Misschien moet ze ff goed geneukt worden, ik nomineer jou.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon een sterke vrouw die weet waar ze staat in deze wereld en die weet wat ze wil![]()
Wil haar best eens doorsmeren hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien moet ze ff goed geneukt worden, ik nomineer jou.
Lekkere zure kut voor nootmans
quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
I just puked a little
[ afbeelding ]
Hahahahahaquote:
Er is een deel 2 geopend schatjequote:Op vrijdag 14 december 2012 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
Ja jammer dat ie dicht is, wou graag Robijn helpen.
Dank je baby, terug in mijn missiequote:Op vrijdag 14 december 2012 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er is een deel 2 geopend schatje
Gewoon een gast van in de 20 die moeilijk doet en tijd over heeftquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is dat wijf nou eigenlijk van 1948 of wat
Wat?quote:
Neehoor in het eerste topic had ik al op Veertje gestemdquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat?er was alleen op niels en robijn gestemt. ik zorg voor afwisseling.
Als of ik dat hele topic heb gelezen. Ik werd er op geattendeerd toen er nog 20 posts over waren in dat 1e topic. Verder niks gelezen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neehoor in het eerste topic had ik al op Veertje gestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand de reden waarom ik op Vas zou stemmen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Oké man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand de reden waarom ik op Vas zou stemmen.
Dit is waar vanille vla vandaan komt.quote:
Ja, mooi als ik shit wil weten ga ik wel naar wikipedia.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit is waar vanille vla vandaan komt.
soso prikkelbaarquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, mooi als ik shit wil weten ga ik wel naar wikipedia.
sosoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |