Achtergrondgifjes? Escape maybe, maar dan stoppen alle gifjes.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He, weet jij toevallig hoe je achtergrondgifjes in tumblr uitzet? Sommigen hebben dat en dat is echt hinderlijk dan flipt m'n laptop echt
Escape stopt wel gifjes op tumblr, maar achtergrond weet ik niet van.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:51 schreef Gridlok het volgende:
Heb ik toch al gezegd vaseline, dat kan niet.
Nvm ligt aan google chrome. Bij Mozilla laadt de pagina gewoon soepelquote:Op donderdag 13 december 2012 22:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Achtergrondgifjes? Escape maybe, maar dan stoppen alle gifjes.
Updaten biatchjsquote:Op donderdag 13 december 2012 22:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nvm ligt aan google chrome. Bij Mozilla laadt de pagina gewoon soepel
Tisser, paardenbakkesquote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik doe die move ook als iets mij niet aanstaat
Echt hequote:Op donderdag 13 december 2012 23:05 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Mila Kunis, knapste vrouw ter wereld, hoor.
quote:
ughquote:Op donderdag 13 december 2012 23:05 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Voel jij je nu minder onzeker?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:05 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dit is echt een pak van m'n hart, hoor.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voel jij je nu minder onzeker?
Neen.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:09 schreef Fascination het volgende:
Lieke van Lexmond is eigenlijk best wel.
Waarom niet?quote:
twitter:MissLeslieG twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 01:13:50Try not to be jealous of my chic 80's style. http://t.co/dcMqq2Ek reageer retweet
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |