Je obsessie voor Vas is nog steeds niet verdwenen? Gaat het wel goed met je schoolwerk?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:20 schreef Nestalgie het volgende:
eeyo ik vul vak, ik vulde vaseline
terwijl mn gedachtes lagen bij het vullen van vaseline.
Vaseline is die gladde bitch, hoor hoe ik spit
Shit, fuck vaseline, want ik vas Eline
Ik laat haar zien hoe ik mn lul in haar reet doe
Fuck vaseline deze lul is al glad genoeg
nee geen obsessie maar ik had al eens de woordspeling bedacht van vaseline ( het spul ) en vas eline en toen was er ook vaseline ( user ) ja dus moest ik dit stuk kunst makenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je obsessie voor Vas is nog steeds niet verdwenen? Gaat het wel goed met je schoolwerk?
okquote:Op donderdag 13 december 2012 22:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee geen obsessie maar ik had al eens de woordspeling bedacht van vaseline ( het spul ) en vas eline en toen was er ook vaseline ( user ) ja dus moest ik dit stuk kunst maken
Oke, bedankt voor je gedicht maar het was shit en nou gaan slapen kleine jongen.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:20 schreef Nestalgie het volgende:
eeyo ik vul vak, ik vulde vaseline
terwijl mn gedachtes lagen bij het vullen van vaseline.
Vaseline is die gladde bitch, hoor hoe ik spit
Shit, fuck vaseline, want ik vas Eline
Ik laat haar zien hoe ik mn lul in haar reet doe
Fuck vaseline deze lul is al glad genoeg
quote voor gezichtquote:Op donderdag 13 december 2012 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je gezicht maar het was shit en nou gaan slapen kleine jongen.
Dat was alleen op deze accountquote:Op donderdag 13 december 2012 22:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Scheer je weg, 2009 KLBSC usert!
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |