In den beginne waren hier nog die-hard nachtbrakers die tot 6 uur s ochtends doorgingenquote:
Kali, nachtdienstman. Er zijn geen nachtdienstmensen meer hier. Of ze hebben daadwerkelijk wat te doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In den beginne waren hier nog die-hard nachtbrakers die tot 6 uur s ochtends doorgingen
Joahhh en miverquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kali, nachtdienstman. Er zijn geen nachtdienstmensen meer hier. Of ze hebben daadwerkelijk wat te doen.
Ik ook nog eventjes niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joahhh en miverde mensen die hier nu komen hebben een redelijk dag en nachtritme
ik even niet meegeteld
Onchristelijke werktijdstippenquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ook nog eventjes niet.
Heeft iemand de zapservice van P&W gezien?
Nou ben ik niet christelijk dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onchristelijke werktijdstippen
Ave Mariaquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou ben ik niet christelijk dus dat komt wel goed.
Of je ook hosties lust?quote:
Kan je daar ook over lopen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, wel water dat magisch wijn geworden is.
Mits bevroren, ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je daar ook over lopen?
Bevroren ja?quote:
Echt he, stoptrein via Gouda waar je 41 minuten op moet wachten in Roffa. Alleen de gedachte al maakt je koud.quote:
41 minutenquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:12 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Echt he, stoptrein via Gouda waar je 41 minuten op moet wachten in Roffa. Alleen de gedachte al maakt je koud.
Inb4 modus met:" ga slapen." Pffff 10 min wakker VOOR de wekker...quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:16 schreef Modus het volgende:
Inb4 4ebe "file" "mensen" "vroeg" "koffie"
Goed bezig...quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:47 schreef wolvendagen het volgende:
7 uur wekker zetten, wekker uitdoen, weer in slaap vallen, wakker worden als je les beginttot 11 uur les, moet een uur reizen, gaat hem niet worden.
Met deze instelling kom je er niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:47 schreef wolvendagen het volgende:
7 uur wekker zetten, wekker uitdoen, weer in slaap vallen, wakker worden als je les beginttot 11 uur les, moet een uur reizen, gaat hem niet worden.
Met jouw hoofd ook niet xoxoquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Met deze instelling kom je er niet.
Zulke comebacks werken alleen als ze van zosk of bobby afkomstig zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben er al. Heb net mijn laptop opgestart.
Oh, maar je kunt dus de rest van de dag in bed blijven?quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zulke comebacks werken alleen als ze van zosk of bobby afkomstig zijn.
Wat is dezequote:Op vrijdag 14 december 2012 08:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zulke comebacks werken alleen als ze van zosk of bobby afkomstig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:05 schreef n8n het volgende:
Fuck deze heb een liesbreukDoet toch geen pijn. Is slechts hinderlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangebrand nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tosti's ruiken vet lekkerdie stinken niet
.
precies alleen maar continue of iemand je net in je ballen heeft getraptquote:
Ik heb een liesbreuk gehad toen ik 6 jaar was en heb niet hoeven huilen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:08 schreef n8n het volgende:
[..]
precies alleen maar continue of iemand je net in je ballen heeft getraptmja dat is thuis ook zo dus fuck it
Ja maar jij bent zo goed altijd met alles, je bent een kleine dwcquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb een liesbreuk gehad toen ik 6 jaar was en heb niet hoeven huilen.
Je snapt niet wat ik bedoel volgens mij, maar reageer maar als de beunhaas die je bent.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar jij bent zo goed altijd met alles, je bent een kleine dwc
begon ook minder erg maar nu ben ik fysiek misselijk. Kan ook pas om 3u bij de dokter terecht.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb een liesbreuk gehad toen ik 6 jaar was en heb niet hoeven huilen.
hoezo ik snap niet wat je bedoel, je zeg dat je nie heb hoeve huile toen je 6 was, zo goed van jouquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik bedoel volgens mij, maar reageer maar als de beunhaas die je bent.
Het boeit niet of hij thuis zit of op de academie, want dat gevoel in zijn lies veranderd toch niet.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:05 schreef n8n het volgende:
Fuck deze heb een liesbreukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tosti's ruiken vet lekkerdie stinken niet
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
dat klopt, moet alleen net vandaag op veldtocht door A'dam. Ben jij geopereerd trouwens?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik bedoel volgens mij, maar reageer maar als de beunhaas die je bent.
Het boeit niet of hij thuis zit of op de academie, want dat gevoel in zijn lies veranderd toch niet.
Dat is wel kut.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:12 schreef n8n het volgende:
[..]
begon ook minder erg maar nu ben ik fysiek misselijk. Kan ook pas om 3u bij de dokter terecht.
Ja, volgens mij is dat zo'n beetje standaard.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:12 schreef n8n het volgende:
[..]
dat klopt, moet alleen net vandaag op veldtocht door A'dam. Ben jij geopereerd trouwens?
ja daar was ik dus al bang voor, alsof ik daar tijd voor hebquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dat zo'n beetje standaard.
Ik weet niet hoe erg de leeftijd meetelt, maar ik kon na een paar dagen weer alles.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:14 schreef n8n het volgende:
[..]
ja daar was ik dus al bang voor, alsof ik daar tijd voor heb
ja precies maar je bent er toch 2 dagen mee bezig geen idee of er narcose bij komt kijken maar dan ben je wel ff gaarquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe erg de leeftijd meetelt, maar ik kon na een paar dagen weer alles.
Ja, narcose en dan nog 1 of 2 dagen volledige rust, maar dat mag thuis.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:17 schreef n8n het volgende:
[..]
ja precies maar je bent er toch 2 dagen mee bezig geen idee of er narcose bij komt kijken maar dan ben je wel ff gaar
kan k in ieder geval narcose van m'n Bucket list strepenquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, narcose en dan nog 1 of 2 dagen volledige rust, maar dat mag thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |