Doet toch geen pijn. Is slechts hinderlijk.quote:
Ja hallo, Aangebrand ruikt niets lekker.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doet toch geen pijn. Is slechts hinderlijk.
[..]
Aangebrand niet.
Oh had ik nog niet gezienquote:
Tot over 3 jaar.quote:
hahaquote:
Gaat niet helemaal goed met quoten en ik wou dat deze dag voorbij wasquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja hallo, Aangebrand ruikt niets lekker.
Wat wauwel je nou allemaal.
Niet mijn schuldquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:55 schreef Ezio het volgende:
Godver, ik kan 4ebe niet normaal quoten omdat ze niet normaal kan quoten
Weet ik lieverd.quote:
want?quote:
Ik hoop echt dat ze van die sjappie's met camera gaan volgen die menen dat de wereld dan eindigt.quote:
Wat zei je daar?quote:
Ik ook eigenlijk, schitterendquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze van die sjappie's met camera gaan volgen die menen dat de wereld dan eindigt.
Want er zijn mensen die er werkelijk in geloven en dus niks te verliezen hebben op die dag. School shootoutquote:
Sorry snuitebolletjequote:
Ik hoop dat die niet in Nederland wonenquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, schitterend
[..]
Want er zijn mensen die er werkelijk in geloven en dus niks te verliezen hebben op die dag. School shootout![]()
![]()
Maar hoe worden deze mensen dan vernietigd op 21 december?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
21 december zie ik voor me als de scene bij independance day dat ze op die toren staan met zijn allen de aliens te verwelkomen en dat ze dan gewoon een laser afschieten en alles stuk maken.
Snuitje, het paard van Henny Huismanquote:
Zal wel achter tralies zitten wegens een of ander vergrijp.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
He ally is nog niet op fok gekomen sinds haar salvia avontuur, leeft ze nog?
Waar was je nou zo lang?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snuitje, het paard van Henny Huisman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |