Het is ook echt hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
Het was ook wel erg treurighelemaal als het echt is... een oude vrouw die via internet scheld en discussiert met 'jongeren'
![]()
Was Ally weer bezig ja?quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
Het was ook wel erg treurighelemaal als het echt is... een oude vrouw die via internet scheld en discussiert met 'jongeren'
![]()
Dat is Vas_quote:
Dit soort streken.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:44 schreef PowerWindows85 het volgende:
Hey,
Ik heb een tijdje geleden een leuke date gehad met een gezellige, leuke meid.
Alles verliep goed, mail- en sms-contact en de eerste ontmoeting was heel leuk.
Bij het afscheid zei ze dat we zeker contact zouden houden, dus er werd nog een week of 2 over en weer ge-sms-t.
Toen was het ineens een paar dagen stil en toen kreeg ik ineens een mail dat ze het even kalm aan wilde doen.
Ik netjes enkele weken niks laten weten en toen eens een sms-je gestuurd om te vragen hoe het ging.
Op die sms kreeg ik helemaal geen antwoord meer en een dag of 4 later, na wat alcohol gedronken te hebben, stuurde ik haar een sms om te laten weten dat ik me nogal onbeschoft behandeld voelde en daar geen zin in had.
En toen kreeg ik ineens WEL antwoord, dat ze er dus HELEMAAL klaar mee was, als het op zo'n manier moest.
Ik haar nog via de sms en mail duidelijk gemaakt, dat het idd niet echt netjes was, wat ik gedaan had, maar ik kreeg dus hetzelfde antwoord. Ik hoefde echt GEEN moeite meer te doen...![]()
Dit is nu een maand of 5 geleden en ik heb er nog steeds spijt van!
Op een of andere manier kan ik haar niet vergeten, denk nog graag terug aan die date en zou ik graag nog eens afspreken (al is het maar om mijn excuses aan te bieden), maar ik denk dat me dat niet meer zal lukken...![]()
Wat zou ik kunnen doen om het (wellicht) nog goed te kunnen krijgen?
Zeker jouw trein hequote:
Het is altijd de schuld van de man, jwttogquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit soort streken.! Van de vrouw, voor de duidelijkheid.
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van de man, jwttog
Mocht ze willen.quote:
En hij ook nog in dat emotionele chanteren trappen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van de man, jwttog
Tsja, zo zijn sommige mannen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
En hij ook nog in dat emotionele chanteren trappen.
Mannen kunnen daar ook wat van hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:09 schreef Ezio het volgende:
Doet me denken aan een ex-vriendin, als er dan iets aan de hand was en ik vroeg wat er aan de hand was zei ze uiteraard ''niks'' dus dan ging ik gewoon gamen met een vriendin en dan was het natuurlijk helemaal raak
Sommige mannen uiteraard ja. Maar het zijn toch echt vooral vrouwen die zich hier schuldig aan maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mannen kunnen daar ook wat van hoor
FOK! is ook bset triest eigenlijkquote:
Mee eens, wees gewoon lekker recht voor je raap ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Sommige mannen uiteraard ja. Maar het zijn toch echt vooral vrouwen die zich hier schuldig aan maken.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mee eens, wees gewoon lekker recht voor je raap ofzo
Zij gebruikt nu nog krokodil en crack tegelijkquote:
Voor mij doet hij het wel, ik upload hem wel ffquote:
Duurt langquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
Voor mij doet hij het wel, ik upload hem wel ff
Imgur deed het nietquote:
Inderdaad, vuige slet dat het isquote:
quote:What they say > What they mean
“Yes” = No
“No” = Yes
“Maybe” = No
“I’m sorry” = You’ll be sorry
“We need” = I want
“It’s your decision” = The correct decision should be obvious by now
“Do what you want” = You’ll pay for this later
“We need to talk” = I need to complain
“Sure go ahead” = I don’t want you to
“I’m not upset” = Of course I’m upset, you moron!
“You’re so manly” = You need a shave and you sweat a lot
“Be romantic, turn out the lights” = I have flabby thighs
“This kitchen is so inconvenient” = I want a new house
“I want new curtains” = and carpeting, and furniture, and wallpaper
“I heard a noise” = I noticed you were almost asleep
“Do you love me?” = I’m going to ask for something expensive
“I’ll be ready in a minute” = Just going to wash my hair
“You have to learn to communicate” = Just agree with me
“Are you listening to me!?” = Too late, you’re dead
“How much do you love me?” = I did something today you’re going to hate
Ik hoop hetquote:
Hahahaha echt hequote:Op vrijdag 14 december 2012 13:26 schreef Ezio het volgende:
Dit is ook een klassieker
[ afbeelding ]
Vind die 1e echt zo mooiquote:
Jammer dat het zo'n domme trut isquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha echt heen zij zijn de enige die het nog niet snappen... zelfs na dit soort plaatjes.
[..]
Vind die 1e echt zo mooimeen ik serieus.
Dat gaat bij 80% op helaas. Als zij wat kilo's eraf krijgt is ze echt perfectquote:
Dat is niet eens nodig manquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat gaat bij 80% op helaas. Als zij wat kilo's eraf krijgt is ze echt perfect
Je kunt aan dat badpak van haar al zien dat het een debiel wijf is. Leuke vrouwen dragen zoiets niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo debiel vind ik het niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt aan dat badpak van haar al zien dat het een debiel wijf is. Leuke vrouwen dragen zoiets niet.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt aan dat badpak van haar al zien dat het een debiel wijf is. Leuke vrouwen dragen zoiets niet.
Het is gewoon zo'n smatje dat je 1x helemaal volblaft en dan nooit meer terugbelt.quote:
Wat dragen leuke vrouwen dan? overhemdje en een wollen vest er over?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel.quote:
Wow zo denigrerendquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
Het is gewoon zo'n smatje dat je 1x helemaal volblaft en dan nooit meer terugbelt.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
Het is gewoon zo'n smatje dat je 1x helemaal volblaft en dan nooit meer terugbelt.
Een leuke bikini?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dragen leuke vrouwen dan? overhemdje en een wollen vest er over?
Nee, jij met je gewichtsverlies comment terwijl dat geheel overbodig isquote:
Wat heeft CB gedaan?quote:
Oppervlakkig weer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat hebben ze allemaal uitgehaald danquote:
Fernandiaan. Oninteressant dus.quote:
Vergelijk je nu commentaar om een paar kilo's af te vallen met 'een wijf een keer volblaffen en dumpen' ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, jij met je gewichtsverlies comment terwijl dat geheel overbodig is
Een leuke bikini vind ik heel normaal. Maar leuk is voor iedereen anders.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:44 schreef Fascination het volgende:
[..]. Jij wel.
[..]
Een leuke bikini?Of vind je dat raar?
En ik bijna Googlen welk land dat is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fernandiaan. Oninteressant dus.
Ik maakte echter slechts een grapquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vergelijk je nu commentaar om een paar kilo's af te vallen met 'een wijf een keer volblaffen en dumpen' ?![]()
OK!
[..]
Een leuke bikini vind ik heel normaal. Maar leuk is voor iedereen anders.
Tuurlijk, achteraf kan je alles een grap noemenquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik maakte echter slechts een grap![]()
Ik ben niet zo'n casanova
Ze postte een plaatje van de anatomie van een vagina, getekend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:49 schreef Ezio het volgende:
Waarom heeft Chai trouwens een ban te pakken?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze postte een plaatje van de anatomie van een vagina, getekend.
waaromżquote:
Je zei niks over modellen, dat sleep je er nu ineens bijquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, achteraf kan je alles een grap noemenik denk oprecht dat als ze wat kilo's kwijt raakt ze model zou kunnen worden als het ideaalbeeld van tegenwoordig.
Ik wou het woord 'model' ook in die andere post al gebruiken, had ik beter gelijk kunnen doen.
Dan zou jij ook een ban moeten krijgen voor die foto in us waar je die tepel kustquote:
Nee, dat was mijn fout idd. Brengt een hoop verwarring blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je zei niks over modellen, dat sleep je er nu ineens bij
En natuurlijk maakte ik een grap, ik ben een lieve jongen
Of mijn spuitende vleesman- oh wachtquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan zou jij ook een ban moeten krijgen voor die foto in us waar je die tepel kustIk bedoel maar.
Heus hoor, vraag maar aan BPquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn fout idd. Brengt een hoop verwarring blijkbaar.
En uiteraard ben je dat
wat is bp?quote:
Kankerforum.quote:
Broekpalingquote:
quote:
Deze kerel weet.quote:
Oh, is goed als ik het onthoud vraag ik wel even.quote:
Doet toch geen pijn. Is slechts hinderlijk.quote:
Ja hallo, Aangebrand ruikt niets lekker.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doet toch geen pijn. Is slechts hinderlijk.
[..]
Aangebrand niet.
Oh had ik nog niet gezienquote:
Tot over 3 jaar.quote:
hahaquote:
Gaat niet helemaal goed met quoten en ik wou dat deze dag voorbij wasquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja hallo, Aangebrand ruikt niets lekker.
Wat wauwel je nou allemaal.
Niet mijn schuldquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:55 schreef Ezio het volgende:
Godver, ik kan 4ebe niet normaal quoten omdat ze niet normaal kan quoten
Weet ik lieverd.quote:
want?quote:
Ik hoop echt dat ze van die sjappie's met camera gaan volgen die menen dat de wereld dan eindigt.quote:
Wat zei je daar?quote:
Ik ook eigenlijk, schitterendquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze van die sjappie's met camera gaan volgen die menen dat de wereld dan eindigt.
Want er zijn mensen die er werkelijk in geloven en dus niks te verliezen hebben op die dag. School shootoutquote:
Sorry snuitebolletjequote:
Ik hoop dat die niet in Nederland wonenquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, schitterend
[..]
Want er zijn mensen die er werkelijk in geloven en dus niks te verliezen hebben op die dag. School shootout![]()
![]()
Maar hoe worden deze mensen dan vernietigd op 21 december?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
21 december zie ik voor me als de scene bij independance day dat ze op die toren staan met zijn allen de aliens te verwelkomen en dat ze dan gewoon een laser afschieten en alles stuk maken.
Snuitje, het paard van Henny Huismanquote:
Zal wel achter tralies zitten wegens een of ander vergrijp.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
He ally is nog niet op fok gekomen sinds haar salvia avontuur, leeft ze nog?
Waar was je nou zo lang?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snuitje, het paard van Henny Huisman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |