Wat heeft CB gedaan?quote:
Oppervlakkig weer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat gaat bij 80% op helaas. Als zij wat kilo's eraf krijgt is ze echt perfect
Wat hebben ze allemaal uitgehaald danquote:
Fernandiaan. Oninteressant dus.quote:
Vergelijk je nu commentaar om een paar kilo's af te vallen met 'een wijf een keer volblaffen en dumpen' ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, jij met je gewichtsverlies comment terwijl dat geheel overbodig is
Een leuke bikini vind ik heel normaal. Maar leuk is voor iedereen anders.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:44 schreef Fascination het volgende:
[..]. Jij wel.
[..]
Een leuke bikini?Of vind je dat raar?
En ik bijna Googlen welk land dat is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fernandiaan. Oninteressant dus.
Ik maakte echter slechts een grapquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vergelijk je nu commentaar om een paar kilo's af te vallen met 'een wijf een keer volblaffen en dumpen' ?![]()
OK!
[..]
Een leuke bikini vind ik heel normaal. Maar leuk is voor iedereen anders.
Tuurlijk, achteraf kan je alles een grap noemenquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik maakte echter slechts een grap![]()
Ik ben niet zo'n casanova
Ze postte een plaatje van de anatomie van een vagina, getekend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:49 schreef Ezio het volgende:
Waarom heeft Chai trouwens een ban te pakken?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze postte een plaatje van de anatomie van een vagina, getekend.
waarom¿quote:
Je zei niks over modellen, dat sleep je er nu ineens bijquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, achteraf kan je alles een grap noemenik denk oprecht dat als ze wat kilo's kwijt raakt ze model zou kunnen worden als het ideaalbeeld van tegenwoordig.
Ik wou het woord 'model' ook in die andere post al gebruiken, had ik beter gelijk kunnen doen.
Dan zou jij ook een ban moeten krijgen voor die foto in us waar je die tepel kustquote:
Nee, dat was mijn fout idd. Brengt een hoop verwarring blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je zei niks over modellen, dat sleep je er nu ineens bij
En natuurlijk maakte ik een grap, ik ben een lieve jongen
Of mijn spuitende vleesman- oh wachtquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan zou jij ook een ban moeten krijgen voor die foto in us waar je die tepel kustIk bedoel maar.
Heus hoor, vraag maar aan BPquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn fout idd. Brengt een hoop verwarring blijkbaar.
En uiteraard ben je dat
wat is bp?quote:
Kankerforum.quote:
Broekpalingquote:
quote:
Deze kerel weet.quote:
Oh, is goed als ik het onthoud vraag ik wel even.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |