Je bent mij volledig kwijt. Sorry.quote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
De boete kan verdubbelen als gevolg van de reactie van de rechter. Dus niet dat de rechter zelf verdubbelt
Ja, lastig uit te leggen.quote:Op zondag 16 december 2012 23:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je bent mij volledig kwijt. Sorry.
Jaja we verwachten dat je over de meest ingewikkelde in interessantste onderwerpen mee kan pratenquote:
Chris Rea - Road to hellquote:Op zondag 16 december 2012 23:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, lastig uit te leggen.
Check deze basslijn.
Je weet in ieder geval hoe het heurt.quote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
complimentjes moet je altijd aannemen.
Poosje geleden nog iets van gezien. Hij wil niets meer met zijn oude muziek van doen hebben toch ?quote:Op zondag 16 december 2012 23:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Check deze basslijn.
Vermakelijk programma, die mensen staan echt ver van de realiteit afquote:Op zondag 16 december 2012 23:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval hoe het heurt.
Ach ja ieder z'n eigen realiteit toch.quote:Op zondag 16 december 2012 23:36 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Vermakelijk programma, die mensen staan echt ver van de realiteit af
true that.quote:Op zondag 16 december 2012 23:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ach ja ieder z'n eigen realiteit toch.
Maar stel je laat het voorkomen. Dan is het toch januari ? De rechter is toch verplicht de voor verdachte meest gunstige regeling toe te passen? Desnoods hang je een verhaal over de teleologische benadering op ?quote:Op zondag 16 december 2012 23:36 schreef Yreal het volgende:
Bah, strafrecht.
Maar heeft er iemand tips wat betreft dit onderwerp?
mmmmmmquote:Op zondag 16 december 2012 23:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maar stel je laat het voorkomen. Dan is het toch januari ? De rechter is toch verplicht de voor verdachte meest gunstige regeling toe te passen? Desnoods hang je een verhaal over de teleologische benadering op ?
Dat is echt heel erg leuk om mee te spelenquote:Op zondag 16 december 2012 23:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Check deze basslijn.
waardeloze regel mijns inziensquote:Op zondag 16 december 2012 23:40 schreef Yreal het volgende:
art 1 strafrecht
2 Bij verandering in de wetgeving na het tijdstip waarop het feit begaan is, worden de voor de verdachte gunstigste bepalingen toegepast.
PATS BOEM
quote:Op zondag 16 december 2012 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg leuk om mee te spelenDank.
Zeker, welk jaar zit jij eigenlijk?quote:Op zondag 16 december 2012 23:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wij kunnen vast een tof gesprek hebben denk ik zo.
nee, logisch juist. Als we het nu niet meer illegaal vinden moeten we er ook niet meer voor straffen.quote:
Ik ben niet zo van de slap 'n pop.quote:
4e, masterjaar dus.quote:Op zondag 16 december 2012 23:43 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Zeker, welk jaar zit jij eigenlijk?
laten we het dan niet té inhoudelijk makenquote:
Dat kunt u wel stellen. Forget me nots wordt enorm veel gesampled. George Michael en ABC gebruiken het bijvoorbeeld ook:quote:Op zondag 16 december 2012 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de slap 'n pop.
En trouwens: ik heb dit nog nooit gehoord. Maar wat een schaamteloze rip-off is Men in Black eigenlijk
Bah.quote:Op zondag 16 december 2012 23:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat kunt u wel stellen. Forget me nots wordt enorm veel gesampled. George Michael en ABC gebruiken het bijvoorbeeld ook:
Ik zat ook maar wat te geinen johquote:Op zondag 16 december 2012 23:44 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
laten we het dan niet té inhoudelijk maken
Gewoon gezellig een beetje kwekken johquote:Op zondag 16 december 2012 23:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zat ook maar wat te geinen johen de dingen die ik interessant vind, is voor veel mensen hier niet zo interessant
Al laat dat onverlet dat ik natuurlijk best bereid ben om ook over het positieve recht te praten.
Ik ga me inlezenquote:Op zondag 16 december 2012 23:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zat ook maar wat te geinen johen de dingen die ik interessant vind, is voor veel mensen hier niet zo interessant
Al laat dat onverlet dat ik natuurlijk best bereid ben om ook over het positieve recht te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |