zo makkelijk ditquote:Op donderdag 13 december 2012 23:31 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Niemand nog een mod genoemd?![]()
Ik zeg Monitor![]()
![]()
Liefquote:Op donderdag 13 december 2012 23:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Jou was ik nog vergeten.
Tering. Begin zo langzamerhand een beetje bang te worden hier qua beschuldigingen. Sowieso: niet iedere vreemde user is per definitie een fucking kloon van iemand; rare mensen bestaan nou eenmaal. Zie je in het echte leven ook wel eens.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan er niet gekloonscand worden? Ik begreep ergens dat het (o.a.) user Ziba was, not sure though.
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Tering. Begin zo langzamerhand een beetje bang te worden hier qua beschuldigingen. Sowieso: niet iedere vreemde user is per definitie een fucking kloon van iemand; rare mensen bestaan nou eenmaal. Zie je in het echte leven ook wel eens.
Waarom wordt die user trouwens niet simpelweg geband als ze zo hinderlijk is?
Goh, wat een aandacht geef jij mij tochquote:
Je geeft me nu aandacht hoor. Wat een vervelende puber ben je dat je ook hier weer op mijn bericht komt reageren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Goh, wat een aandacht geef jij mij toch![]()
Jammer dat het niet wederzijds is.
Wie begint er, jochie?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je geeft me nu aandacht hoor. Wat een vervelende puber ben je dat je ook hier weer op mijn bericht komt reageren.
Gedraag je even, niet zo huilen in een topic dat daar niet over gaat. Het is dat ik ouder en dus wijzer ben, en ik zal dus ook niet meer op je kinderachtige gedrag reageren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |