Deal.quote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Niet deze keer, volgende kom ik. 28e met vriendinlief afgesproken
Onder de plakquote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Bro's before hoe's. Bovendien, boeie, het duurt toch niet tot laat. Je zit vanaf daar zo in den haagquote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
No mercy for the wicked.quote:
Veel plezierquote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jubileum alles.Anders had ik haar gewoon meegenomen trouwens, maar niet de 28e
Ja, en jij denkt dat ik nog nuttig ben als ik eerst met jullie ga zuipen en brallen?quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bro's before hoe's. Bovendien, boeie, het duurt toch niet tot laat. Je zit vanaf daar zo in den haag
Tuurlijk wel, dan kan je extra lang en hard neuken. Welk jubileum is het?quote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, en jij denkt dat ik nog nuttig ben als ik eerst met jullie ga zuipen en brallen?
een jaarquote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan kan je extra lang en hard neuken. Welk jubileum is het?
Dit doet mij deugd.quote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Tchock is een gewaardeerde user en geen noviet meer. The boy deserves some slack.
mag, maar ik had je uitgelachenquote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha fuuuck als het twee maanden was geweest hadden jullie nooit meer opgehouden met pesten![]()
eerstequote:Op zondag 16 december 2012 23:00 schreef Keyos het volgende:
Is er recentelijk (afgelopen jaar) wel eens een rechten meet geweest of zou dit de eerste zijn?
19 was jij he?quote:Op zondag 16 december 2012 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die krijg ik ookVan die permanente 'mondhoekjes'
Jij lijkt mij een rustige, bescheiden en beheerste jongen. En dan kom je op de zuidas waar M en ik net uit kantoor komen. Sterktequote:Op zondag 16 december 2012 23:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]Veel plezier met je jubileum vieren dan toch nog ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |