Protip voor BR2: ken die arresten van voor naar achteren, inclusief naam.quote:Op maandag 17 december 2012 10:15 schreef Valid het volgende:
Vanmorgen eerst maar eens de verplichte arresten van burgerlijk 2 doorploegen voor tt van donderdag. Raar dat er arresten bijzitten die op zowel hc als wc niet genoemd zijn (en die ik ook niet helemaal bij het onderwerp kan plaatsen) terwijl er bij de hc's ook veel arresten zijn behandeld die niet verplicht zijn.
Nijmegen. Dramatische stad.quote:Op maandag 17 december 2012 10:13 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zit in de trein, altijd fijn. Maar Electrabel is al in zicht dus nog zo'n 5 a 10 minuutjes voordat ik op Nijmegen CS sta
Tnx. Zag in een oefententamen indd al wat arrestenkennis voorbij komen. Ik maak nu een schema van naam, relevante artikelen, casus en rechtsregel. Lijkt me voldoende?quote:Op maandag 17 december 2012 10:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Protip voor BR2: ken die arresten van voor naar achteren, inclusief naam.
Bij BR2 veranderden ze vaak de casus van een arrest een beetje en formuleerden dan een vraag. Het loonde in ieder geval om ook enigszins op de hoogte te zijn van de feiten in de arresten.quote:Op maandag 17 december 2012 10:20 schreef Valid het volgende:
[..]
Tnx. Zag in een oefententamen indd al wat arrestenkennis voorbij komen. Ik maak nu een schema van naam, relevante artikelen, casus en rechtsregel. Lijkt me voldoende?Vind het wel een mooi vak.
Vreselijk dat soort mensenquote:
Ik moet nog een week werken en dan ben ik er ook eenquote:Op maandag 17 december 2012 10:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vreselijk dat soort mensen
Hoi gewaardeerde collega.quote:Op maandag 17 december 2012 10:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vreselijk dat soort mensen
quote:
Ik heb nog niks gepland eigenlijk dus wie weet.quote:Op maandag 17 december 2012 10:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij komt even de eendjes verzamelen en dan ga je wat leuks doen met je dag?
Slecht geslapen?quote:Op maandag 17 december 2012 10:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]![]()
Vergeef mij, ik ben behoorlijk chagrijnig
Slecht geslapen en over 2 uurtjes een tentamen. Maar ik ben dan ook nooit te genieten voor een tentamenquote:Op maandag 17 december 2012 10:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Slecht geslapen?![]()
Kom jij ook naar de meet eigenlijk?
Tip, meer slapen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:52 schreef eriksd het volgende:
Ik heb 2 uur geslapen. Zelden zo vertieft eruit gezien.
Incoming! Everybody duck !quote:Op maandag 17 december 2012 10:53 schreef Maharbal het volgende:
En uiteraard gefeliciteerd Trinity.![]()
Overigens heb ik net m'n tweede dubbele cappuccino op, en in dat ene moment van (caffeine induced) helderheid kwam de vraag in mij op: Actaeon, ben jij in je vrije tijd een kwakzalver?
Genoeg grapjes, ik moet aan de slag. Vandaag erg duck op het werk.quote:Op maandag 17 december 2012 10:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Incoming! Everybody duck !
Meer slapen doet wonderen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:52 schreef eriksd het volgende:
Ik heb 2 uur geslapen. Zelden zo vertieft eruit gezien.
Ah dat verklaart.quote:Op maandag 17 december 2012 10:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Slecht geslapen en over 2 uurtjes een tentamen. Maar ik ben dan ook nooit te genieten voor een tentamen
Meet weet ik nog niet. Zit die dag in Den Bosch en weet niet of ik 18u red...
Ga ik vanavond ook doen.quote:
Dus dat is volgens jouw standaarden een helder moment hmm?quote:Op maandag 17 december 2012 10:53 schreef Maharbal het volgende:
En uiteraard gefeliciteerd Trinity.![]()
Overigens heb ik net m'n tweede dubbele cappuccino op, en in dat ene moment van (caffeine induced) helderheid kwam de vraag in mij op: Actaeon, ben jij in je vrije tijd een kwakzalver?
[..]
Tip, meer slapen.
Yup, ik moet wel want van rechten weet ik geen duck.quote:Op maandag 17 december 2012 10:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dus dat is volgens jouw standaarden een helder moment hmm?
Ja er is hier ook weinig reden om opgekwekt te zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 10:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Genoeg grapjes, ik moet aan de slag. Vandaag erg duck op het werk.
quote:Op maandag 17 december 2012 10:53 schreef Maharbal het volgende:
Actaeon, ben jij in je vrije tijd een kwakzalver?
quote:Op maandag 17 december 2012 10:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Incoming! Everybody duck !
quote:Op maandag 17 december 2012 10:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Genoeg grapjes, ik moet aan de slag. Vandaag erg duck op het werk.
Dank jullie wel. Oprecht.quote:Op maandag 17 december 2012 10:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja er is hier ook weinig reden om opgekwekt te zijn.
Thanksquote:Op maandag 17 december 2012 10:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah dat verklaart.Succes in ieder geval!
I feel ya' bro'. It's a hard duck life.quote:Op maandag 17 december 2012 10:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja er is hier ook weinig reden om opgekwekt te zijn.
Oh mon pauvre, tragisch.quote:Op maandag 17 december 2012 10:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yup, ik moet wel want van rechten weet ik geen duck.
Inderdaad. En nu even kwekken met mijn collega in Woerden.quote:Op maandag 17 december 2012 11:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
I feel ya' bro'. It's a hard duck life.
De vorige was random, dit ben ik zelf.quote:Op maandag 17 december 2012 11:05 schreef Actaeon het volgende:
Ik vond je vorige UI leuker trouwens Maharbal.
Dat hebben wij met HD.quote:Op maandag 17 december 2012 11:05 schreef Actaeon het volgende:
Ik vond je vorige UI leuker trouwens Maharbal.
Ben je in een soort gangnam style-pose?quote:Op maandag 17 december 2012 11:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De vorige was random, dit ben ik zelf.
Het was één van de betere die ik zo snel kon vinden en die zich ook leende voor het formaat dat je UI maximaal kan hebben.quote:Op maandag 17 december 2012 11:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind 'm erg lelijk. Het logo niet per se, maar deze foto enzo
Zal ik er eentje voor je maken als het weer mooi weer is?quote:Op maandag 17 december 2012 11:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het was één van de betere die ik zo snel kon vinden en die zich ook leende voor het formaat dat je UI maximaal kan hebben.
Et tu, Brute.quote:Op maandag 17 december 2012 11:12 schreef eriksd het volgende:
Heerlijke Herman van Veen muziek. Alfred J. Kwak nog wel. Jeugdsentiment
Spetter Pieter Pater lekker in het waterquote:Op maandag 17 december 2012 11:12 schreef eriksd het volgende:
Heerlijke Herman van Veen muziek. Alfred J. Kwak nog wel. Jeugdsentiment
Ohja jij hebt zo'n ding in het echt.quote:Op maandag 17 december 2012 11:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zal ik er eentje voor je maken als het weer mooi weer is?
quote:Op maandag 17 december 2012 11:14 schreef Tchock het volgende:
In ander nieuws: in Amerika is een vrouw veroordeeld tot 9 maanden cel wegens verzekeringsfraude nadat ze een half jaar lang deed alsof ze niet kon werken omdat ze een enkelblessure had. Verzekeringsmaatschappij liet haar schaduwen en ontdekte dat ze buitenseks had in standjes die ze onmogelijk kon doen met een kapotte enkel
Dat is volkomen (ongelogen) correct.quote:Op maandag 17 december 2012 11:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ben je in een soort gangnam style-pose?
En je auto is toch onderdeel van je identiteit?![]()
Hehe, ik kijk wel even. Duurt nog wel een poos, hij staat nu in de winterstalling. Lees: bij een boer naast een tractor.quote:Op maandag 17 december 2012 11:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ohja jij hebt zo'n ding in het echt.Je kunt het proberen altijd, al vind ik deze niet per definitie lelijk ofzo.
Als ie maar droog is toch.quote:Op maandag 17 december 2012 11:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hehe, ik kijk wel even. Duurt nog wel een poos, hij staat nu in de winterstalling. Lees: bij een boer naast een tractor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |