ik ben nieuw ja.quote:
Bedoel je mij amice?quote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef Yreal het volgende:
A, kom gewoon met de trein man. Directe intercity Van zuid naar nijmegen.
ik vind het nog vervelender dat de prijzen hoger zijn de volgende keer als je weer terugkomt.quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Keyos het volgende:
Blijft vreselijk wat sites opslaan aan zoekgedrag, ik bestel dus net een lading kleding bij de Esprit, zie ik gelijk een balk van Esprit op FOK met colbertjes en overhemden -_-'.
Probeer Ghostery eens. Een add-on voor iedere browser waarmee je kunt zien wie en wat je nou eigenlijk in de gaten houdenquote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Keyos het volgende:
Blijft vreselijk wat sites opslaan aan zoekgedrag, ik bestel dus net een lading kleding bij de Esprit, zie ik gelijk een balk van Esprit op FOK met colbertjes en overhemden -_-'.
Google, weg privacy. Pure tumor van deze maatschappij.quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Keyos het volgende:
Ik zag niets. Iets met adblockers enzo dacht ik even.quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef Tchock het volgende:
Ho waar is mijn post heen. En die van Bart
dat zeg je dus net zelfquote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef Tchock het volgende:
Niet bij mulderdelicten, zijn gedragingen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Paxcon het volgende:
Ohja even iets anders waar ik ineens aan moet denken.
Ik had een keer een werkopdracht over burgerarrest (53 Sv). Die werkgroepdocent zei dat dat bij elk strafbaar feit kon maar ik las destijds op internet dat het bijvoorbeeld niet bij Wet Mulderdelicten mocht. Weet iemand of je echt iemand bij alles mag aanhouden?
Denk dat Erik de banhammer moet toepassen wanneer dat gezegd wordt.quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef Tchock het volgende:
Ooh oke.. vond het al vreemd dat er bij dat artikel dan geen uitzonderingen ofzo stonden, maar het zijn dus geen strafbare feiten, in die zin van het woord.quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet bij mulderdelicten, zijn gedragingen.
Serieus?quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk dat Erik de banhammer moet toepassen wanneer dat gezegd wordt.
Grondrechten werken niet voor de overheid, wij zijn allen de overheid, probleem opgelost.quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Boterbartje het volgende:
Mijn post ook weg, wat is dit?
Censuur is verboden in dit land he!
Wel leuk trouwens, mijn docent vertelde dat die bepaling helemaal niet is geschreven voor burgers, en dat het eigenlijk een hele nare bijwerking is van het feit dat alle beveiligers en uitsmijters en dat soort types iemand moeten kunnen vasthouden als dat nodig isquote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Paxcon het volgende:
Ohja even iets anders waar ik ineens aan moet denken.
Ik had een keer een werkopdracht over burgerarrest (53 Sv). Die werkgroepdocent zei dat dat bij elk strafbaar feit kon maar ik las destijds op internet dat het bijvoorbeeld niet bij Wet Mulderdelicten mocht. Weet iemand of je echt iemand bij alles mag aanhouden?
Dat is correct.quote:
Als er mensen voor gebanned zijn denk ik dat een verwijderd bericht voor minder problemen zorgtquote:
Ah ok, sorry.. zal wel niet meer zeggen dan.quote:Op zondag 16 december 2012 22:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als er mensen voor gebanned zijn denk ik dat een verwijderd bericht voor minder problemen zorgt.
Welnee, 2,20 gewoon.quote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef Yreal het volgende:
He maar is het niet zo dat op zuid de biertjes 4 euro zijn?
wat geen 80 centquote:
Dat is jouw probleem, baco hebben ze overal.quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik wil wel een kroeg die kwaliteitsbier schenkt. Geen heiniken of bavaria
Waarom noemen ze die dingen niet ru-cola's eigenlijk? Dat is veel leuker.quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem, baco hebben ze overal.
En kwaliteitswhiskey.quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik wil wel een kroeg die kwaliteitsbier schenkt. Geen heiniken of bavaria
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |