Was het vorige nou het snelste tot nu toe?quote:Op zondag 16 december 2012 23:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kolere wat gaan die topics weer hard.
de rechter vindt?quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of je nou bewust voor die -t kiest. Leg de zinsconstructie eens uit?
1, maar ik ben niet meer echt wakkerquote:Op zondag 16 december 2012 23:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dank. Welk jaar zat jij ook alweer?
Wuuuut, ik dacht 3e ofzoquote:Op zondag 16 december 2012 23:27 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
1, maar ik ben niet meer echt wakker
hoe kwam je daarbij?quote:
Goed mogelijkquote:Op zondag 16 december 2012 23:26 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Was het vorige nou het snelste tot nu toe?
Nee, die verdubbelt. Afhankelijk van de zinsuitleg kan hetquote:
I'll take that as a compliment thoughquote:
Hoe je dat als voltooid deelwoord wil zien is me volstrekt onduidelijkquote:Op zondag 16 december 2012 23:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, die verdubbelt. Afhankelijk van de zinsuitleg kan het
You should.quote:Op zondag 16 december 2012 23:30 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
I'll take that as a compliment though
complimentjes moet je altijd aannemen.quote:
De boete kan verdubbelen als gevolg van de reactie van de rechter. Dus niet dat de rechter zelf verdubbeltquote:Op zondag 16 december 2012 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe dat als voltooid deelwoord wil zien is me volstrekt onduidelijk
Inderdaad, hoe maak je hier een voltooid deelwoord van?quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of je nou bewust voor die -t kiest. Leg de zinsconstructie eens uit?
Ik voel de druk.quote:Op zondag 16 december 2012 23:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
You should.
Maak het waar op de meet
Je bent mij volledig kwijt. Sorry.quote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
De boete kan verdubbelen als gevolg van de reactie van de rechter. Dus niet dat de rechter zelf verdubbelt
Ja, lastig uit te leggen.quote:Op zondag 16 december 2012 23:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je bent mij volledig kwijt. Sorry.
Jaja we verwachten dat je over de meest ingewikkelde in interessantste onderwerpen mee kan pratenquote:
Chris Rea - Road to hellquote:Op zondag 16 december 2012 23:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, lastig uit te leggen.
Check deze basslijn.
Je weet in ieder geval hoe het heurt.quote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
complimentjes moet je altijd aannemen.
Poosje geleden nog iets van gezien. Hij wil niets meer met zijn oude muziek van doen hebben toch ?quote:Op zondag 16 december 2012 23:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Check deze basslijn.
Vermakelijk programma, die mensen staan echt ver van de realiteit afquote:Op zondag 16 december 2012 23:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval hoe het heurt.
Ach ja ieder z'n eigen realiteit toch.quote:Op zondag 16 december 2012 23:36 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Vermakelijk programma, die mensen staan echt ver van de realiteit af
true that.quote:Op zondag 16 december 2012 23:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ach ja ieder z'n eigen realiteit toch.
Maar stel je laat het voorkomen. Dan is het toch januari ? De rechter is toch verplicht de voor verdachte meest gunstige regeling toe te passen? Desnoods hang je een verhaal over de teleologische benadering op ?quote:Op zondag 16 december 2012 23:36 schreef Yreal het volgende:
Bah, strafrecht.
Maar heeft er iemand tips wat betreft dit onderwerp?
mmmmmmquote:Op zondag 16 december 2012 23:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maar stel je laat het voorkomen. Dan is het toch januari ? De rechter is toch verplicht de voor verdachte meest gunstige regeling toe te passen? Desnoods hang je een verhaal over de teleologische benadering op ?
Dat is echt heel erg leuk om mee te spelenquote:Op zondag 16 december 2012 23:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Check deze basslijn.
waardeloze regel mijns inziensquote:Op zondag 16 december 2012 23:40 schreef Yreal het volgende:
art 1 strafrecht
2 Bij verandering in de wetgeving na het tijdstip waarop het feit begaan is, worden de voor de verdachte gunstigste bepalingen toegepast.
PATS BOEM
quote:Op zondag 16 december 2012 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg leuk om mee te spelenDank.
Zeker, welk jaar zit jij eigenlijk?quote:Op zondag 16 december 2012 23:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wij kunnen vast een tof gesprek hebben denk ik zo.
nee, logisch juist. Als we het nu niet meer illegaal vinden moeten we er ook niet meer voor straffen.quote:
Ik ben niet zo van de slap 'n pop.quote:
4e, masterjaar dus.quote:Op zondag 16 december 2012 23:43 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Zeker, welk jaar zit jij eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |