Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 december 2012 07:22 schreef -Trinity- het volgende:
Ik kan vanaf donderdag bij de afgestudeerden.
Mee eens mee eens. Het is niet altijd feest in het levenquote:Op maandag 17 december 2012 07:25 schreef Yreal het volgende:
Dit zijn toch geen tijden.. Nu al in de tram naar den haag, Zoetermeer alweer uit.
Thanks!quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 17 december 2012 07:22 schreef -Trinity- het volgende:
Ik kan vanaf donderdag bij de afgestudeerden.
quote:Op maandag 17 december 2012 07:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Godver, ontzettend slecht geslapen en vanmiddag een tentamen![]()
Goedemorgen en zulks
quote:Op maandag 17 december 2012 07:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Trouwens alle mensen die deze week tentamen hebben: jullie zijn WEL unique goddamn snowflakes. Scoren scoren scorennnnnnnnnnnnnnn.
Ik zal m'n best doenquote:
Ook maar een paar uurtjes.quote:Op maandag 17 december 2012 07:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Godver, ontzettend slecht geslapen en vanmiddag een tentamen![]()
Goedemorgen en zulks
En alle loonslaafjes maar richting de Zuidas.quote:Op maandag 17 december 2012 09:13 schreef Maharbal het volgende:
Goedemorgen.
Alle schaapjes blijven maar naar de UB/JB gaan zie ik.
Alleen ik hoef niet te zeuren dat het hier zo druk is, en m'n koffie is gratis.quote:Op maandag 17 december 2012 09:28 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En alle loonslaafjes maar richting de Zuidas.
Touché. Zeker wat betreft dat laatste punt is het hier drama, de koffie is nog duurder dan op de Poort ookquote:Op maandag 17 december 2012 09:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Alleen ik hoef niet te zeuren dat het hier zo druk is, en m'n koffie is gratis.
Helemaal waar.quote:Op maandag 17 december 2012 10:05 schreef Bananenman het volgende:
Daar staat wel tegenover dat ik om 16u op het fietsje naar huis zit en jij dan nog aan het beunen bent op kantoor.
Ik betaal vandaag ook mijn eigen koffie want thuiswerken. Hij is wel een stuk lekkerder dan die op de Poort, dat welquote:Op maandag 17 december 2012 10:05 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Touché. Zeker wat betreft dat laatste punt is het hier drama, de koffie is nog duurder dan op de Poort ook
Daar staat wel tegenover dat ik om 16u op het fietsje naar huis zit en jij dan nog aan het beunen bent op kantoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |