Ik weet wel dat ze het druk had op haar werk en dat dat veel tijd in beslag nam.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:46 schreef Cuppiecake het volgende:
Als het na de eerste date al gedoe is zou ik het echt niet proberen. Brengt alleen maar gezeik.. Spreken over 'rustig aan doen' na pas een date gehad te hebben klinkt trouwens ook alsof ze je gewoon niet wilt.
Nee, ze is nog steeds single...quote:Op donderdag 13 december 2012 21:48 schreef Moogwai10 het volgende:
Als ik dit zo lees (steeds geen reacties) is ze allang een ander aan het daten ... geen energie meer in steken dus!
Druk op het werk lijkt me geen reden om sms contact stop te zetten en een eventueel afspraakje in het weekend. Zet je er overheen, ze vond je gewoon niet leuk genoeg.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:48 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze het druk had op haar werk en dat dat veel tijd in beslag nam.
Plus, in die tijd ging het met mijn moeder ook niet al te best, waardoor ik niet lekker in mijn vel zat...
Ik heb het dus al via de mail en sms geprobeerd, maar ze laat niks meer weten...quote:Op donderdag 13 december 2012 21:47 schreef Socializer het volgende:
Nooit geschoten is altijd mis. Doen dus.
Ze had ook nog last van migraine en bij haar liep ook het een en ander niet goed.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:49 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Druk op het werk lijkt me geen reden om sms contact stop te zetten en een eventueel afspraakje in het weekend. Zet je er overheen, ze vond je gewoon niet leuk genoeg.
Dus ze heeft al haar problemen over haar EX aan jóu verteld ? Dude, wake up.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:51 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Ze had ook nog last van migraine en bij haar liep ook het een en ander niet goed.
Haar ex had haar voor een ander in de steek gelaten van de een op de andere dag. Hij had gewoon met een ander gedate achter haar rug om...
Uch, je zit nu al onder de 'plak' en dat zeg ik als vrouw. Je praat alles goed van een vrouw die je EEN keer gedated hebt.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:51 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Ze had ook nog last van migraine en bij haar liep ook het een en ander niet goed.
Haar ex had haar voor een ander in de steek gelaten van de een op de andere dag. Hij had gewoon met een ander gedate achter haar rug om...
Hij is haar nieuwe beste vriendin. De schouder om op uit te huilen, maar zeker geen relatiematerial.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:52 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Uch, je zit nu al onder de 'plak' en dat zeg ik als vrouw. Je praat alles goed van een vrouw die je EEN keer gedated hebt.
Dus het is wellicht het beste om haar maar te vergeten?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is haar nieuwe beste vriendin. De schouder om op uit te huilen, maar zeker geen relatiematerial.
Dit een vaak voorkomende smoes. Vanaf toen ben je dus gedumpt.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:44 schreef PowerWindows85 het volgende:
Toen was het ineens een paar dagen stil en toen kreeg ik ineens een mail dat ze het even kalm aan wilde doen.
Ja, dat klopt...quote:Op donderdag 13 december 2012 21:52 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Uch, je zit nu al onder de 'plak' en dat zeg ik als vrouw. Je praat alles goed van een vrouw die je EEN keer gedated hebt.
Zou je denken ?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:54 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Dus het is wellicht het beste om haar maar te vergeten?
Maar niet wederzijds. Zet je eroverheen. Gedraag je in ieder geval niet als zo'n slijmerige pup als je nu doet naar haar toe want dat is walgelijk. Sorry dat ik zo gemeen doe maar ik krijg echt gewoon rillingen van je. Heb je dan totaal geen eigenwaarde?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:55 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt...
Maar de manier waarop we contact hadden, was gewoon goed. Leuk.
Op een of andere manier was er een klik...
Ervaring valt wel mee.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zou je denken ?je hebt nog niet zoveel ervaring met vrouwen, hm?
In dit geval ben je keihard misbruikt om op uit te huilen en daarna gedumpt. Als ze over exen beginnen moet je gauw wegwezen.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:56 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Ervaring valt wel mee.
Een relatie van 4 jaar, toen eentje van een maand of 9 en daarna kwam ik haar tegen...
Waarom zocht ze me eerst dan zelf op?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:56 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Maar niet wederzijds. Zet je eroverheen. Gedraag je in ieder geval niet als zo'n slijmerige pup als je nu doet naar haar toe want dat is walgelijk. Sorry dat ik zo gemeen doe maar ik krijg echt gewoon rillingen van je. Heb je dan totaal geen eigenwaarde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |