Dat kunt u wel stellen. Forget me nots wordt enorm veel gesampled. George Michael en ABC gebruiken het bijvoorbeeld ook:quote:Op zondag 16 december 2012 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de slap 'n pop.
En trouwens: ik heb dit nog nooit gehoord. Maar wat een schaamteloze rip-off is Men in Black eigenlijk
Bah.quote:Op zondag 16 december 2012 23:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat kunt u wel stellen. Forget me nots wordt enorm veel gesampled. George Michael en ABC gebruiken het bijvoorbeeld ook:
Ik zat ook maar wat te geinen johquote:Op zondag 16 december 2012 23:44 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
laten we het dan niet té inhoudelijk maken
Gewoon gezellig een beetje kwekken johquote:Op zondag 16 december 2012 23:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zat ook maar wat te geinen johen de dingen die ik interessant vind, is voor veel mensen hier niet zo interessant
Al laat dat onverlet dat ik natuurlijk best bereid ben om ook over het positieve recht te praten.
Ik ga me inlezenquote:Op zondag 16 december 2012 23:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zat ook maar wat te geinen johen de dingen die ik interessant vind, is voor veel mensen hier niet zo interessant
Al laat dat onverlet dat ik natuurlijk best bereid ben om ook over het positieve recht te praten.
quote:Op zondag 16 december 2012 23:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gewoon gezellig een beetje kwekken joh
Dat is een verrassing, you better be prepared.quote:Op zondag 16 december 2012 23:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Over welk onderwerp ga je je inlezen?
Zal dit lid van toepassing zijn of niet? de nieuwe rijbewijsregelingen zijn gunstiger, omdat onder het dan geldend recht het feit niet gepleegd is.quote:2 Bij verandering in de wetgeving na het tijdstip waarop het feit begaan is, worden de voor de verdachte gunstigste bepalingen toegepast.
You're almost scaring mequote:Op zondag 16 december 2012 23:51 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dat is een verrassing, you better be prepared.
Dat speelt, lijkt me, alleen als de wetgeving wordt aangepast tussen het plegen van het feit en de veroordeling.quote:Op zondag 16 december 2012 23:51 schreef Yreal het volgende:
Ik wil meningen mensen
Rijden zonder rijbewijs, strafbeschikking
Regels voor het rijbewijs worden aangepast waardoor persoon in kwestie wel een rijbewijs voor deze combi zou hebben gehad.
[..]
Zal dit lid van toepassing zijn of niet?
Gepleegd in november, wet veranderd in januari. Voor die tijd zal er nog geen rechter aan te pas komen.quote:Op zondag 16 december 2012 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat speelt, lijkt me, alleen als de wetgeving wordt aangepast tussen het plegen van het feit en de veroordeling.
verandertquote:Op zondag 16 december 2012 23:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gepleegd in november, wet veranderd in januari. Voor die tijd zal er nog geen rechter aan te pas komen.
suggesties voor literatuurquote:
Wait..you're asking me about Strafrecht? Me? Haha.quote:Op zondag 16 december 2012 23:51 schreef Yreal het volgende:
Ik wil meningen mensen
Regels voor het rijbewijs worden aangepast waardoor persoon in kwestie wel een rijbewijs voor deze combi zou hebben gehad.
[..]
Zal dit lid van toepassing zijn of niet? de nieuwe rijbewijsregelingen zijn gunstiger, omdat onder het dan geldend recht het feit niet gepleegd is.
quote:Op zondag 16 december 2012 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
verandert. Maakt in casu een wezenlijk verschil.
inhoudelijk svpquote:Op zondag 16 december 2012 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tenzij hij 'wordt' weglaat. Je weet het nooit met Yreal
Tuurlijk. Punitief dus het volledige legaliteitsbeginsel is van toepassing. Vannacht nog arrest gewezen in de zaak Applehater-Novietenverarschers. Lees je in.quote:Op zondag 16 december 2012 23:51 schreef Yreal het volgende:
Ik wil meningen mensen
[..]
Zal dit lid van toepassing zijn of niet? de nieuwe rijbewijsregelingen zijn gunstiger, omdat onder het dan geldend recht het feit niet gepleegd is.
Je komt nooit aan de bak als je zo blijft spellen jongenquote:
art 1 wvsrquote:Op zondag 16 december 2012 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, komt je artikel uit het wetboek van strafrecht? Is dat hier überhaupt van toepassing?
Uh zegt Geert er niks over in dat blauwe tropisch regenwoud aan papier van 'm?quote:
vandaar mijn eigen ondernemerschapquote:Op zondag 16 december 2012 23:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je komt nooit aan de bak als je zo blijft spellen jongen
Is dat van toepassing op de overtreding die door die vriend is begaan? Valt dat niet onder de wegenverkeerswet?quote:
Je weet ik ben beginner so I don't know shitquote:
ik twijfel nog tussenquote:
Van allebei weet jij vast meer dan ikquote:Op zondag 16 december 2012 23:59 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
ik twijfel nog tussen
- vakliteratuur over het maken van popcorn
- Winning Lotto / Lottery For Everyday Players, maar dan wel de 3rd Edition Paperback
Moeilijk moeilijk.
I doubt it.quote:Op zondag 16 december 2012 23:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Van allebei weet jij vast meer dan ik
Ben ik de enige die dit gebruik van 'wezenloos' niet kende?quote:die met wezenloze uitstraling voor de deur van de winkel staat
Ik denk het.quote:Op maandag 17 december 2012 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit gebruik van 'wezenloos' niet kende?Wat mooi
Mensen die praten over vakantie...quote:Op maandag 17 december 2012 00:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daar komen we achter dan he
Inderdaad de eerste echte vakantiedag!
Ik ga ook maar eens slapen dus ik laat je even met rust.quote:Op maandag 17 december 2012 00:03 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Mensen die praten over vakantie...
Onrechtmatige daad zou het moeten zijn.
al een tijdje, ik weet echter niet hoe dat auteursrechtelijk zit.quote:Op maandag 17 december 2012 00:07 schreef Paxcon het volgende:
Sinds wanneer staan er hele films op Youtube?
Dat was in het vorige deel ook al zoquote:Op maandag 17 december 2012 00:08 schreef Boterbartje het volgende:
Wat gaat het hier rap!
las iets over linkedin en toen had ik geen zin om te lezen
maar linkedin is wel must have
Sean conneryquote:Op maandag 17 december 2012 00:09 schreef eriksd het volgende:
Anthony Hopkins
Sowieso Duitsers die Duits spreken en Nederlandse bruggen.
Wel opletten dat je niet zoals Facebook iedereen maar accepteert, beetje selectief zijn. Al die yuppies die maar op connect drukken als opgewonden puppiesquote:Op maandag 17 december 2012 00:11 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dat was in het vorige deel ook al zo![]()
Linkedin is inderdaad onmisbaar tegenwoordig.
Klopt, maar ik vrees dat Linkedin wel een soort inflatie tegemoet gaat. Nu heeft iedereen Facebook (althans bijna), als dadelijk ook iedereen Linkedin heeft, en iedereen alles en iedereen gaat toevoegen, zegt een groot netwerk hebben niets meer (voor zover dat nu wel het geval is)quote:Op maandag 17 december 2012 00:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wel opletten dat je niet zoals Facebook iedereen maar accepteert, beetje selectief zijn. Al die yuppies die maar op connect drukken als opgewonden puppies
Gewoon alleen mensen toevoegen die je IRL met regelmaat spreekt en zakelijk relevant zijn. Studenten hebben dus bijv. niks te zoeken daar, laat staan nog jongere figuren. Tenzij ondernemer.quote:Op maandag 17 december 2012 00:14 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vrees dat Linkedin wel een soort inflatie tegemoet gaat. Nu heeft iedereen Facebook (althans bijna), als dadelijk ook iedereen Linkedin heeft, en iedereen alles en iedereen gaat toevoegen, zegt een groot netwerk hebben niets meer (voor zover dat nu wel het geval is)
Maar linkedin is dermate professionelere gericht dat al die blackberrysletjes daar niet zullen komen. Zolang LinkedIn niet zo'n plek wordt waar mensen dingen plaatsen als; zo ff pizza eten met me vrienden dan na stadjeee.. dan komt het wel goed.quote:Op maandag 17 december 2012 00:14 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vrees dat Linkedin wel een soort inflatie tegemoet gaat. Nu heeft iedereen Facebook (althans bijna), als dadelijk ook iedereen Linkedin heeft, en iedereen alles en iedereen gaat toevoegen, zegt een groot netwerk hebben niets meer (voor zover dat nu wel het geval is)
Als student kun je je daar toch mooi presenteren? Ben zelf (als student zijnde) al eens benaderd door een bedrijf via Linkedin, die mij graag wilden als werknemer.quote:Op maandag 17 december 2012 00:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon alleen mensen toevoegen die je IRL met regelmaat spreekt en zakelijk relevant zijn. Studenten hebben dus bijv. niks te zoeken daar, laat staan nog jongere figuren. Tenzij ondernemer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |