In den beginne waren hier nog die-hard nachtbrakers die tot 6 uur s ochtends doorgingenquote:
Kali, nachtdienstman. Er zijn geen nachtdienstmensen meer hier. Of ze hebben daadwerkelijk wat te doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In den beginne waren hier nog die-hard nachtbrakers die tot 6 uur s ochtends doorgingen
Joahhh en miverquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kali, nachtdienstman. Er zijn geen nachtdienstmensen meer hier. Of ze hebben daadwerkelijk wat te doen.
Ik ook nog eventjes niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joahhh en miverde mensen die hier nu komen hebben een redelijk dag en nachtritme
ik even niet meegeteld
Onchristelijke werktijdstippenquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ook nog eventjes niet.
Heeft iemand de zapservice van P&W gezien?
Nou ben ik niet christelijk dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onchristelijke werktijdstippen
Ave Mariaquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou ben ik niet christelijk dus dat komt wel goed.
Of je ook hosties lust?quote:
Kan je daar ook over lopen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, wel water dat magisch wijn geworden is.
Mits bevroren, ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je daar ook over lopen?
Bevroren ja?quote:
Echt he, stoptrein via Gouda waar je 41 minuten op moet wachten in Roffa. Alleen de gedachte al maakt je koud.quote:
41 minutenquote:Op vrijdag 14 december 2012 02:12 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Echt he, stoptrein via Gouda waar je 41 minuten op moet wachten in Roffa. Alleen de gedachte al maakt je koud.
Inb4 modus met:" ga slapen." Pffff 10 min wakker VOOR de wekker...quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:16 schreef Modus het volgende:
Inb4 4ebe "file" "mensen" "vroeg" "koffie"
Goed bezig...quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:47 schreef wolvendagen het volgende:
7 uur wekker zetten, wekker uitdoen, weer in slaap vallen, wakker worden als je les beginttot 11 uur les, moet een uur reizen, gaat hem niet worden.
Met deze instelling kom je er niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:47 schreef wolvendagen het volgende:
7 uur wekker zetten, wekker uitdoen, weer in slaap vallen, wakker worden als je les beginttot 11 uur les, moet een uur reizen, gaat hem niet worden.
Met jouw hoofd ook niet xoxoquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Met deze instelling kom je er niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |