Hé verdorie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
TopGear is klaar met filmen.Nu zullen we zeker moeten wachten tot februari.
Denken dat de accent aigu passend is, terwijl het de accent grave moet zijn.quote:
Ja, nu zeg ik eigenlijk hee, verdorie. Maar anders is zoveel moeite man. Wijsneusquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denken dat de accent aigu passend is, terwijl het de accent grave moet zijn.!
Vind het gewoon leuk om jou te plagen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, nu zeg ik eigenlijk hee, verdorie. Maar anders is zoveel moeite man. Wijsneus
Dat weet ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het gewoon leuk om jou te plagen.
Dit is straattaal boven mijn niveau.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denken dat de accent aigu passend is, terwijl het de accent grave moet zijn.!
weleens lasagne van de Ah op? Dat is echt heel zoetquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:37 schreef Broekpaling het volgende:
Bah, de kadetten van de supermarkt ruiken nu ook al zoet.Waarom moet al het brood zoet ruiken tegenwoordig?
Is dat diezelfde gast die zegt dat je niet als een mongooltje moet gaan lachen?quote:
Kant en klaar? Dan niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
weleens lasagne van de Ah op? Dat is echt heel zoet
Geen idee. Gino Pietermaai.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat diezelfde gast die zegt dat je niet als een mongooltje moet gaan lachen?
Je kocht bij de supermarkt en daarna bij de supermarkt zelf? Ik snap het niet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kant en klaar? Dan niet.
De supermarkt had altijd wat grotere kadetten die zo smerig zoet ruiken en niet lekker waren. Dus kocht ik kadetten van de supermarkt zelf. Die nu ook zoet zijn.
Terug naar de bakker dan maar.
Jaaaaaaaaaa. Brood dat de supermarkt inkocht en brood dat ze zelf maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kocht bij de supermarkt en daarna bij de supermarkt zelf? Ik snap het niet?
Denk het wel, want KFC filmpje over hoe je kip moet eten. Inclusief het merg uit die botten slurpen...quote:
KLUIVERT, AAAHHAHAHAHAquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk het wel, want KFC filmpje over hoe je kip moet eten. Inclusief het merg uit die botten slurpen...
"je moe niet als een mongooltje lachen."quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
KLUIVERT, AAAHHAHAHAHA
Ik kan er zo om lachen.
Ohhh danquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa. Brood dat de supermarkt inkocht en brood dat ze zelf maken.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"je moe niet als een mongooltje lachen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |