Je obsessie voor Vas is nog steeds niet verdwenen? Gaat het wel goed met je schoolwerk?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:20 schreef Nestalgie het volgende:
eeyo ik vul vak, ik vulde vaseline
terwijl mn gedachtes lagen bij het vullen van vaseline.
Vaseline is die gladde bitch, hoor hoe ik spit
Shit, fuck vaseline, want ik vas Eline
Ik laat haar zien hoe ik mn lul in haar reet doe
Fuck vaseline deze lul is al glad genoeg
nee geen obsessie maar ik had al eens de woordspeling bedacht van vaseline ( het spul ) en vas eline en toen was er ook vaseline ( user ) ja dus moest ik dit stuk kunst makenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je obsessie voor Vas is nog steeds niet verdwenen? Gaat het wel goed met je schoolwerk?
okquote:Op donderdag 13 december 2012 22:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee geen obsessie maar ik had al eens de woordspeling bedacht van vaseline ( het spul ) en vas eline en toen was er ook vaseline ( user ) ja dus moest ik dit stuk kunst maken
Oke, bedankt voor je gedicht maar het was shit en nou gaan slapen kleine jongen.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:20 schreef Nestalgie het volgende:
eeyo ik vul vak, ik vulde vaseline
terwijl mn gedachtes lagen bij het vullen van vaseline.
Vaseline is die gladde bitch, hoor hoe ik spit
Shit, fuck vaseline, want ik vas Eline
Ik laat haar zien hoe ik mn lul in haar reet doe
Fuck vaseline deze lul is al glad genoeg
quote voor gezichtquote:Op donderdag 13 december 2012 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je gezicht maar het was shit en nou gaan slapen kleine jongen.
Dat was alleen op deze accountquote:Op donderdag 13 december 2012 22:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Scheer je weg, 2009 KLBSC usert!
Neequote:
Nee, ik ga meteen even zoeken.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
Wie volgt er nog meer god op Twitter?
moet.nog eten.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je gedicht maar het was shit en nou gaan slapen kleine jongen.
Ik ben geen meisje, maar jij wel een jongentjequote:Op donderdag 13 december 2012 22:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
moet.nog eten.
Eigenlijk ben je een heel lief meisje
twitter:
quote:
owja jij bent al een grote meidquote:Op donderdag 13 december 2012 22:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben geen meisje, maar jij wel een jongentje
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:40 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
owja jij bent al een grote meid
Geweldig, laten we het vieren.quote:
Schattig die puberverliefdheid, he?quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Schattig die puberverliefdheid, he?
Ik zet de ranja al klaar! En we kunnen best naar een club, tun fun is best een coole club hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geweldig, laten we het vieren.
Ohnee kan niet want jij mag nog geen alcohol laat staan een club binnen hahahaha.
He, weet jij toevallig hoe je achtergrondgifjes in tumblr uitzet? Sommigen hebben dat en dat is echt hinderlijk dan flipt m'n laptop echtquote:
Ctrl V A S volgens mij.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He, weet jij toevallig hoe je achtergrondgifjes in tumblr uitzet? Sommigen hebben dat en dat is echt hinderlijk dan flipt m'n laptop echt
Schattig.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik zet de ranja al klaar! En we kunnen best naar een club, tun fun is best een coole club hoor
Ik doe die move ook als iets mij niet aanstaatquote:Op donderdag 13 december 2012 22:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
I can feel it...in ma moouuutthhhhh
Achtergrondgifjes? Escape maybe, maar dan stoppen alle gifjes.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He, weet jij toevallig hoe je achtergrondgifjes in tumblr uitzet? Sommigen hebben dat en dat is echt hinderlijk dan flipt m'n laptop echt
Escape stopt wel gifjes op tumblr, maar achtergrond weet ik niet van.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:51 schreef Gridlok het volgende:
Heb ik toch al gezegd vaseline, dat kan niet.
Nvm ligt aan google chrome. Bij Mozilla laadt de pagina gewoon soepelquote:Op donderdag 13 december 2012 22:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Achtergrondgifjes? Escape maybe, maar dan stoppen alle gifjes.
Updaten biatchjsquote:Op donderdag 13 december 2012 22:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nvm ligt aan google chrome. Bij Mozilla laadt de pagina gewoon soepel
Tisser, paardenbakkesquote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik doe die move ook als iets mij niet aanstaat
Echt hequote:Op donderdag 13 december 2012 23:05 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Mila Kunis, knapste vrouw ter wereld, hoor.
quote:
ughquote:Op donderdag 13 december 2012 23:05 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Voel jij je nu minder onzeker?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:05 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dit is echt een pak van m'n hart, hoor.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voel jij je nu minder onzeker?
Neen.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:09 schreef Fascination het volgende:
Lieke van Lexmond is eigenlijk best wel.
Waarom niet?quote:
twitter:MissLeslieG twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 01:13:50Try not to be jealous of my chic 80's style. http://t.co/dcMqq2Ek reageer retweet
Nee.quote:
Hé verdorie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
TopGear is klaar met filmen.Nu zullen we zeker moeten wachten tot februari.
Denken dat de accent aigu passend is, terwijl het de accent grave moet zijn.quote:
Ja, nu zeg ik eigenlijk hee, verdorie. Maar anders is zoveel moeite man. Wijsneusquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denken dat de accent aigu passend is, terwijl het de accent grave moet zijn.!
Vind het gewoon leuk om jou te plagen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, nu zeg ik eigenlijk hee, verdorie. Maar anders is zoveel moeite man. Wijsneus
Dat weet ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het gewoon leuk om jou te plagen.
Dit is straattaal boven mijn niveau.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denken dat de accent aigu passend is, terwijl het de accent grave moet zijn.!
weleens lasagne van de Ah op? Dat is echt heel zoetquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:37 schreef Broekpaling het volgende:
Bah, de kadetten van de supermarkt ruiken nu ook al zoet.Waarom moet al het brood zoet ruiken tegenwoordig?
Is dat diezelfde gast die zegt dat je niet als een mongooltje moet gaan lachen?quote:
Kant en klaar? Dan niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
weleens lasagne van de Ah op? Dat is echt heel zoet
Geen idee. Gino Pietermaai.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat diezelfde gast die zegt dat je niet als een mongooltje moet gaan lachen?
Je kocht bij de supermarkt en daarna bij de supermarkt zelf? Ik snap het niet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kant en klaar? Dan niet.
De supermarkt had altijd wat grotere kadetten die zo smerig zoet ruiken en niet lekker waren. Dus kocht ik kadetten van de supermarkt zelf. Die nu ook zoet zijn.
Terug naar de bakker dan maar.
Jaaaaaaaaaa. Brood dat de supermarkt inkocht en brood dat ze zelf maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kocht bij de supermarkt en daarna bij de supermarkt zelf? Ik snap het niet?
Denk het wel, want KFC filmpje over hoe je kip moet eten. Inclusief het merg uit die botten slurpen...quote:
KLUIVERT, AAAHHAHAHAHAquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk het wel, want KFC filmpje over hoe je kip moet eten. Inclusief het merg uit die botten slurpen...
"je moe niet als een mongooltje lachen."quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
KLUIVERT, AAAHHAHAHAHA
Ik kan er zo om lachen.
Ohhh danquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa. Brood dat de supermarkt inkocht en brood dat ze zelf maken.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"je moe niet als een mongooltje lachen."
quote:
In den beginne waren hier nog die-hard nachtbrakers die tot 6 uur s ochtends doorgingenquote:
Kali, nachtdienstman. Er zijn geen nachtdienstmensen meer hier. Of ze hebben daadwerkelijk wat te doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In den beginne waren hier nog die-hard nachtbrakers die tot 6 uur s ochtends doorgingen
Joahhh en miverquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kali, nachtdienstman. Er zijn geen nachtdienstmensen meer hier. Of ze hebben daadwerkelijk wat te doen.
Ik ook nog eventjes niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joahhh en miverde mensen die hier nu komen hebben een redelijk dag en nachtritme
ik even niet meegeteld
Onchristelijke werktijdstippenquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ook nog eventjes niet.
Heeft iemand de zapservice van P&W gezien?
Nou ben ik niet christelijk dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onchristelijke werktijdstippen
Ave Mariaquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou ben ik niet christelijk dus dat komt wel goed.
Of je ook hosties lust?quote:
Kan je daar ook over lopen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, wel water dat magisch wijn geworden is.
Mits bevroren, ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je daar ook over lopen?
Bevroren ja?quote:
Echt he, stoptrein via Gouda waar je 41 minuten op moet wachten in Roffa. Alleen de gedachte al maakt je koud.quote:
41 minutenquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:12 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Echt he, stoptrein via Gouda waar je 41 minuten op moet wachten in Roffa. Alleen de gedachte al maakt je koud.
Inb4 modus met:" ga slapen." Pffff 10 min wakker VOOR de wekker...quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:16 schreef Modus het volgende:
Inb4 4ebe "file" "mensen" "vroeg" "koffie"
Goed bezig...quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:47 schreef wolvendagen het volgende:
7 uur wekker zetten, wekker uitdoen, weer in slaap vallen, wakker worden als je les beginttot 11 uur les, moet een uur reizen, gaat hem niet worden.
Met deze instelling kom je er niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:47 schreef wolvendagen het volgende:
7 uur wekker zetten, wekker uitdoen, weer in slaap vallen, wakker worden als je les beginttot 11 uur les, moet een uur reizen, gaat hem niet worden.
Met jouw hoofd ook niet xoxoquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Met deze instelling kom je er niet.
Zulke comebacks werken alleen als ze van zosk of bobby afkomstig zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben er al. Heb net mijn laptop opgestart.
Oh, maar je kunt dus de rest van de dag in bed blijven?quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zulke comebacks werken alleen als ze van zosk of bobby afkomstig zijn.
Wat is dezequote:Op vrijdag 14 december 2012 08:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zulke comebacks werken alleen als ze van zosk of bobby afkomstig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:05 schreef n8n het volgende:
Fuck deze heb een liesbreukDoet toch geen pijn. Is slechts hinderlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangebrand nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tosti's ruiken vet lekkerdie stinken niet
.
precies alleen maar continue of iemand je net in je ballen heeft getraptquote:
Ik heb een liesbreuk gehad toen ik 6 jaar was en heb niet hoeven huilen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:08 schreef n8n het volgende:
[..]
precies alleen maar continue of iemand je net in je ballen heeft getraptmja dat is thuis ook zo dus fuck it
Ja maar jij bent zo goed altijd met alles, je bent een kleine dwcquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb een liesbreuk gehad toen ik 6 jaar was en heb niet hoeven huilen.
Je snapt niet wat ik bedoel volgens mij, maar reageer maar als de beunhaas die je bent.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar jij bent zo goed altijd met alles, je bent een kleine dwc
begon ook minder erg maar nu ben ik fysiek misselijk. Kan ook pas om 3u bij de dokter terecht.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb een liesbreuk gehad toen ik 6 jaar was en heb niet hoeven huilen.
hoezo ik snap niet wat je bedoel, je zeg dat je nie heb hoeve huile toen je 6 was, zo goed van jouquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik bedoel volgens mij, maar reageer maar als de beunhaas die je bent.
Het boeit niet of hij thuis zit of op de academie, want dat gevoel in zijn lies veranderd toch niet.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:05 schreef n8n het volgende:
Fuck deze heb een liesbreukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tosti's ruiken vet lekkerdie stinken niet
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
dat klopt, moet alleen net vandaag op veldtocht door A'dam. Ben jij geopereerd trouwens?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik bedoel volgens mij, maar reageer maar als de beunhaas die je bent.
Het boeit niet of hij thuis zit of op de academie, want dat gevoel in zijn lies veranderd toch niet.
Dat is wel kut.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:12 schreef n8n het volgende:
[..]
begon ook minder erg maar nu ben ik fysiek misselijk. Kan ook pas om 3u bij de dokter terecht.
Ja, volgens mij is dat zo'n beetje standaard.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:12 schreef n8n het volgende:
[..]
dat klopt, moet alleen net vandaag op veldtocht door A'dam. Ben jij geopereerd trouwens?
ja daar was ik dus al bang voor, alsof ik daar tijd voor hebquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dat zo'n beetje standaard.
Ik weet niet hoe erg de leeftijd meetelt, maar ik kon na een paar dagen weer alles.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:14 schreef n8n het volgende:
[..]
ja daar was ik dus al bang voor, alsof ik daar tijd voor heb
ja precies maar je bent er toch 2 dagen mee bezig geen idee of er narcose bij komt kijken maar dan ben je wel ff gaarquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe erg de leeftijd meetelt, maar ik kon na een paar dagen weer alles.
Ja, narcose en dan nog 1 of 2 dagen volledige rust, maar dat mag thuis.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:17 schreef n8n het volgende:
[..]
ja precies maar je bent er toch 2 dagen mee bezig geen idee of er narcose bij komt kijken maar dan ben je wel ff gaar
kan k in ieder geval narcose van m'n Bucket list strepenquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, narcose en dan nog 1 of 2 dagen volledige rust, maar dat mag thuis.
Zo blij hoef je daar niet om te zijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:20 schreef n8n het volgende:
[..]
kan k in ieder geval narcose van m'n Bucket list strepen
Lekker ranzig jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:16 schreef Germano het volgende:
Zo blij dat ik alleen op stage ben. Moest schijten, was het papier op. Met de broek op mijn knieën naar de keuken gelopen om wat keukenpapier te halen en daar verder mee te vegen.
Ik heb zelfs het kartonnetje gebruikt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:19 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Lekker ranzig jaGelukkig hebben ze de beelden nog
Nog anderhalf uur dan weekend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:32 schreef Germano het volgende:
Nog een uurtje, en dan weekend. Who's jelly?
Lekker hèquote:
Sinds gisteren half 3 weekend. Who's jelly?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:32 schreef Germano het volgende:
Nog een uurtje, en dan weekend. Who's jelly?
Ik ben jellyquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sinds gisteren half 3 weekend. Who's jelly?
? linkquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:30 schreef VeerEli het volgende:
Kom naar irritantste lid FOK, daar zijn rellen
Hahahaquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als je in werkelijkheid voor me zou staan, zou je je kop wel houden, kind.
Was tegen Veer ;D ja wel mooi vrouwtje.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh god, zijZe voelt zich echt vreselijk goed door haar leeftijd
Volgensmij een beetje verstandelijk gehandicapt ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was tegen Veer ;D ja wel mooi vrouwtje.
Misschien moet ze ff goed geneukt worden, ik nomineer jou.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon een sterke vrouw die weet waar ze staat in deze wereld en die weet wat ze wil![]()
Wil haar best eens doorsmeren hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien moet ze ff goed geneukt worden, ik nomineer jou.
Lekkere zure kut voor nootmans
quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
I just puked a little
[ afbeelding ]
Hahahahahaquote:
Er is een deel 2 geopend schatjequote:Op vrijdag 14 december 2012 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
Ja jammer dat ie dicht is, wou graag Robijn helpen.
Dank je baby, terug in mijn missiequote:Op vrijdag 14 december 2012 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er is een deel 2 geopend schatje
Gewoon een gast van in de 20 die moeilijk doet en tijd over heeftquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is dat wijf nou eigenlijk van 1948 of wat
Wat?quote:
Neehoor in het eerste topic had ik al op Veertje gestemdquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat?er was alleen op niels en robijn gestemt. ik zorg voor afwisseling.
Als of ik dat hele topic heb gelezen. Ik werd er op geattendeerd toen er nog 20 posts over waren in dat 1e topic. Verder niks gelezen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neehoor in het eerste topic had ik al op Veertje gestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand de reden waarom ik op Vas zou stemmen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Oké man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand de reden waarom ik op Vas zou stemmen.
Dit is waar vanille vla vandaan komt.quote:
Ja, mooi als ik shit wil weten ga ik wel naar wikipedia.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit is waar vanille vla vandaan komt.
soso prikkelbaarquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, mooi als ik shit wil weten ga ik wel naar wikipedia.
sosoquote:
Het is ook echt hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
Het was ook wel erg treurighelemaal als het echt is... een oude vrouw die via internet scheld en discussiert met 'jongeren'
![]()
Was Ally weer bezig ja?quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
Het was ook wel erg treurighelemaal als het echt is... een oude vrouw die via internet scheld en discussiert met 'jongeren'
![]()
Dat is Vas_quote:
Dit soort streken.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:44 schreef PowerWindows85 het volgende:
Hey,
Ik heb een tijdje geleden een leuke date gehad met een gezellige, leuke meid.
Alles verliep goed, mail- en sms-contact en de eerste ontmoeting was heel leuk.
Bij het afscheid zei ze dat we zeker contact zouden houden, dus er werd nog een week of 2 over en weer ge-sms-t.
Toen was het ineens een paar dagen stil en toen kreeg ik ineens een mail dat ze het even kalm aan wilde doen.
Ik netjes enkele weken niks laten weten en toen eens een sms-je gestuurd om te vragen hoe het ging.
Op die sms kreeg ik helemaal geen antwoord meer en een dag of 4 later, na wat alcohol gedronken te hebben, stuurde ik haar een sms om te laten weten dat ik me nogal onbeschoft behandeld voelde en daar geen zin in had.
En toen kreeg ik ineens WEL antwoord, dat ze er dus HELEMAAL klaar mee was, als het op zo'n manier moest.
Ik haar nog via de sms en mail duidelijk gemaakt, dat het idd niet echt netjes was, wat ik gedaan had, maar ik kreeg dus hetzelfde antwoord. Ik hoefde echt GEEN moeite meer te doen...![]()
Dit is nu een maand of 5 geleden en ik heb er nog steeds spijt van!
Op een of andere manier kan ik haar niet vergeten, denk nog graag terug aan die date en zou ik graag nog eens afspreken (al is het maar om mijn excuses aan te bieden), maar ik denk dat me dat niet meer zal lukken...![]()
Wat zou ik kunnen doen om het (wellicht) nog goed te kunnen krijgen?
Zeker jouw trein hequote:
Het is altijd de schuld van de man, jwttogquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit soort streken.! Van de vrouw, voor de duidelijkheid.
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van de man, jwttog
Mocht ze willen.quote:
En hij ook nog in dat emotionele chanteren trappen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van de man, jwttog
Tsja, zo zijn sommige mannen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
En hij ook nog in dat emotionele chanteren trappen.
Mannen kunnen daar ook wat van hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:09 schreef Ezio het volgende:
Doet me denken aan een ex-vriendin, als er dan iets aan de hand was en ik vroeg wat er aan de hand was zei ze uiteraard ''niks'' dus dan ging ik gewoon gamen met een vriendin en dan was het natuurlijk helemaal raak
Sommige mannen uiteraard ja. Maar het zijn toch echt vooral vrouwen die zich hier schuldig aan maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mannen kunnen daar ook wat van hoor
FOK! is ook bset triest eigenlijkquote:
Mee eens, wees gewoon lekker recht voor je raap ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Sommige mannen uiteraard ja. Maar het zijn toch echt vooral vrouwen die zich hier schuldig aan maken.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mee eens, wees gewoon lekker recht voor je raap ofzo
Zij gebruikt nu nog krokodil en crack tegelijkquote:
Voor mij doet hij het wel, ik upload hem wel ffquote:
Duurt langquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
Voor mij doet hij het wel, ik upload hem wel ff
Imgur deed het nietquote:
Inderdaad, vuige slet dat het isquote:
quote:What they say > What they mean
“Yes” = No
“No” = Yes
“Maybe” = No
“I’m sorry” = You’ll be sorry
“We need” = I want
“It’s your decision” = The correct decision should be obvious by now
“Do what you want” = You’ll pay for this later
“We need to talk” = I need to complain
“Sure go ahead” = I don’t want you to
“I’m not upset” = Of course I’m upset, you moron!
“You’re so manly” = You need a shave and you sweat a lot
“Be romantic, turn out the lights” = I have flabby thighs
“This kitchen is so inconvenient” = I want a new house
“I want new curtains” = and carpeting, and furniture, and wallpaper
“I heard a noise” = I noticed you were almost asleep
“Do you love me?” = I’m going to ask for something expensive
“I’ll be ready in a minute” = Just going to wash my hair
“You have to learn to communicate” = Just agree with me
“Are you listening to me!?” = Too late, you’re dead
“How much do you love me?” = I did something today you’re going to hate
Ik hoop hetquote:
Hahahaha echt hequote:Op vrijdag 14 december 2012 13:26 schreef Ezio het volgende:
Dit is ook een klassieker
[ afbeelding ]
Vind die 1e echt zo mooiquote:
Jammer dat het zo'n domme trut isquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha echt heen zij zijn de enige die het nog niet snappen... zelfs na dit soort plaatjes.
[..]
Vind die 1e echt zo mooimeen ik serieus.
Dat gaat bij 80% op helaas. Als zij wat kilo's eraf krijgt is ze echt perfectquote:
Dat is niet eens nodig manquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat gaat bij 80% op helaas. Als zij wat kilo's eraf krijgt is ze echt perfect
Je kunt aan dat badpak van haar al zien dat het een debiel wijf is. Leuke vrouwen dragen zoiets niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo debiel vind ik het niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt aan dat badpak van haar al zien dat het een debiel wijf is. Leuke vrouwen dragen zoiets niet.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt aan dat badpak van haar al zien dat het een debiel wijf is. Leuke vrouwen dragen zoiets niet.
Het is gewoon zo'n smatje dat je 1x helemaal volblaft en dan nooit meer terugbelt.quote:
Wat dragen leuke vrouwen dan? overhemdje en een wollen vest er over?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel.quote:
Wow zo denigrerendquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
Het is gewoon zo'n smatje dat je 1x helemaal volblaft en dan nooit meer terugbelt.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
Het is gewoon zo'n smatje dat je 1x helemaal volblaft en dan nooit meer terugbelt.
Een leuke bikini?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dragen leuke vrouwen dan? overhemdje en een wollen vest er over?
Nee, jij met je gewichtsverlies comment terwijl dat geheel overbodig isquote:
Wat heeft CB gedaan?quote:
Oppervlakkig weer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat hebben ze allemaal uitgehaald danquote:
Fernandiaan. Oninteressant dus.quote:
Vergelijk je nu commentaar om een paar kilo's af te vallen met 'een wijf een keer volblaffen en dumpen' ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, jij met je gewichtsverlies comment terwijl dat geheel overbodig is
Een leuke bikini vind ik heel normaal. Maar leuk is voor iedereen anders.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:44 schreef Fascination het volgende:
[..]. Jij wel.
[..]
Een leuke bikini?Of vind je dat raar?
En ik bijna Googlen welk land dat is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fernandiaan. Oninteressant dus.
Ik maakte echter slechts een grapquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vergelijk je nu commentaar om een paar kilo's af te vallen met 'een wijf een keer volblaffen en dumpen' ?![]()
OK!
[..]
Een leuke bikini vind ik heel normaal. Maar leuk is voor iedereen anders.
Tuurlijk, achteraf kan je alles een grap noemenquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik maakte echter slechts een grap![]()
Ik ben niet zo'n casanova
Ze postte een plaatje van de anatomie van een vagina, getekend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:49 schreef Ezio het volgende:
Waarom heeft Chai trouwens een ban te pakken?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze postte een plaatje van de anatomie van een vagina, getekend.
waarom¿quote:
Je zei niks over modellen, dat sleep je er nu ineens bijquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, achteraf kan je alles een grap noemenik denk oprecht dat als ze wat kilo's kwijt raakt ze model zou kunnen worden als het ideaalbeeld van tegenwoordig.
Ik wou het woord 'model' ook in die andere post al gebruiken, had ik beter gelijk kunnen doen.
Dan zou jij ook een ban moeten krijgen voor die foto in us waar je die tepel kustquote:
Nee, dat was mijn fout idd. Brengt een hoop verwarring blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je zei niks over modellen, dat sleep je er nu ineens bij
En natuurlijk maakte ik een grap, ik ben een lieve jongen
Of mijn spuitende vleesman- oh wachtquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan zou jij ook een ban moeten krijgen voor die foto in us waar je die tepel kustIk bedoel maar.
Heus hoor, vraag maar aan BPquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn fout idd. Brengt een hoop verwarring blijkbaar.
En uiteraard ben je dat
wat is bp?quote:
Kankerforum.quote:
Broekpalingquote:
quote:
Deze kerel weet.quote:
Oh, is goed als ik het onthoud vraag ik wel even.quote:
Doet toch geen pijn. Is slechts hinderlijk.quote:
Ja hallo, Aangebrand ruikt niets lekker.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doet toch geen pijn. Is slechts hinderlijk.
[..]
Aangebrand niet.
Oh had ik nog niet gezienquote:
Tot over 3 jaar.quote:
hahaquote:
Gaat niet helemaal goed met quoten en ik wou dat deze dag voorbij wasquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja hallo, Aangebrand ruikt niets lekker.
Wat wauwel je nou allemaal.
Niet mijn schuldquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:55 schreef Ezio het volgende:
Godver, ik kan 4ebe niet normaal quoten omdat ze niet normaal kan quoten
Weet ik lieverd.quote:
want?quote:
Ik hoop echt dat ze van die sjappie's met camera gaan volgen die menen dat de wereld dan eindigt.quote:
Wat zei je daar?quote:
Ik ook eigenlijk, schitterendquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze van die sjappie's met camera gaan volgen die menen dat de wereld dan eindigt.
Want er zijn mensen die er werkelijk in geloven en dus niks te verliezen hebben op die dag. School shootoutquote:
Sorry snuitebolletjequote:
Ik hoop dat die niet in Nederland wonenquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, schitterend
[..]
Want er zijn mensen die er werkelijk in geloven en dus niks te verliezen hebben op die dag. School shootout![]()
![]()
Maar hoe worden deze mensen dan vernietigd op 21 december?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
21 december zie ik voor me als de scene bij independance day dat ze op die toren staan met zijn allen de aliens te verwelkomen en dat ze dan gewoon een laser afschieten en alles stuk maken.
Snuitje, het paard van Henny Huismanquote:
Zal wel achter tralies zitten wegens een of ander vergrijp.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
He ally is nog niet op fok gekomen sinds haar salvia avontuur, leeft ze nog?
Waar was je nou zo lang?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snuitje, het paard van Henny Huisman
Zoals ik zeiquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar hoe worden deze mensen dan vernietigd op 21 december?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |