
Met als risico dat de rechter het bullshit vindt en het bedrag verdubbelt
ik zal nimmer anders bewerenquote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zo heel af en toe let ik wel op hoor
Jaquote:
Hehe, dank. Nog nooit gedaanquote:Op zondag 16 december 2012 23:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]Veel plezier met je jubileum vieren dan toch nog ook.
Even serieus, het lijkt me best gezellig om een keer een kop koffie te drinken als we toch op de poort zijn.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Tchock kan eindelijk dit jaar seks krijgen tijdens zijn jubileum, natuurlijk komt 'ie niet.Ik kom niet zeg je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 december 2012 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja
[..]
Hehe, dank. Nog nooit gedaan
[..]
Even serieus, het lijkt me best gezellig om een keer een kop koffie te drinken als we toch op de poort zijn.
[..]
Ik kom niet zeg je?Oh prima. Ik ben er tot en met januari nog denk ik. Daarna zit het er waarschijnlijk op voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
quote:Op zondag 16 december 2012 23:23 schreef Tchock het volgende:
Ik kom niet zeg je? [ afbeelding ]WhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice!quote:Op zondag 16 december 2012 23:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh prima. Ik ben er tot en met januari nog denk ik. Daarna zit het er waarschijnlijk op voor mij.
Was het vorige nou het snelste tot nu toe?quote:Op zondag 16 december 2012 23:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kolere wat gaan die topics weer hard.
de rechter vindt?quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of je nou bewust voor die -t kiest. Leg de zinsconstructie eens uit?
1, maar ik ben niet meer echt wakkerquote:Op zondag 16 december 2012 23:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dank. Welk jaar zat jij ook alweer?
Wuuuut, ik dacht 3e ofzoquote:Op zondag 16 december 2012 23:27 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
1, maar ik ben niet meer echt wakker
hoe kwam je daarbij?quote:
Goed mogelijkquote:Op zondag 16 december 2012 23:26 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Was het vorige nou het snelste tot nu toe?
Nee, die verdubbelt. Afhankelijk van de zinsuitleg kan hetquote:
I'll take that as a compliment thoughquote:
Hoe je dat als voltooid deelwoord wil zien is me volstrekt onduidelijkquote:Op zondag 16 december 2012 23:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, die verdubbelt. Afhankelijk van de zinsuitleg kan het
You should.quote:Op zondag 16 december 2012 23:30 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
I'll take that as a compliment though
complimentjes moet je altijd aannemen.quote:
De boete kan verdubbelen als gevolg van de reactie van de rechter. Dus niet dat de rechter zelf verdubbeltquote:Op zondag 16 december 2012 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe dat als voltooid deelwoord wil zien is me volstrekt onduidelijk
Inderdaad, hoe maak je hier een voltooid deelwoord van?quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of je nou bewust voor die -t kiest. Leg de zinsconstructie eens uit?
Ik voel de druk.quote:Op zondag 16 december 2012 23:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
You should.
Maak het waar op de meet
Je bent mij volledig kwijt. Sorry.quote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
De boete kan verdubbelen als gevolg van de reactie van de rechter. Dus niet dat de rechter zelf verdubbelt
Ja, lastig uit te leggen.quote:Op zondag 16 december 2012 23:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je bent mij volledig kwijt. Sorry.
Jaja we verwachten dat je over de meest ingewikkelde in interessantste onderwerpen mee kan pratenquote:
Chris Rea - Road to hellquote:Op zondag 16 december 2012 23:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, lastig uit te leggen.
Check deze basslijn.
Je weet in ieder geval hoe het heurt.quote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
complimentjes moet je altijd aannemen.
Poosje geleden nog iets van gezien. Hij wil niets meer met zijn oude muziek van doen hebben toch ?quote:Op zondag 16 december 2012 23:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Check deze basslijn.
Vermakelijk programma, die mensen staan echt ver van de realiteit afquote:Op zondag 16 december 2012 23:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval hoe het heurt.
Ach ja ieder z'n eigen realiteit toch.quote:Op zondag 16 december 2012 23:36 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Vermakelijk programma, die mensen staan echt ver van de realiteit af
true that.quote:Op zondag 16 december 2012 23:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ach ja ieder z'n eigen realiteit toch.
Maar stel je laat het voorkomen. Dan is het toch januari ? De rechter is toch verplicht de voor verdachte meest gunstige regeling toe te passen? Desnoods hang je een verhaal over de teleologische benadering op ?quote:Op zondag 16 december 2012 23:36 schreef Yreal het volgende:
Bah, strafrecht.
Maar heeft er iemand tips wat betreft dit onderwerp?
mmmmmmquote:Op zondag 16 december 2012 23:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maar stel je laat het voorkomen. Dan is het toch januari ? De rechter is toch verplicht de voor verdachte meest gunstige regeling toe te passen? Desnoods hang je een verhaal over de teleologische benadering op ?
Dat is echt heel erg leuk om mee te spelenquote:Op zondag 16 december 2012 23:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Check deze basslijn.
waardeloze regel mijns inziensquote:Op zondag 16 december 2012 23:40 schreef Yreal het volgende:
art 1 strafrecht
2 Bij verandering in de wetgeving na het tijdstip waarop het feit begaan is, worden de voor de verdachte gunstigste bepalingen toegepast.
PATS BOEM
quote:Op zondag 16 december 2012 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg leuk om mee te spelenDank.
Zeker, welk jaar zit jij eigenlijk?quote:Op zondag 16 december 2012 23:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wij kunnen vast een tof gesprek hebben denk ik zo.
nee, logisch juist. Als we het nu niet meer illegaal vinden moeten we er ook niet meer voor straffen.quote:
Ik ben niet zo van de slap 'n pop.quote:
4e, masterjaar dus.quote:Op zondag 16 december 2012 23:43 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Zeker, welk jaar zit jij eigenlijk?
laten we het dan niet té inhoudelijk makenquote:
Dat kunt u wel stellen. Forget me nots wordt enorm veel gesampled. George Michael en ABC gebruiken het bijvoorbeeld ook:quote:Op zondag 16 december 2012 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de slap 'n pop.
En trouwens: ik heb dit nog nooit gehoord. Maar wat een schaamteloze rip-off is Men in Black eigenlijk
Bah.quote:Op zondag 16 december 2012 23:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat kunt u wel stellen. Forget me nots wordt enorm veel gesampled. George Michael en ABC gebruiken het bijvoorbeeld ook:
Ik zat ook maar wat te geinen johquote:Op zondag 16 december 2012 23:44 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
laten we het dan niet té inhoudelijk maken
Gewoon gezellig een beetje kwekken johquote:Op zondag 16 december 2012 23:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zat ook maar wat te geinen johen de dingen die ik interessant vind, is voor veel mensen hier niet zo interessant
Al laat dat onverlet dat ik natuurlijk best bereid ben om ook over het positieve recht te praten.
Ik ga me inlezenquote:Op zondag 16 december 2012 23:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zat ook maar wat te geinen johen de dingen die ik interessant vind, is voor veel mensen hier niet zo interessant
Al laat dat onverlet dat ik natuurlijk best bereid ben om ook over het positieve recht te praten.
quote:Op zondag 16 december 2012 23:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gewoon gezellig een beetje kwekken joh
Dat is een verrassing, you better be prepared.quote:Op zondag 16 december 2012 23:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Over welk onderwerp ga je je inlezen?
Zal dit lid van toepassing zijn of niet? de nieuwe rijbewijsregelingen zijn gunstiger, omdat onder het dan geldend recht het feit niet gepleegd is.quote:2 Bij verandering in de wetgeving na het tijdstip waarop het feit begaan is, worden de voor de verdachte gunstigste bepalingen toegepast.
You're almost scaring mequote:Op zondag 16 december 2012 23:51 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dat is een verrassing, you better be prepared.
Dat speelt, lijkt me, alleen als de wetgeving wordt aangepast tussen het plegen van het feit en de veroordeling.quote:Op zondag 16 december 2012 23:51 schreef Yreal het volgende:
Ik wil meningen mensen
Rijden zonder rijbewijs, strafbeschikking
Regels voor het rijbewijs worden aangepast waardoor persoon in kwestie wel een rijbewijs voor deze combi zou hebben gehad.
[..]
Zal dit lid van toepassing zijn of niet?
Gepleegd in november, wet veranderd in januari. Voor die tijd zal er nog geen rechter aan te pas komen.quote:Op zondag 16 december 2012 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat speelt, lijkt me, alleen als de wetgeving wordt aangepast tussen het plegen van het feit en de veroordeling.
verandertquote:Op zondag 16 december 2012 23:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gepleegd in november, wet veranderd in januari. Voor die tijd zal er nog geen rechter aan te pas komen.
suggesties voor literatuurquote:
Wait..you're asking me about Strafrecht? Me? Haha.quote:Op zondag 16 december 2012 23:51 schreef Yreal het volgende:
Ik wil meningen mensen
Regels voor het rijbewijs worden aangepast waardoor persoon in kwestie wel een rijbewijs voor deze combi zou hebben gehad.
[..]
Zal dit lid van toepassing zijn of niet? de nieuwe rijbewijsregelingen zijn gunstiger, omdat onder het dan geldend recht het feit niet gepleegd is.
quote:Op zondag 16 december 2012 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
verandert. Maakt in casu een wezenlijk verschil.
inhoudelijk svpquote:Op zondag 16 december 2012 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tenzij hij 'wordt' weglaat. Je weet het nooit met Yreal
Tuurlijk. Punitief dus het volledige legaliteitsbeginsel is van toepassing. Vannacht nog arrest gewezen in de zaak Applehater-Novietenverarschers. Lees je in.quote:Op zondag 16 december 2012 23:51 schreef Yreal het volgende:
Ik wil meningen mensen
[..]
Zal dit lid van toepassing zijn of niet? de nieuwe rijbewijsregelingen zijn gunstiger, omdat onder het dan geldend recht het feit niet gepleegd is.
Je komt nooit aan de bak als je zo blijft spellen jongenquote:
art 1 wvsrquote:Op zondag 16 december 2012 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, komt je artikel uit het wetboek van strafrecht? Is dat hier überhaupt van toepassing?
Uh zegt Geert er niks over in dat blauwe tropisch regenwoud aan papier van 'm?quote:
vandaar mijn eigen ondernemerschapquote:Op zondag 16 december 2012 23:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je komt nooit aan de bak als je zo blijft spellen jongen
Is dat van toepassing op de overtreding die door die vriend is begaan? Valt dat niet onder de wegenverkeerswet?quote:
Je weet ik ben beginner so I don't know shitquote:
ik twijfel nog tussenquote:
Van allebei weet jij vast meer dan ikquote:Op zondag 16 december 2012 23:59 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
ik twijfel nog tussen
- vakliteratuur over het maken van popcorn
- Winning Lotto / Lottery For Everyday Players, maar dan wel de 3rd Edition Paperback
Moeilijk moeilijk.
I doubt it.quote:Op zondag 16 december 2012 23:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Van allebei weet jij vast meer dan ik
Ben ik de enige die dit gebruik van 'wezenloos' niet kende?quote:die met wezenloze uitstraling voor de deur van de winkel staat
Ik denk het.quote:Op maandag 17 december 2012 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit gebruik van 'wezenloos' niet kende?Wat mooi
Mensen die praten over vakantie...quote:Op maandag 17 december 2012 00:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daar komen we achter dan he
Inderdaad de eerste echte vakantiedag!
Ik ga ook maar eens slapen dus ik laat je even met rust.quote:Op maandag 17 december 2012 00:03 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Mensen die praten over vakantie...
Onrechtmatige daad zou het moeten zijn.
al een tijdje, ik weet echter niet hoe dat auteursrechtelijk zit.quote:Op maandag 17 december 2012 00:07 schreef Paxcon het volgende:
Sinds wanneer staan er hele films op Youtube?
Dat was in het vorige deel ook al zoquote:Op maandag 17 december 2012 00:08 schreef Boterbartje het volgende:
Wat gaat het hier rap!
las iets over linkedin en toen had ik geen zin om te lezen
maar linkedin is wel must have
Sean conneryquote:Op maandag 17 december 2012 00:09 schreef eriksd het volgende:
Anthony Hopkins
Sowieso Duitsers die Duits spreken en Nederlandse bruggen.
Wel opletten dat je niet zoals Facebook iedereen maar accepteert, beetje selectief zijn. Al die yuppies die maar op connect drukken als opgewonden puppiesquote:Op maandag 17 december 2012 00:11 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dat was in het vorige deel ook al zo![]()
Linkedin is inderdaad onmisbaar tegenwoordig.
Klopt, maar ik vrees dat Linkedin wel een soort inflatie tegemoet gaat. Nu heeft iedereen Facebook (althans bijna), als dadelijk ook iedereen Linkedin heeft, en iedereen alles en iedereen gaat toevoegen, zegt een groot netwerk hebben niets meer (voor zover dat nu wel het geval is)quote:Op maandag 17 december 2012 00:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wel opletten dat je niet zoals Facebook iedereen maar accepteert, beetje selectief zijn. Al die yuppies die maar op connect drukken als opgewonden puppies
Gewoon alleen mensen toevoegen die je IRL met regelmaat spreekt en zakelijk relevant zijn. Studenten hebben dus bijv. niks te zoeken daar, laat staan nog jongere figuren. Tenzij ondernemer.quote:Op maandag 17 december 2012 00:14 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vrees dat Linkedin wel een soort inflatie tegemoet gaat. Nu heeft iedereen Facebook (althans bijna), als dadelijk ook iedereen Linkedin heeft, en iedereen alles en iedereen gaat toevoegen, zegt een groot netwerk hebben niets meer (voor zover dat nu wel het geval is)
Maar linkedin is dermate professionelere gericht dat al die blackberrysletjes daar niet zullen komen. Zolang LinkedIn niet zo'n plek wordt waar mensen dingen plaatsen als; zo ff pizza eten met me vrienden dan na stadjeee.. dan komt het wel goed.quote:Op maandag 17 december 2012 00:14 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vrees dat Linkedin wel een soort inflatie tegemoet gaat. Nu heeft iedereen Facebook (althans bijna), als dadelijk ook iedereen Linkedin heeft, en iedereen alles en iedereen gaat toevoegen, zegt een groot netwerk hebben niets meer (voor zover dat nu wel het geval is)
Als student kun je je daar toch mooi presenteren? Ben zelf (als student zijnde) al eens benaderd door een bedrijf via Linkedin, die mij graag wilden als werknemer.quote:Op maandag 17 december 2012 00:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon alleen mensen toevoegen die je IRL met regelmaat spreekt en zakelijk relevant zijn. Studenten hebben dus bijv. niks te zoeken daar, laat staan nog jongere figuren. Tenzij ondernemer.
Het is zijnde student of als student.quote:Op maandag 17 december 2012 00:17 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Als student kun je je daar toch mooi presenteren? Ben zelf (als student zijnde) al eens benaderd door een bedrijf via Linkedin, die mij graag wilden als werknemer.
Studenten hebben juist wat aan LinkedIn als daar tenminste ook naar kijken als een professioneel netwerk en niet weer een social media.quote:Op maandag 17 december 2012 00:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon alleen mensen toevoegen die je IRL met regelmaat spreekt en zakelijk relevant zijn. Studenten hebben dus bijv. niks te zoeken daar, laat staan nog jongere figuren. Tenzij ondernemer.
DANKJEWELquote:Op maandag 17 december 2012 00:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is zijnde student of als student.
Dat soort mensen hebben ook niets aan een linkedin profiel nee.quote:Op maandag 17 december 2012 00:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verder zal je dan de uitzondering zijn die de regel bevestigt, want wat heeft de gemiddelde beginner nou op zijn CV te zetten: debatclub, vakkenvullen en toneelvereniging?
Of ik een uitzondering ben weet ik niet, zou kunnen. Ik ben het met je eens dat er in het begin nog niet zoveel op je CV staat (tenminste wat echt relevant is voor het vinden van werk).quote:Op maandag 17 december 2012 00:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verder zal je dan de uitzondering zijn die de regel bevestigt, want wat heeft de gemiddelde beginner nou op zijn CV te zetten: debatclub, vakkenvullen en toneelvereniging?
True true! Maar er zijn ook maar x aantal mensen die dat kunnen benaderen als een professioneel platform waar je zakelijke contacten in kan hebben. Maar die mensen die dat wel kunnen, kunnen veel baat bij een mooi LinkedIn profiel hebben.quote:Op maandag 17 december 2012 00:20 schreef Tchock het volgende:
En verder: met Eriksd eens. Als je het echt kunt gebruiken prima, maar de meerderheid van de studenten kan dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Ik durf mijzelf wel ervaren met Windows Phone en Microsoft Word te noemen. Maar excel niet, want dat gebruik ik maar incidenteel en dat maakt me geen ervaren gebruiker.quote:Op maandag 17 december 2012 00:21 schreef Tchock het volgende:
Het ergste is trouwens mensen die op Linkedin allemaal 'titels' hebben die onbeschermd zijnICT-expert omdat ze hun laptop een keer hadden laten vallen, dat soort dingen
Nouja, ik zou dat best kunnen, maar ik heb er gewoon nog niets te zoeken. Afgezien van een vwo-diploma en een Engels-certificaat heb ik nog niets om mezelf te presenteren. Zolang dat het geval is vind ik een LinkedIn behoorlijk zinloos.quote:Op maandag 17 december 2012 00:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
True true! Maar er zijn ook maar x aantal mensen die dat kunnen benaderen als een professioneel platform waar je zakelijke contacten in kan hebben. Maar die mensen die dat wel kunnen, kunnen veel baat bij een mooi LinkedIn profiel hebben.
Maar je kan je huidige opleiding erop zetten, interesses en werkervaring erop kwijt. En ik heb wel leuke dingen die eventueel wel relevant zijn als werkervaring zoals verkoopmedewerker en het werken met SAP, CMS en dat soort grappen. Zelfs een heftruckcertificaat kan relevant zijn NU maar wellicht geeft het wel weer dat je hard wil werken als je 2/3 baantjes tegelijk hebt de hele tijd.quote:Op maandag 17 december 2012 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, ik zou dat best kunnen, maar ik heb er gewoon nog niets te zoeken. Afgezien van een vwo-diploma en een Engels-certificaat heb ik nog niets om mezelf te presenteren. Zolang dat het geval is vind ik een LinkedIn behoorlijk zinloos.
Ik heb geen baantjes waar ik ook maar in de verste verte trots op benquote:Op maandag 17 december 2012 00:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar je kan je huidige opleiding erop zetten, interesses en werkervaring erop kwijt. En ik heb wel leuke dingen die eventueel wel relevant zijn als werkervaring zoals verkoopmedewerker en het werken met SAP, CMS en dat soort grappen. Zelfs een heftruckcertificaat kan relevant zijn NU maar wellicht geeft het wel weer dat je hard wil werken als je 2/3 baantjes tegelijk hebt de hele tijd.
Niet nieuw in Leiden, eerstejaars student bij Rechten. Derdejaars student.quote:
Nah ik zou vakkenvuller waar je met tegenzin heen ging er niet opzetten, of misschien wel maar zonder uitleg eronder. Maar relevantere baantjes met uitleg wat je zoals deed is zeker wel tof.quote:Op maandag 17 december 2012 00:28 schreef Tchock het volgende:
ik ook maar in de verste verte trots op ben Als het moet wel iemand om te bellen die kan vertellen dat ik een harde werker ben en dat soort nonsense, maar verde
Dit, over 6 uurtjes alweer op. Genieten in CC1 van Schutgens, m'n held. En daarna weer verder studeren.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 december 2012 07:22 schreef -Trinity- het volgende:
Ik kan vanaf donderdag bij de afgestudeerden.
Mee eens mee eens. Het is niet altijd feest in het levenquote:Op maandag 17 december 2012 07:25 schreef Yreal het volgende:
Dit zijn toch geen tijden.. Nu al in de tram naar den haag, Zoetermeer alweer uit.
Thanks!quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 17 december 2012 07:22 schreef -Trinity- het volgende:
Ik kan vanaf donderdag bij de afgestudeerden.
quote:Op maandag 17 december 2012 07:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Godver, ontzettend slecht geslapen en vanmiddag een tentamen![]()
Goedemorgen en zulks
quote:Op maandag 17 december 2012 07:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Trouwens alle mensen die deze week tentamen hebben: jullie zijn WEL unique goddamn snowflakes. Scoren scoren scorennnnnnnnnnnnnnn.
Ik zal m'n best doenquote:
Ook maar een paar uurtjes.quote:Op maandag 17 december 2012 07:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Godver, ontzettend slecht geslapen en vanmiddag een tentamen![]()
Goedemorgen en zulks
En alle loonslaafjes maar richting de Zuidas.quote:Op maandag 17 december 2012 09:13 schreef Maharbal het volgende:
Goedemorgen.
Alle schaapjes blijven maar naar de UB/JB gaan zie ik.
Alleen ik hoef niet te zeuren dat het hier zo druk is, en m'n koffie is gratis.quote:Op maandag 17 december 2012 09:28 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En alle loonslaafjes maar richting de Zuidas.
Touché. Zeker wat betreft dat laatste punt is het hier drama, de koffie is nog duurder dan op de Poort ookquote:Op maandag 17 december 2012 09:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Alleen ik hoef niet te zeuren dat het hier zo druk is, en m'n koffie is gratis.
Helemaal waar.quote:Op maandag 17 december 2012 10:05 schreef Bananenman het volgende:
Daar staat wel tegenover dat ik om 16u op het fietsje naar huis zit en jij dan nog aan het beunen bent op kantoor.
Ik betaal vandaag ook mijn eigen koffie want thuiswerken. Hij is wel een stuk lekkerder dan die op de Poort, dat welquote:Op maandag 17 december 2012 10:05 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Touché. Zeker wat betreft dat laatste punt is het hier drama, de koffie is nog duurder dan op de Poort ook
Daar staat wel tegenover dat ik om 16u op het fietsje naar huis zit en jij dan nog aan het beunen bent op kantoor.
Protip voor BR2: ken die arresten van voor naar achteren, inclusief naam.quote:Op maandag 17 december 2012 10:15 schreef Valid het volgende:
Vanmorgen eerst maar eens de verplichte arresten van burgerlijk 2 doorploegen voor tt van donderdag. Raar dat er arresten bijzitten die op zowel hc als wc niet genoemd zijn (en die ik ook niet helemaal bij het onderwerp kan plaatsen) terwijl er bij de hc's ook veel arresten zijn behandeld die niet verplicht zijn.
Nijmegen. Dramatische stad.quote:Op maandag 17 december 2012 10:13 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zit in de trein, altijd fijn. Maar Electrabel is al in zicht dus nog zo'n 5 a 10 minuutjes voordat ik op Nijmegen CS sta
Tnx. Zag in een oefententamen indd al wat arrestenkennis voorbij komen. Ik maak nu een schema van naam, relevante artikelen, casus en rechtsregel. Lijkt me voldoende?quote:Op maandag 17 december 2012 10:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Protip voor BR2: ken die arresten van voor naar achteren, inclusief naam.
Bij BR2 veranderden ze vaak de casus van een arrest een beetje en formuleerden dan een vraag. Het loonde in ieder geval om ook enigszins op de hoogte te zijn van de feiten in de arresten.quote:Op maandag 17 december 2012 10:20 schreef Valid het volgende:
[..]
Tnx. Zag in een oefententamen indd al wat arrestenkennis voorbij komen. Ik maak nu een schema van naam, relevante artikelen, casus en rechtsregel. Lijkt me voldoende?Vind het wel een mooi vak.
Vreselijk dat soort mensenquote:
Ik moet nog een week werken en dan ben ik er ook eenquote:Op maandag 17 december 2012 10:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vreselijk dat soort mensen
Hoi gewaardeerde collega.quote:Op maandag 17 december 2012 10:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vreselijk dat soort mensen
quote:
Ik heb nog niks gepland eigenlijk dus wie weet.quote:Op maandag 17 december 2012 10:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij komt even de eendjes verzamelen en dan ga je wat leuks doen met je dag?
Slecht geslapen?quote:Op maandag 17 december 2012 10:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]![]()
Vergeef mij, ik ben behoorlijk chagrijnig
Slecht geslapen en over 2 uurtjes een tentamen. Maar ik ben dan ook nooit te genieten voor een tentamenquote:Op maandag 17 december 2012 10:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Slecht geslapen?![]()
Kom jij ook naar de meet eigenlijk?
Tip, meer slapen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:52 schreef eriksd het volgende:
Ik heb 2 uur geslapen. Zelden zo vertieft eruit gezien.
Incoming! Everybody duck !quote:Op maandag 17 december 2012 10:53 schreef Maharbal het volgende:
En uiteraard gefeliciteerd Trinity.![]()
Overigens heb ik net m'n tweede dubbele cappuccino op, en in dat ene moment van (caffeine induced) helderheid kwam de vraag in mij op: Actaeon, ben jij in je vrije tijd een kwakzalver?
Genoeg grapjes, ik moet aan de slag. Vandaag erg duck op het werk.quote:Op maandag 17 december 2012 10:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Incoming! Everybody duck !
Meer slapen doet wonderen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:52 schreef eriksd het volgende:
Ik heb 2 uur geslapen. Zelden zo vertieft eruit gezien.
Ah dat verklaart.quote:Op maandag 17 december 2012 10:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Slecht geslapen en over 2 uurtjes een tentamen. Maar ik ben dan ook nooit te genieten voor een tentamen
Meet weet ik nog niet. Zit die dag in Den Bosch en weet niet of ik 18u red...
Ga ik vanavond ook doen.quote:
Dus dat is volgens jouw standaarden een helder moment hmm?quote:Op maandag 17 december 2012 10:53 schreef Maharbal het volgende:
En uiteraard gefeliciteerd Trinity.![]()
Overigens heb ik net m'n tweede dubbele cappuccino op, en in dat ene moment van (caffeine induced) helderheid kwam de vraag in mij op: Actaeon, ben jij in je vrije tijd een kwakzalver?
[..]
Tip, meer slapen.
Yup, ik moet wel want van rechten weet ik geen duck.quote:Op maandag 17 december 2012 10:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dus dat is volgens jouw standaarden een helder moment hmm?
Ja er is hier ook weinig reden om opgekwekt te zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 10:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Genoeg grapjes, ik moet aan de slag. Vandaag erg duck op het werk.
quote:Op maandag 17 december 2012 10:53 schreef Maharbal het volgende:
Actaeon, ben jij in je vrije tijd een kwakzalver?
quote:Op maandag 17 december 2012 10:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Incoming! Everybody duck !
quote:Op maandag 17 december 2012 10:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Genoeg grapjes, ik moet aan de slag. Vandaag erg duck op het werk.
Dank jullie wel. Oprecht.quote:Op maandag 17 december 2012 10:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja er is hier ook weinig reden om opgekwekt te zijn.
Thanksquote:Op maandag 17 december 2012 10:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah dat verklaart.Succes in ieder geval!
I feel ya' bro'. It's a hard duck life.quote:Op maandag 17 december 2012 10:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja er is hier ook weinig reden om opgekwekt te zijn.
Oh mon pauvre, tragisch.quote:Op maandag 17 december 2012 10:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yup, ik moet wel want van rechten weet ik geen duck.
Inderdaad. En nu even kwekken met mijn collega in Woerden.quote:Op maandag 17 december 2012 11:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
I feel ya' bro'. It's a hard duck life.
De vorige was random, dit ben ik zelf.quote:Op maandag 17 december 2012 11:05 schreef Actaeon het volgende:
Ik vond je vorige UI leuker trouwens Maharbal.
Dat hebben wij met HD.quote:Op maandag 17 december 2012 11:05 schreef Actaeon het volgende:
Ik vond je vorige UI leuker trouwens Maharbal.
Ben je in een soort gangnam style-pose?quote:Op maandag 17 december 2012 11:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De vorige was random, dit ben ik zelf.
Het was één van de betere die ik zo snel kon vinden en die zich ook leende voor het formaat dat je UI maximaal kan hebben.quote:Op maandag 17 december 2012 11:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind 'm erg lelijk. Het logo niet per se, maar deze foto enzo
Zal ik er eentje voor je maken als het weer mooi weer is?quote:Op maandag 17 december 2012 11:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het was één van de betere die ik zo snel kon vinden en die zich ook leende voor het formaat dat je UI maximaal kan hebben.
Et tu, Brute.quote:Op maandag 17 december 2012 11:12 schreef eriksd het volgende:
Heerlijke Herman van Veen muziek. Alfred J. Kwak nog wel. Jeugdsentiment
Spetter Pieter Pater lekker in het waterquote:Op maandag 17 december 2012 11:12 schreef eriksd het volgende:
Heerlijke Herman van Veen muziek. Alfred J. Kwak nog wel. Jeugdsentiment
Ohja jij hebt zo'n ding in het echt.quote:Op maandag 17 december 2012 11:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zal ik er eentje voor je maken als het weer mooi weer is?
quote:Op maandag 17 december 2012 11:14 schreef Tchock het volgende:
In ander nieuws: in Amerika is een vrouw veroordeeld tot 9 maanden cel wegens verzekeringsfraude nadat ze een half jaar lang deed alsof ze niet kon werken omdat ze een enkelblessure had. Verzekeringsmaatschappij liet haar schaduwen en ontdekte dat ze buitenseks had in standjes die ze onmogelijk kon doen met een kapotte enkel
Dat is volkomen (ongelogen) correct.quote:Op maandag 17 december 2012 11:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ben je in een soort gangnam style-pose?
En je auto is toch onderdeel van je identiteit?![]()
Hehe, ik kijk wel even. Duurt nog wel een poos, hij staat nu in de winterstalling. Lees: bij een boer naast een tractor.quote:Op maandag 17 december 2012 11:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ohja jij hebt zo'n ding in het echt.Je kunt het proberen altijd, al vind ik deze niet per definitie lelijk ofzo.
Als ie maar droog is toch.quote:Op maandag 17 december 2012 11:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hehe, ik kijk wel even. Duurt nog wel een poos, hij staat nu in de winterstalling. Lees: bij een boer naast een tractor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |