Het is zijnde student of als student.quote:Op maandag 17 december 2012 00:17 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Als student kun je je daar toch mooi presenteren? Ben zelf (als student zijnde) al eens benaderd door een bedrijf via Linkedin, die mij graag wilden als werknemer.
Studenten hebben juist wat aan LinkedIn als daar tenminste ook naar kijken als een professioneel netwerk en niet weer een social media.quote:Op maandag 17 december 2012 00:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon alleen mensen toevoegen die je IRL met regelmaat spreekt en zakelijk relevant zijn. Studenten hebben dus bijv. niks te zoeken daar, laat staan nog jongere figuren. Tenzij ondernemer.
DANKJEWELquote:Op maandag 17 december 2012 00:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is zijnde student of als student.
Dat soort mensen hebben ook niets aan een linkedin profiel nee.quote:Op maandag 17 december 2012 00:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verder zal je dan de uitzondering zijn die de regel bevestigt, want wat heeft de gemiddelde beginner nou op zijn CV te zetten: debatclub, vakkenvullen en toneelvereniging?
Of ik een uitzondering ben weet ik niet, zou kunnen. Ik ben het met je eens dat er in het begin nog niet zoveel op je CV staat (tenminste wat echt relevant is voor het vinden van werk).quote:Op maandag 17 december 2012 00:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verder zal je dan de uitzondering zijn die de regel bevestigt, want wat heeft de gemiddelde beginner nou op zijn CV te zetten: debatclub, vakkenvullen en toneelvereniging?
True true! Maar er zijn ook maar x aantal mensen die dat kunnen benaderen als een professioneel platform waar je zakelijke contacten in kan hebben. Maar die mensen die dat wel kunnen, kunnen veel baat bij een mooi LinkedIn profiel hebben.quote:Op maandag 17 december 2012 00:20 schreef Tchock het volgende:
En verder: met Eriksd eens. Als je het echt kunt gebruiken prima, maar de meerderheid van de studenten kan dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Ik durf mijzelf wel ervaren met Windows Phone en Microsoft Word te noemen. Maar excel niet, want dat gebruik ik maar incidenteel en dat maakt me geen ervaren gebruiker.quote:Op maandag 17 december 2012 00:21 schreef Tchock het volgende:
Het ergste is trouwens mensen die op Linkedin allemaal 'titels' hebben die onbeschermd zijnICT-expert omdat ze hun laptop een keer hadden laten vallen, dat soort dingen
Nouja, ik zou dat best kunnen, maar ik heb er gewoon nog niets te zoeken. Afgezien van een vwo-diploma en een Engels-certificaat heb ik nog niets om mezelf te presenteren. Zolang dat het geval is vind ik een LinkedIn behoorlijk zinloos.quote:Op maandag 17 december 2012 00:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
True true! Maar er zijn ook maar x aantal mensen die dat kunnen benaderen als een professioneel platform waar je zakelijke contacten in kan hebben. Maar die mensen die dat wel kunnen, kunnen veel baat bij een mooi LinkedIn profiel hebben.
Maar je kan je huidige opleiding erop zetten, interesses en werkervaring erop kwijt. En ik heb wel leuke dingen die eventueel wel relevant zijn als werkervaring zoals verkoopmedewerker en het werken met SAP, CMS en dat soort grappen. Zelfs een heftruckcertificaat kan relevant zijn NU maar wellicht geeft het wel weer dat je hard wil werken als je 2/3 baantjes tegelijk hebt de hele tijd.quote:Op maandag 17 december 2012 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, ik zou dat best kunnen, maar ik heb er gewoon nog niets te zoeken. Afgezien van een vwo-diploma en een Engels-certificaat heb ik nog niets om mezelf te presenteren. Zolang dat het geval is vind ik een LinkedIn behoorlijk zinloos.
Ik heb geen baantjes waar ik ook maar in de verste verte trots op benquote:Op maandag 17 december 2012 00:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar je kan je huidige opleiding erop zetten, interesses en werkervaring erop kwijt. En ik heb wel leuke dingen die eventueel wel relevant zijn als werkervaring zoals verkoopmedewerker en het werken met SAP, CMS en dat soort grappen. Zelfs een heftruckcertificaat kan relevant zijn NU maar wellicht geeft het wel weer dat je hard wil werken als je 2/3 baantjes tegelijk hebt de hele tijd.
Niet nieuw in Leiden, eerstejaars student bij Rechten. Derdejaars student.quote:
Nah ik zou vakkenvuller waar je met tegenzin heen ging er niet opzetten, of misschien wel maar zonder uitleg eronder. Maar relevantere baantjes met uitleg wat je zoals deed is zeker wel tof.quote:Op maandag 17 december 2012 00:28 schreef Tchock het volgende:
ik ook maar in de verste verte trots op ben Als het moet wel iemand om te bellen die kan vertellen dat ik een harde werker ben en dat soort nonsense, maar verde
Dit, over 6 uurtjes alweer op. Genieten in CC1 van Schutgens, m'n held. En daarna weer verder studeren.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 december 2012 07:22 schreef -Trinity- het volgende:
Ik kan vanaf donderdag bij de afgestudeerden.
Mee eens mee eens. Het is niet altijd feest in het levenquote:Op maandag 17 december 2012 07:25 schreef Yreal het volgende:
Dit zijn toch geen tijden.. Nu al in de tram naar den haag, Zoetermeer alweer uit.
Thanks!quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 17 december 2012 07:22 schreef -Trinity- het volgende:
Ik kan vanaf donderdag bij de afgestudeerden.
quote:Op maandag 17 december 2012 07:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Godver, ontzettend slecht geslapen en vanmiddag een tentamen![]()
Goedemorgen en zulks
quote:Op maandag 17 december 2012 07:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Trouwens alle mensen die deze week tentamen hebben: jullie zijn WEL unique goddamn snowflakes. Scoren scoren scorennnnnnnnnnnnnnn.
Ik zal m'n best doenquote:
Ook maar een paar uurtjes.quote:Op maandag 17 december 2012 07:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Godver, ontzettend slecht geslapen en vanmiddag een tentamen![]()
Goedemorgen en zulks
En alle loonslaafjes maar richting de Zuidas.quote:Op maandag 17 december 2012 09:13 schreef Maharbal het volgende:
Goedemorgen.
Alle schaapjes blijven maar naar de UB/JB gaan zie ik.
Alleen ik hoef niet te zeuren dat het hier zo druk is, en m'n koffie is gratis.quote:Op maandag 17 december 2012 09:28 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En alle loonslaafjes maar richting de Zuidas.
Touché. Zeker wat betreft dat laatste punt is het hier drama, de koffie is nog duurder dan op de Poort ookquote:Op maandag 17 december 2012 09:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Alleen ik hoef niet te zeuren dat het hier zo druk is, en m'n koffie is gratis.
Helemaal waar.quote:Op maandag 17 december 2012 10:05 schreef Bananenman het volgende:
Daar staat wel tegenover dat ik om 16u op het fietsje naar huis zit en jij dan nog aan het beunen bent op kantoor.
Ik betaal vandaag ook mijn eigen koffie want thuiswerken. Hij is wel een stuk lekkerder dan die op de Poort, dat welquote:Op maandag 17 december 2012 10:05 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Touché. Zeker wat betreft dat laatste punt is het hier drama, de koffie is nog duurder dan op de Poort ook
Daar staat wel tegenover dat ik om 16u op het fietsje naar huis zit en jij dan nog aan het beunen bent op kantoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |