quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gedraag je even, niet zo huilen in een topic dat daar niet over gaat. Het is dat ik ouder en dus wijzer ben, en ik zal dus ook niet meer op je kinderachtige gedrag reageren.
Nou kssst scheer je weg hier met je offtopic gezever, je bent genoemd in dit topic, je hebt een stem gekregen, klaar. Niet gaan huilen nu.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]![]()
Deed je dat maar eens.
Liet je me maar eens met rust.
Jongen.
Waarom geef je 'gezever' het aandacht dan? Moet andersom.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou kssst scheer je weg hier met je offtopic gezever, je bent genoemd in dit topic, je hebt een stem gekregen, klaar. Niet gaan huilen nu.
Die stem doet me niks.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou kssst scheer je weg hier met je offtopic gezever, je bent genoemd in dit topic, je hebt een stem gekregen, klaar. Niet gaan huilen nu.
Waar bemoei jij je mee dan? Ik geef ff aan dat ze d'r klep beter weer houdt omdat wanneer zij eenmaal begint, dit topic tot pagina 13 vol komt te staan met dit gezanikquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom geef je 'gezever' het aandacht dan?
Waarom kom je dan huilen? Zeik dan ook niet, en blijf dan gewoon weg uit het topic.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Die stem doet me niks.
Het komt van kinderen.
Moet je d'r ook niet op reageren, simpel. Het is niet dat ze 13 pagina's met zichzelf communiceert.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee dan? Ik geef ff aan dat ze d'r klep beter weer houdt omdat wanneer zij eenmaal begint, dit topic tot pagina 13 vol komt te staan met dit gezanik
Wie begint er weer, Murdera?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom kom je dan huilen? Zeik dan ook niet, en blijf dan gewoon weg uit het topic.
Dan ken jij haar nog niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Moet je d'r ook niet op reageren, simpel. Het is niet dat ze 13 pagina's met zichzelf communiceert.
Dat doe ik op de rest ook niet meer, na dat te hebben gezegd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Moet je d'r ook niet op reageren, simpel. Het is niet dat ze 13 pagina's met zichzelf communiceert.
Stemmen farmen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Maar als het zo is waarom lokken jullie het dan uit?Dan is het erom vragen.
Oja, hoe is het met downie?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:09 schreef Robijn48 het volgende:
Oh, zoek het maar uit, ik heb een kind dat ouder is dan jullie
Wees dan ook eens ouder en verstandiger. Negeer het en voed het niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:09 schreef Robijn48 het volgende:
Oh, zoek het maar uit, ik heb een kind dat ouder is dan jullie
Precies, ze lokken het uit. Maar het staat toch allemaal zwart op witquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Maar als het zo is waarom lokken jullie het dan uit?Dan is het erom vragen.
Ik zeur niet, ik vraag enkel wat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat doe ik op de rest ook niet meer, na dat te hebben gezegd.Niet gelijk zo zeuren als ik 1 ding tegen d'r irritante smoelwerk smijt.
Ehm. Die Murdera achtervolgt mij het hele Fok! door.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:10 schreef kedge het volgende:
[..]
Wees dan ook eens ouder en verstandiger. Negeer het en voed het niet.
Jij bent mooi!quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat doe ik op de rest ook niet meer, na dat te hebben gezegd.Niet gelijk zo zeuren als ik 1 ding tegen d'r irritante smoelwerk smijt.
Wat een nare belhamels zijn we ook.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Precies, ze lokken het uit. Maar het staat toch allemaal zwart op wit
Ik heb nou al zoveel posts van die Robijn48 voorbij zien komen, dat ik weet hoe dat mens in elkaar steekt met d'r gezever. En ja, dan vind ik jou reacties inderdaad gezeur.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik vraag enkel wat.Jij vat het als een aanval op. Murdera niet.
Je bent fantastisch.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een nare belhamels zijn we ook.Dat we je toch weer weten te strikken om je zwakzinnige opmerkingen over je ouderdom te spuien.
Zo blijkt maar dat "oud en wijs genoeg" niet altijd een juiste opmerking is.
Dank jequote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een nare belhamels zijn we ook.Dat we je toch weer weten te strikken om je zwakzinnige opmerkingen over je ouderdom te spuien.
Zo blijkt maar dat "oud en wijs genoeg" niet altijd een juiste opmerking is.
VeerEli's reacties zijn begrijpelijk als je robijn kent.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik vraag enkel wat.Jij vat het als een aanval op. Murdera niet.
Oh, en hoe kan dat als ik helemaal niet zoveel reageer...?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb nou al zoveel posts van die Robijn48 voorbij zien komen, dat ik weet hoe dat mens in elkaar steekt met d'r gezever. En ja, dan vind ik jou reacties inderdaad gezeur.
We have a winnerquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:13 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh, en hoe kan dat als ik helemaal niet zoveel reageer...?
Oh, en het is jouW in deze, meisje. Terug naar school.
Nee, jij voedt het. En nu ook weer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ehm. Die Murdera achtervolgt mij het hele Fok! door.
Lijkt mij logisch dat ik daar wel eens zat van wordt.
Je hebt gelijk, het is jouw. Gefeliciteerd, bak een taart en vier het. Op de vroege morgen maak ik een foutje! Oh jee oh jee oh jee! Wees maar trots op jezelf dat jij de Nederlandse taal zo afschuwelijk goed bezit. Oh enne, dat komt omdat jij zo afschuwelijk irritant is, dat bijna niemand hier op FOK! om jou heen kanquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:13 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh, en hoe kan dat als ik helemaal niet zoveel reageer...?
Oh, en het is jouW in deze, meisje. Terug naar school.
Jij kent mij helemaal niet, jongen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
VeerEli's reacties zijn begrijpelijk als je robijn kent.Ik dacht enkel al te zien dat jij haar niet kent.
Want dat jij een fossiel bent maakt jou superieur, natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:15 schreef Robijn48 het volgende:
Maar goed.
Laat de kinders maar weer dom internelden, ik ga even wat
[..]
Jij kent mij helemaal niet, jongen.
Bij lange na niet.
Ook al denk je met je arrogante kop dat je mij wel kent. Dat doe je niet, je weet niks van mij.
Enkel dat ik meer als het dubbele zo oud ben als jij.
Niet dat je je daar iets van aantrekt. Dat doen internethelden als jij nl. niet.
Zo gaat het altijd met robijn48quote:
Als je in werkelijkheid voor me zou staan, zou je je kop wel houden, kind.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Want dat jij een fossiel bent maakt jou superieur, natuurlijk.
Whahahahaha jaja, want je bent zo angstaanjagend, natuurlijk. Mal mensquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als je in werkelijkheid voor me zou staan, zou je je kop wel houden, kind.
Echt, je kan wel doen alsof je zo wijs bent met je leeftijd, maar je laat je provoceren als een kleuter. En dat maakt het voor een volwassene zovele malen triester dan voor een puberquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Omdat jij al jaren met de fut thuis zit is de rest van FOK! een kindquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Sorry, dat ik jou niet serieus neem.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, je kan wel doen alsof je zo wijs bent met je leeftijd, maar je laat je provoceren als een kleuter. En dat maakt het voor een volwassene zovele malen triester dan voor een puber
Zij noemt iedereen puber, ook degenen die dat allang niet meer zijn, overigens. Maar iedereen die jonger is dan zij, is een puber. En ondergeschikt aan haarquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, je kan wel doen alsof je zo wijs bent met je leeftijd, maar je laat je provoceren als een kleuter. En dat maakt het voor een volwassene zovele malen triester dan voor een puber
quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://forum.viva.nl/quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Heeft libelle geen forum waar zij heen kan?
En weer, waarom denk je dat jouw mening er ook maar een beetje toe doet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Sorry, dat ik jou niet serieus neem.
Dat krijg je als je je niet gedraagt als een mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |