Deal.quote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Niet deze keer, volgende kom ik. 28e met vriendinlief afgesproken
Onder de plakquote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Bro's before hoe's. Bovendien, boeie, het duurt toch niet tot laat. Je zit vanaf daar zo in den haagquote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
No mercy for the wicked.quote:
Veel plezierquote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jubileum alles.Anders had ik haar gewoon meegenomen trouwens, maar niet de 28e
Ja, en jij denkt dat ik nog nuttig ben als ik eerst met jullie ga zuipen en brallen?quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bro's before hoe's. Bovendien, boeie, het duurt toch niet tot laat. Je zit vanaf daar zo in den haag
Tuurlijk wel, dan kan je extra lang en hard neuken. Welk jubileum is het?quote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, en jij denkt dat ik nog nuttig ben als ik eerst met jullie ga zuipen en brallen?
een jaarquote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan kan je extra lang en hard neuken. Welk jubileum is het?
Dit doet mij deugd.quote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Tchock is een gewaardeerde user en geen noviet meer. The boy deserves some slack.
mag, maar ik had je uitgelachenquote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha fuuuck als het twee maanden was geweest hadden jullie nooit meer opgehouden met pesten![]()
eerstequote:Op zondag 16 december 2012 23:00 schreef Keyos het volgende:
Is er recentelijk (afgelopen jaar) wel eens een rechten meet geweest of zou dit de eerste zijn?
19 was jij he?quote:Op zondag 16 december 2012 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die krijg ik ookVan die permanente 'mondhoekjes'
Jij lijkt mij een rustige, bescheiden en beheerste jongen. En dan kom je op de zuidas waar M en ik net uit kantoor komen. Sterktequote:Op zondag 16 december 2012 23:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]Veel plezier met je jubileum vieren dan toch nog ook.
Meestal gaat dat wel opquote:Op zondag 16 december 2012 23:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij lijkt mij een rustige, bescheiden en beheerste jongen. En dan kom je op de zuidas waar M en ik net uit kantoor komen. Sterkte
Moet ik me zeker gaan inhouden bij de borrel daarvoorquote:Op zondag 16 december 2012 23:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij lijkt mij een rustige, bescheiden en beheerste jongen. En dan kom je op de zuidas waar M en ik net uit kantoor komen. Sterkte
Tchock kan eindelijk dit jaar seks krijgen tijdens zijn jubileum, natuurlijk komt 'ie niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou juist denken dat ter voorkoming van anticipatiegedrag rechters dit soort zaken harder aanpakken.quote:Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef Yreal het volgende:
Heeft er iemand tips voor wat relevante literatuur, wat betreft rechters die aanstaande wetgeving al toepassen.
Maatje is gepakt met een aanhanger die nu nog te zwaar is om met B te rijden maar in januari wordt dit legaal. Daar moet iets mogelijk zijn.
Iets met anticiperende interpretatiemethode enzo.quote:Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef Yreal het volgende:
Heeft er iemand tips voor wat relevante literatuur, wat betreft rechters die aanstaande wetgeving al toepassen.
Maatje is gepakt met een aanhanger die nu nog te zwaar is om met B te rijden maar in januari wordt dit legaal. Daar moet iets mogelijk zijn.
Ik heb ooit ergens meegekregen , irw ofzo, dat rechters daar juist wel rekening mee houden. Het is raar dat je nu op de bon gaat voor iets dat over 5 weken gewoon mag.quote:Op zondag 16 december 2012 23:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou juist denken dat ter voorkoming van anticipatiegedrag rechters dit soort zaken harder aanpakken.
is inderdaad erg vreemd. Je zou denken dat ze niet zo legalistisch zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 23:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb ooit ergens meegekregen , irw ofzo, dat rechters daar juist wel rekening mee houden. Het is raar dat je nu op de bon gaat voor iets dat over 5 weken gewoon mag.
Is het niet legistisch?quote:Op zondag 16 december 2012 23:14 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
is inderdaad erg vreemd. Je zou denken dat ze niet zo legalistisch zijn.
wat?quote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef Paxcon het volgende:
Strafrecht. Rechter gaat een a contrario redenering van het legaliteitsbeginsel toepassen.
touché.quote:
Ik vraag mij af of je nou bewust voor die -t kiest. Leg de zinsconstructie eens uit?quote:Op zondag 16 december 2012 23:16 schreef Yreal het volgende:
Maarja, het is wel weer een strafbeschikking. Dan moet ik dus gaan strafpleiten![]()
Met als risico dat de rechter het bullshit vindt en het bedrag verdubbelt
ik zal nimmer anders bewerenquote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zo heel af en toe let ik wel op hoor
Jaquote:
Hehe, dank. Nog nooit gedaanquote:Op zondag 16 december 2012 23:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]Veel plezier met je jubileum vieren dan toch nog ook.
Even serieus, het lijkt me best gezellig om een keer een kop koffie te drinken als we toch op de poort zijn.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Tchock kan eindelijk dit jaar seks krijgen tijdens zijn jubileum, natuurlijk komt 'ie niet.Ik kom niet zeg je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 december 2012 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja
[..]
Hehe, dank. Nog nooit gedaan
[..]
Even serieus, het lijkt me best gezellig om een keer een kop koffie te drinken als we toch op de poort zijn.
[..]
Ik kom niet zeg je?Oh prima. Ik ben er tot en met januari nog denk ik. Daarna zit het er waarschijnlijk op voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
quote:Op zondag 16 december 2012 23:23 schreef Tchock het volgende:
Ik kom niet zeg je? [ afbeelding ]WhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nice!quote:Op zondag 16 december 2012 23:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh prima. Ik ben er tot en met januari nog denk ik. Daarna zit het er waarschijnlijk op voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |