Ja er is hier ook weinig reden om opgekwekt te zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 10:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Genoeg grapjes, ik moet aan de slag. Vandaag erg duck op het werk.
quote:Op maandag 17 december 2012 10:53 schreef Maharbal het volgende:
Actaeon, ben jij in je vrije tijd een kwakzalver?
quote:Op maandag 17 december 2012 10:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Incoming! Everybody duck !
quote:Op maandag 17 december 2012 10:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Genoeg grapjes, ik moet aan de slag. Vandaag erg duck op het werk.
Dank jullie wel. Oprecht.quote:Op maandag 17 december 2012 10:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja er is hier ook weinig reden om opgekwekt te zijn.
Thanksquote:Op maandag 17 december 2012 10:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah dat verklaart.Succes in ieder geval!
I feel ya' bro'. It's a hard duck life.quote:Op maandag 17 december 2012 10:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja er is hier ook weinig reden om opgekwekt te zijn.
Oh mon pauvre, tragisch.quote:Op maandag 17 december 2012 10:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yup, ik moet wel want van rechten weet ik geen duck.
Inderdaad. En nu even kwekken met mijn collega in Woerden.quote:Op maandag 17 december 2012 11:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
I feel ya' bro'. It's a hard duck life.
De vorige was random, dit ben ik zelf.quote:Op maandag 17 december 2012 11:05 schreef Actaeon het volgende:
Ik vond je vorige UI leuker trouwens Maharbal.
Dat hebben wij met HD.quote:Op maandag 17 december 2012 11:05 schreef Actaeon het volgende:
Ik vond je vorige UI leuker trouwens Maharbal.
Ben je in een soort gangnam style-pose?quote:Op maandag 17 december 2012 11:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De vorige was random, dit ben ik zelf.
Het was één van de betere die ik zo snel kon vinden en die zich ook leende voor het formaat dat je UI maximaal kan hebben.quote:Op maandag 17 december 2012 11:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind 'm erg lelijk. Het logo niet per se, maar deze foto enzo
Zal ik er eentje voor je maken als het weer mooi weer is?quote:Op maandag 17 december 2012 11:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het was één van de betere die ik zo snel kon vinden en die zich ook leende voor het formaat dat je UI maximaal kan hebben.
Et tu, Brute.quote:Op maandag 17 december 2012 11:12 schreef eriksd het volgende:
Heerlijke Herman van Veen muziek. Alfred J. Kwak nog wel. Jeugdsentiment
Spetter Pieter Pater lekker in het waterquote:Op maandag 17 december 2012 11:12 schreef eriksd het volgende:
Heerlijke Herman van Veen muziek. Alfred J. Kwak nog wel. Jeugdsentiment
Ohja jij hebt zo'n ding in het echt.quote:Op maandag 17 december 2012 11:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zal ik er eentje voor je maken als het weer mooi weer is?
quote:Op maandag 17 december 2012 11:14 schreef Tchock het volgende:
In ander nieuws: in Amerika is een vrouw veroordeeld tot 9 maanden cel wegens verzekeringsfraude nadat ze een half jaar lang deed alsof ze niet kon werken omdat ze een enkelblessure had. Verzekeringsmaatschappij liet haar schaduwen en ontdekte dat ze buitenseks had in standjes die ze onmogelijk kon doen met een kapotte enkel
Dat is volkomen (ongelogen) correct.quote:Op maandag 17 december 2012 11:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ben je in een soort gangnam style-pose?
En je auto is toch onderdeel van je identiteit?![]()
Hehe, ik kijk wel even. Duurt nog wel een poos, hij staat nu in de winterstalling. Lees: bij een boer naast een tractor.quote:Op maandag 17 december 2012 11:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ohja jij hebt zo'n ding in het echt.Je kunt het proberen altijd, al vind ik deze niet per definitie lelijk ofzo.
Als ie maar droog is toch.quote:Op maandag 17 december 2012 11:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hehe, ik kijk wel even. Duurt nog wel een poos, hij staat nu in de winterstalling. Lees: bij een boer naast een tractor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |