SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:24 schreef Levolution het volgende:
De TT deed mij een traantje wegpinken.
[ afbeelding ]
Ook al vergaat de aarde, Turkije blijft bestaan als een zwevend eiland.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]Nog 6/7 maandjes.. Volgend jaar ga ik er gewoon een maand heen.
Als de aarde dan niet is vergaan tabi.
Kijk, dat is al genoeg. Tering ey, heb nu echt last van heimwee ofzoquote:Op woensdag 12 december 2012 11:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ook al vergaat de aarde, Turkije blijft bestaan als een zwevend eiland.
[ afbeelding ]
Ja dit was dus gisteren.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:52 schreef Ambipur het volgende:
Levo, moest aan jou denken!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/12/met_je_reuma.html
Ouderen maken zich echt druk om rare dingen.. Zie 't ook bij mijn oma.. Zo gaan wij ook worden!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja dit was dus gisteren.
Zie hem keiharde Kaio-Ken 4x punches uitdelen.
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ouderen maken zich echt druk om rare dingen.. Zie 't ook bij mijn oma.. Zo gaan wij ook worden!
Je moeders lul bestaat ook..quote:Op woensdag 12 december 2012 12:58 schreef selen het volgende:
Turkije bestaat niet. Armenie, griekenland, en koerdistan bestaan. Stelletje kutturken.
hoeft niet, ben momenteel druk bezig om Marokkaans te leren, vind ik een belangrijker taal dan Nederlands..quote:Op woensdag 12 december 2012 13:01 schreef selen het volgende:
[..]
Je moeders?? Ga eens Nederlands leren, kutturk?
Vertel, wat klopt er niet aan 'je moeders' in "je moeders lul".quote:Op woensdag 12 december 2012 13:01 schreef selen het volgende:
[..]
Je moeders?? Ga eens Nederlands leren, kutturk?
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel, wat klopt er niet aan 'je moeders' in "je moeders lul".
Vertel, wat is er fout toegepast wat betreft het bezittelijk voornaamwoord.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:04 schreef selen het volgende:
[..]LoL
Ooit gehoord van bezittelijk voornaamwoord?
Hi Selen, hoe is 't?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:04 schreef selen het volgende:
[..]LoL
Ooit gehoord van bezittelijk voornaamwoord?
quote:
Je is Jouw denk ik dat hij bedoelt.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel, wat is er fout toegepast wat betreft het bezittelijk voornaamwoord.
Je weet dat 'je' óók een bezittelijk voornaamwoord is?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef selen het volgende:
Jouw/jou/u/uw heeft als bezittelijk voornaamwoord (uw post, jouw moeder) een -w.
Ik dacht ook dat-ie zou zeuren over de bezits-s, ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:07 schreef Levolution het volgende:
selen denkt dat er een apostrof tussen moet
Overigens is 'je' heeeeel wat anders dan 'jou'.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef selen het volgende:
Jouw/jou/u/uw heeft als bezittelijk voornaamwoord (uw post, jouw moeder) een -w.
De vormen jou en jouw worden eigenlijk alleen gebruikt als er nadruk op ligt. Anders kun je 'je' gebruiken.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet dat 'je' óók een bezittelijk voornaamwoord is?
"Jouw" is 'je' met een klemtoon.
TS toch.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Ulan wiens kloon ben jij nu weer..?
Ja, en wat is er dan precies verkeerd aan "je moeders lul"?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:10 schreef selen het volgende:
[..]
De vormen jou en jouw worden eigenlijk alleen gebruikt als er nadruk op ligt. Anders kun je 'je' gebruiken.
Hier is dat niet het geval
Wat is dit dan..?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:10 schreef selen het volgende:
[..]
De vormen jou en jouw worden eigenlijk alleen gebruikt als er nadruk op ligt. Anders kun je 'je' gebruiken.
Hier is dat niet het geval
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:24 schreef selen het volgende:
[..]
Je moeder is een kloon van schaap dolly![]()
Zaaaa
Ga ergens anders lopen trollen.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:58 schreef selen het volgende:
Turkije bestaat niet. Armenie, griekenland, en koerdistan bestaan. Stelletje kutturken.
quote:
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op woensdag 12 december 2012 13:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen trollen.
Ik ben hier de mod van dit forum. Ik geef je bij deze de laatste waarschuwing. Bedenk zelf maar wat je er mee doet.quote:
Doeiquote:
Snappen we ook meteen waarom je zo gefrustreerd bent.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:15 schreef selen het volgende:
Btw, mijn moeders is overleden. Dus ik heb geen moeder.
Dit is geen gelijkwaardige behandeling. Er lopen hier mensen te schelden, en zij krijgen geen waarschuwing en ik wel?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben hier de mod van dit forum. Ik geef je bij deze de laatste waarschuwing. Bedenk zelf maar wat je er mee doet.
Ik wel, je bent een Armeniër, wij Turks. Daarom.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:17 schreef selen het volgende:
[..]
Dit is geen gelijkwaardige behandeling. Er lopen hier mensen te schelden, en zij krijgen geen waarschuwing en ik wel?
Ik volg de gedachtensprong niet
Hierin geef ik je dan wel gelijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:17 schreef selen het volgende:
[..]
Dit is geen gelijkwaardige behandeling. Er lopen hier mensen te schelden, en zij krijgen geen waarschuwing en ik wel?
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:17 schreef selen het volgende:
[..]
Seriously?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hierin geef ik je dan wel gelijk.
Gaan rellen, geklapt worden - ondertussen ook nog even tof doen - en achteraf janken dat je zo bent/wordt behandeld.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hierin geef ik je dan wel gelijk.
Ik zie jou hier schelden. Wie scheld er nog meer in dit topic dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:17 schreef selen het volgende:
[..]
Precies, hij begon gelijk met stelletje kutturken etc.. Waar hebben wij hem voor uitgescholden dan..?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaan rellen, geklapt worden en achteraf janken dat je zo bent behandeld..
Ik ben een keizerkind.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:20 schreef Levolution het volgende:
We zijn toch ook een stelletje kutTurken?
Maar tenminste geen armeniër.
U ziet hier meer mensen schelden maar dat laat u oogluikend toe. Derhalve kan er geconcludeerd worden dat u niet objectief handelt, vanwege uw egalitarismequote:Op woensdag 12 december 2012 13:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zie jou hier schelden. Wie scheld er nog meer in dit topic dan?
En als mensen jou uitschelden moet je daar melding van maken, ik ga niet alles teruglezen.
hij zegt u tegen je.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:22 schreef selen het volgende:
[..]
U ziet hier meer mensen schelden maar dat laat u oogluikend toe. Derhalve kan er geconcludeerd worden dat u niet objectief handelt, vanwege uw egalitarisme
Ik zie hier geen rassen waar ik op kan discrimineren. Dat doe ik dus ook niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:22 schreef selen het volgende:
[..]
U ziet hier meer mensen schelden maar dat laat u oogluikend toe. Derhalve kan er geconcludeerd worden dat u niet objectief handelt, vanwege uw egalitarisme
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:22 schreef selen het volgende:
[..]
Hoort die "maar" trouwens geen 'en' te zijn?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:22 schreef selen het volgende:
[..]
U ziet hier meer mensen schelden maar dat laat u oogluikend toe.
Ik doel op schelden. Wij schelden ook wel eens en daar zegt Kano niets over.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaan rellen, geklapt worden - ondertussen ook nog even tof doen - en achteraf janken dat je zo bent/wordt behandeld..
Jij weet ook wel dat het geen TS is, genoeg nou.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:26 schreef Ambipur het volgende:
Selen/TS heb jij een identiteitscrisis.
Dat was een belediging, niet schelden.quote:
TS?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:26 schreef Ambipur het volgende:
Selen/TS heb jij een identiteitscrisis.
Omdat context.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doel op schelden. Wij schelden ook wel eens en daar zegt Kano niets over.
Zie ik dat, als jullie schelden? Als jij zargon een kutmod noemt zal me dat een worst wezen, maar dit is wat anders.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doel op schelden. Wij schelden ook wel eens en daar zegt Kano niets over.
Zie haar d'r eigenaar beschermen, so kaawaaaaiii.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat het geen TS is, genoeg nou.
Ik prefereer Chubby Hubby.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zie haar d'r eigenaar beschermen, so kaawaaaaiii.
Wat doet Selen hier nu verkeerd?... Leg eens uit?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zie ik dat, als jullie schelden? Als jij zargon een kutmod noemt zal me dat een worst wezen, maar dit is wat anders.
Je brengt het zelf altijd zo, wat ga je nu opeens haten dan? :squote:Op woensdag 12 december 2012 13:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik prefereer Chubby Hubby.
Eigenaar, please.
Hij ontkent het Bestaan van Turkije.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat doet Selen hier nu verkeerd?... Leg eens uit?
Hier komen trollen met dat Turkije niet bestaat en het schelden met kutturken.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zie je dat echt niet of wil je het niet zien?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zijn post na deze post is ook een 'pareltje.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:58 schreef selen het volgende:
Haten is verlaten mami.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je brengt het zelf altijd zo, wat ga je nu opeens haten dan? :s
Hij mag zn mening uiten en de post onder hem is ook schelden?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier komen trollen met dat Turkije niet bestaat en het schelden met kutturken.
Ik zie hier ergere dingen, zG...quote:Op woensdag 12 december 2012 13:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zie je dat echt niet of wil je het niet zien?
Hij/zij komt zo dit topic binnenlopen:
[..]
Zijn post na deze post is ook een 'pareltje.
Niks is erger dan het ontkennen van het Land der Landen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zie hier ergere dingen, zG...
Pardon? Ik uitte ook mijn mening.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hij mag zn mening uiten en de post onder hem is ook schelden?
Ja, tuurlijk mag hij zijn mening uiten. MAar niet hier, want hier is het uitlokken.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hij mag zn mening uiten en de post onder hem is ook schelden?
Co-hon-text.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zie hier ergere dingen, zG...
Bitch please..quote:Op woensdag 12 december 2012 13:36 schreef Ambipur het volgende:
Wederom, hij mag zijn mening uiten. Hij is niet meer grof dan wij. Ik snap Kano niet en vind dit willekeur.
Het is geen verplichting om Turkije te erkennen. En dat doe ik dus ook niet (vrijheid van meningsuiting).quote:Op woensdag 12 december 2012 13:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier komen trollen met dat Turkije niet bestaat en het schelden met kutturken.
Je kunt ons niet met hem vergelijken. Ik mag Levo in zijn kont knijpen en hij mag mij hommo noemen. De (onderlinge) relatie tussen de al langere tijd postende users is anders dan iemand die zo'n entree maakt. En, die persoon heeft eerder laten merken dat-ie niet netjes kan blijven.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:36 schreef Ambipur het volgende:
Wederom, hij mag zijn mening uiten. Hij is niet meer grof dan wij. Ik snap Kano niet en vind dit willekeur.
Wederom, gedraag je. Jij bewijst keer op keer, dat jij een discussie niet aankan. Of je beldigt mensen of je gaat over op schelden.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Als je zo hunkert na zijn mening Ambi, wordt mod hier en laat het toe, of anders DM je maar met je vriendje.
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:39 schreef selen het volgende:
[..]
Het is geen verplichting om Turkije te erkennen. En dat doe ik dus ook niet (vrijheid van meningsuiting).
Dus uw waarschuwing (oft. bedrijging) is onterecht. U kunt mij hier niet onder curstele stellen.
Als schelden hier strikt verboden is, dan zal ik dat niet meer doen. Het is echter wel opvallend, dat dit per individu verschilt?
Ja, en wat is jouw mening over wat Turq nu doet? Oprechte interesse naar jouw mening nu.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt ons niet met hem vergelijken. Ik mag Levo in zijn kont knijpen en hij mag mij hommo noemen. De (onderlinge) relatie tussen de al-postende users is anders dan iemand die zo'n entree maakt. En, die persoon heeft eerder laten merken dat-ie niet netjes kan blijven.
Een mening hebben en die ventileren mag en is goed, wel gelet op de manier waarop echter.
Daarom: context.
Hij mag zijn mening uiten over dat onderwerp, maar niet in deze SC. Want dat dan krijg je geen discussie maar eerder ruzie. Dit is een slowchat, geen discussiegedeelte.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:36 schreef Ambipur het volgende:
Das een gezegde.quote:
Tief dan alstublieft een eindje op?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:17 schreef selen het volgende:
[..]
Deze manquote:Op woensdag 12 december 2012 13:38 schreef Levolution het volgende:
Waarom draven we door, in principe is er niks gebeurd. Beetje getroll/gescheld en een beetje bijsturen door een mod. Hoort erbij.
Doorzeuren verneukt de sfeer alleen maar.
Bedrijging?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:39 schreef selen het volgende:
[..]
Het is geen verplichting om Turkije te erkennen. En dat doe ik dus ook niet (vrijheid van meningsuiting).
Dus uw waarschuwing (oft. bedrijging) is onterecht. U kunt mij hier niet onder curstele stellen.
Als schelden hier strikt verboden is, dan zal ik dat niet meer doen. Het is echter wel opvallend, dat dit per individu verschilt?
Waar doel je precies op?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, en wat is jouw mening over wat Turq nu doet? Oprechte interesse naar jouw mening nu.
Ga jij maar eens ABN leren, puber.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tief dan alstublieft een eindje op?
NIEMAND heeft jou uitgescholden, dus ga niet huilen crybaby..
Ga jij naar Auswitch taalnazi..quote:Op woensdag 12 december 2012 13:43 schreef selen het volgende:
[..]
Ga jij maar eens ABN leren, puber.
Hij zegt nog 'alstublieft', wat wil je nog meer?!quote:Op woensdag 12 december 2012 13:43 schreef selen het volgende:
[..]
Zal ik doen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ga jij naar Auswitch taalnazi..
Laat maar zitten eigenlijk. Dit duurt me te lang en ik leer nu bepaalde mensen/zaken/manieren te negerenquote:
Of ik mij gedraag of niet is niet aan jou, maar aan mij.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wederom, gedraag je. Jij bewijst keer op keer, dat jij een discussie niet aankan. Of je beldigt mensen of je gaat over op schelden.
Elk geval is anders. Waar je op moet letten is niet alleen wat er is gezegd, maar ook door wie, op welke manier en wanneer het gezegd is. En waarom, voor zover je dat eruit kunt halen. (Context...)quote:Op woensdag 12 december 2012 13:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat maar zitten eigenlijk. Dit duurt me te lang en ik leer nu bepaalde mensen/zaken/manieren te negeren
2 minuten voor mijn post terwijl ik aan het typen was, dit bedoel ik dus.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat maar zitten eigenlijk. Dit duurt me te lang en ik leer nu bepaalde mensen/zaken/manieren te negeren
Je taal is zelf ook om te huilen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:43 schreef selen het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je je wat volwassener opstelt. Dus mij dan vertelt/vraagt dat je je beledigd voelt, ipv zo te reageren.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Of ik mij gedraag of niet is niet aan jou, maar aan mij.
Ik kan discussies wel goed aan, maar het energie wat er verspild aan wordt is zo veel dat ik het niet waard vind om het te verspillen. Mijn energie is mij namelijk kostbaar.
Ik beledig mensen niet, ik kaats de bal gewoon terug. Als jij vind dat je beledigd was, dan kun je er van uit gaan dat ik mij dan ook beledigd voelde vice versa.
MAAR beschuldig mij er niet van dat ik heb gescholden, want dat heb ik niet..
(Expres of...?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je taal is zelf ook om te huilen.
Verwijzingen?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je taal is zelf ook om te huilen.
Bedrijgingquote:
Bitch please is een uitdrukking, hij noemt je niet echt bitch.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je je wat volwassener opstelt. Dus mij dan vertelt/vraagt dat je je beledigd voelt, ipv zo te reageren.
Erg kinderachtig wat je nu doet. De bal terugkaatsen kan beschaafder ipv bitch etc.
Precies, het is een memequote:Op woensdag 12 december 2012 13:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bitch please is een uitdrukking, hij noemt je niet echt bitch.
Turq, je kunt mensen aanspreken op hun gedrag, maar gedraag je er zelf dan ook naar.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
2 minuten voor mijn post terwijl ik aan het typen was, dit bedoel ik dus.
Je verspilt geen energie meer in een discussie, net zoals ik het altijd gelijk vanaf het begin doe als ik mensen te min vind om mee te gaan discussiëren of weet dat ik er toch niks mee opschiet.
Tuurlijk voel ik mij niet beledigd..quote:Op woensdag 12 december 2012 13:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je je wat volwassener opstelt. Dus mij dan vertelt/vraagt dat je je beledigd voelt, ipv zo te reageren.
Erg kinderachtig wat je nu doet. De bal terugkaatsen kan beschaafder ipv bitch etc.
Dat staat er toch ook?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
Je bedoeld zeker:
Kijk, hier geef ik je volkomen gelijk in.
Oglum wat ga je het verpesten dan.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tuurlijk voel ik mij niet beledigd..![]()
En ik vind, na mijn mening dat je best een bitch was/bent op dit gebied en wat je net zei.
Je mist een komma.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:56 schreef selen het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook?
MAAR het is nooit erger dan demoncratie, he?
Je voelt je zaten snel beledigd. Let's shake hands on that one.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tuurlijk voel ik mij niet beledigd..![]()
En ik vind, na mijn mening dat je best een bitch was/bent op dit gebied en wat je net zei.
Kijk mijnn post er onder dan..quote:Op woensdag 12 december 2012 13:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oglum wat ga je het verpesten dan.
Volgens mij slaat er een bliksem op je in als je correct taalgebruik toepast in een meme.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoort er een komma tussen "bitch" en "please"?
Ik erger me eraan.
Ik voel me niet snel beledigd, onderbouw het, en ik geef je dan niet alleen de hand, ik ga op mijn knieeen voor je..quote:Op woensdag 12 december 2012 13:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je voelt je zaten snel beledigd. Let's shake hands on that one.
Nou ja, in dit geval is het wel belangrijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Volgens mij slaat er een bliksem op je in als je correct taalgebruik toepast in een meme.
Zo, dat doe je snel..quote:Op woensdag 12 december 2012 13:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik voel me niet snel beledigd, onderbouw het, en ik geef je dan niet alleen de hand, ik ga op mijn knieeen voor je..
That what she said..quote:
Idd.. Bitch please is anders dan Bitch, please.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou ja, in dit geval is het wel belangrijk..
Je bevelt de ander om te bitchen... Maar je wil diegene juist wijzen op zijn gebitch..
En dit in acht genomen maakt "nigga please" ietwat dubieus...quote:Op woensdag 12 december 2012 13:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bevelt de ander om te bitchen... Maar je wil diegene juist wijzen op zijn gebitch..
Je hebt gelijk, maar het ontbreken van de komma draagt ook bij aan de komische lading. Het wordt daardoor sneller uitgesproken, zonder pauze tussen de woorden.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Komma's zijn reuze belangrijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:01 schreef Turquaz52 het volgende:
omfg, seriously? Om een komma?
Hier heb je er alvast een paar, voor het geval een ander het vergeet: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ja okee, maar het was al erg obvious dat ik Bitch, Please bedoelde..quote:Op woensdag 12 december 2012 14:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Komma's zijn reuze belangrijk.
Het welbekende voorbeeld ken je vast wel...
Wacht, niet schieten!
Wacht niet, schieten!
Dit was er een van de basisschool docent..quote:Op woensdag 12 december 2012 14:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wacht, niet schieten!
Wacht niet, schieten!
Nou, niet zo obvious, gezien haar posts.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja okee, maar het was al erg obvious dat ik Bitch, Please bedoelde..
Drogreden (onjuiste vergelijking)quote:Op woensdag 12 december 2012 14:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wacht, niet schieten!
Wacht niet, schieten!
Kijk hier, geef ik je volkomen gelijk in.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:07 schreef selen het volgende:
[..]
Drogreden (onjuiste vergelijking)
Want;
Kijk hier geef ik je volkomen gelijk in.
Kijk, hier geef ik je volkomen gelijk in.
Kijk, hier geef ik je, volkomen gelijk in. (Ja, zin slaat nergens op, maar ik hoop dat niemand jou geeft.)
Betekenis verandert niet.
Gok eens welk woord hier fout geschreven is... En doe die andere fout er maar meteen bij.quote:Maar, dat wilt dus niet zeggen dat je interpunctie fouten mag maken.
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze mannen zijn pas cool:
[ afbeelding ]
Nou?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk hier, geef ik je volkomen gelijk in.
[..]
Gok eens welk woord hier fout geschreven is... En doe die andere fout er maar meteen bij.
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze mannen zijn pas cool:
[ afbeelding ]
*Omfgquote:Op woensdag 12 december 2012 14:01 schreef Turquaz52 het volgende:
omfg, seriously? Om een komma?
Hier heb je er alvast een paar, voor het geval een ander het vergeet: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nee.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Spatiemisbruik ende onregelmatig werkwoord.
Kun jij ze nu wel benoemen?.
Neequote:Op woensdag 12 december 2012 14:15 schreef zarGon het volgende:
[..].
Neil deGrasse Tyson mag er wel bij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• interpunctie fouten » interpunctiefoutenquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
NeeNaaaaahwwwww!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zo lief..
dat wil -t.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
• interpunctie fouten » interpunctiefouten
• dat wilt » dat wilt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:23 schreef Bilge het volgende:
Je mist een joekel van een fout zarGon, had ik niet van jou verwacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Verschil is echt minimaal op het scherm, lees je zo overheen. Maar mooi dat je mij erop wijst..
slisslis.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:27 schreef zarGon het volgende:
Owee als jullie mijn uitspraak op de meet telkens gaan verbeteren....
Ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:31 schreef Ambipur het volgende:
Spreken jullie trouwens accentloos NLs of?
Nee.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:31 schreef Ambipur het volgende:
Dit is sarcasme, I assume?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben toch geen Nederlander..
Ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:31 schreef Ambipur het volgende:
Ik bent toch een Turkse Nederlander...quote:
Jaquote:Op woensdag 12 december 2012 14:31 schreef Ambipur het volgende:
Ja, krijg er vaak complimentjes overquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:39 schreef Arcadia het volgende:
Ik spreek beter Nederlands dan Nederlanders *brushes dust off his shoulders*
Ik gok dat ze bedoelt dat de 'k' als een (Turkse) 'g' wordt uitgesproken en de 't' als een 'd'.quote:
Ook Nederlands jaquote:Op woensdag 12 december 2012 14:40 schreef Arcadia het volgende:
In welke taal dromen jullie?
Ik Nederlands
Waarom zenuwachtig? Ik geloof dat je het vast goed doet.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik pis echt in mijn broek voor het tentamen zo. Godnondeju.
Aantal dagen geleden had ik een droom waarin ik werd uitgehuwelijktquote:
Succes.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Het is een herkansing. Ik krijg er gewoon hartkloppingen van.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom zenuwachtig? Ik geloof dat je het vast goed doet.
Nee... Luister een naar een autochtoon en Turk als beiden het woord Kinderen of Tijd uitspreken.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik gok dat ze bedoelt dat de 'k' als een (Turkse) 'g' wordt uitgesproken en de 't' als een 'd'.
Ince harf » kalın harf.
Let it go.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ah...quote:Op woensdag 12 december 2012 14:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is een herkansing. Ik krijg er gewoon hartkloppingen van.
Ik mag het hierna nog een keer doen maar toch.quote:
Zenuwachtig zijn staat bij mij garant voor een voldoende. Komt goed, kizquote:Op woensdag 12 december 2012 14:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Okay...quote:Op woensdag 12 december 2012 14:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee... Luister een naar een autochtoon en Turk als beiden het woord Kinderen of Tijd uitspreken.
Dan begrijp je wat ik bedoel te zeggen.
De enige die tegen me spreekt tegen mij in het Turks is mijn pa en maquote:Op woensdag 12 december 2012 14:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Aantal dagen geleden had ik een droom waarin ik werd uitgehuwelijktdie was wel deels in het Turks.
Maar verder echt nooit in het Turks.
Minder energiedrankjes innemen.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is een herkansing. Ik krijg er gewoon hartkloppingen van.
Leukst is Noord-Hollanders die Turkije of Slowakije zeggen.quote:
Oef. Ik hoop echt dat Allah genade met mij heeft.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zenuwachtig zijn staat bij mij garant voor een voldoende. Komt goed, kiz
Ik moest lachen.quote:
Had je niet beter goed kunnen leren?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oef. Ik hoop echt dat Allah genade met mij heeft.
Ook gedaan maar toch.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Had je niet beter goed kunnen leren?
Neen. God beslist of zij het haalt of niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Had je niet beter goed kunnen leren?
Niet geheel correct.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neen. God beslist of zij het haalt of niet.
quote:Tie your Camel: DO YOUR PART
One day Prophet Muhammad, peace and blessings be upon him, noticed a Bedouin leaving his camel without tying it. He asked the Bedouin, "Why don't you tie down your camel?" The Bedouin answered, "I put my trust in Allah." The Prophet then said, "Tie your camel first, then put your trust in Allah" (Tirmidhi).
Muslims must never become fatalistic. Although we know only Allah is in control and that He has decreed all things, we are each responsible for making the right choices and doing the right thing in all situations of our lives. We must take action (link to planning articles on SV). We must work to alleviate the hardships we, our families and our communities face.
Hij kan me ook pilletjes hebben gegeven hoor?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Teleurstellend. Hij is al bezet.
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij kan me ook pilletjes hebben gegeven hoor?
Wel makkelijk om het daarop af te schuiven.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neen. God beslist of zij het haalt of niet.
La dolce e vita als ik 't goed zeg?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
doet me denken aan een film,dat plaatje. Weet alleen niet welke..
Nee, de mens heeft zelf ook macht gekregen, de "vrije wil", dat staat los van de macht van god.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als alles vast staat, waarom dan nog zelf de goede keuzes maken?
Matrix?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
doet me denken aan een film,dat plaatje. Weet alleen niet welke..
Begrijp dat niet zo.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, de mens heeft zelf ook macht gekregen, de "vrije wil", dat staat los van de macht van god.
Dader kon zelf bepalen of ie het deed of niet. De keuze lag bij hem.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Begrijp dat niet zo.
Als mijn dood vast staat: Ambi zal 21-12 sterven middels een kogel in haar hart.
Wat maakt de dader dan schuldig hieraan? Immers mijn dood/doodsoorzaak staat toch al vast? Dan is er toch geen sprake meer van vrije wil van dader?
Ja, maar de dag dat ik sterf staat toch al vast?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dader kon zelf bepalen of ie het deed of niet. De keuze lag bij hem.
Zie tijd als een creatie los van het bestaan van een hogere intelligentie en dat is ons gegeven. Als er staat geschreven dat jij zal sterven met een kogel in je hart, dan is dat een vervolg van een andere daad, die daad was beschreven. Allah staat mensen (vaak) toe om het slechte te doen, daarom dat er wel sprake is van vrije wil, Hij weet al wat er gaat gebeuren jij en ik niet, wij beleven het als een soort van bewijs voor of tegen onszelf voor de dag des oordeels.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Begrijp dat niet zo.
Als mijn dood vast staat: Ambi zal 21-12 sterven middels een kogel in haar hart.
Wat maakt de dader dan schuldig hieraan? Immers mijn dood/doodsoorzaak staat toch al vast? Dan is er toch geen sprake meer van vrije wil van dader?
Het is niet zo dat als jij op die dag zou sterven en die dader zou niet opdagen ofzo, dat jij op een andere manier sterft, zo werkt dat niet. De moment, manier, door wie, etc zijn allemaal heel nauw verbonden, je kan niet zeggen dat hij geen vrije wil heeft, want dat is wél zo.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar de dag dat ik sterf staat toch al vast?
dat geeft geen antwoord op mijn vraag. Als hij mij het leven ontneemt via een kogel, pleegt hij dan een zonde? Of nee, immers God heeft dit vastgelegd in zijn 'boekje'.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zie tijd als een creatie los van het bestaan van een hogere intelligentie en dat is ons gegeven. Als er staat geschreven dat jij zal sterven met een kogel in je hart, dan is dat een vervolg van een andere daad, die daad was beschreven. Allah staat mensen (vaak) toe om het slechte te doen, daarom dat er wel sprake is van vrije wil, Hij weet al wat er gaat gebeuren jij en ik niet, wij beleven het als een soort van bewijs voor of tegen onszelf voor de dag des oordeels.
Ja, dat is een zonde, zoals ik zei, het boek dat is ingevuld is lot - het lot vul je grotendeels zelf in en de rest overkomt je gewoon, omdat het geschreven is betekent niet dat je geen vrije wil hebt. Zoals ik zei, je moet tijd zien als een factor waarin god zich niet bevindt.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
dat geeft geen antwoord op mijn vraag. Als hij mij het leven ontneemt via een kogel, pleegt hij dan een zonde? Of nee, immers God heeft dit vastgelegd in zijn 'boekje'.
Het lot vul je toch niet in? Dat is toch hetgeen dat vaststaat? ik vind het niet matchen.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, dat is een zonde, zoals ik zei, het boek dat is ingevuld is lot - het lot vul je grotendeels zelf in en de rest overkomt je gewoon, omdat het geschreven is betekent niet dat je geen vrije wil hebt. Zoals ik zei, je moet tijd zien als een factor waarin god zich niet bevindt.
Dan nog is het onlogisch.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef Blocko het volgende:
Het gaat er om dat jij niet weet wat de volgende stap is; dat dit is opgeschreven maakt het niet minder erg.
Nou sorry, de een zegt dit, het internet zegt dat.. Word er nog niet wijzer van zo. Waar staat het geloof zo open voor interpretatie? Zo weet je toch nooit wat de enige echte waarheid is.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:13 schreef Blocko het volgende:
Het feit dat je zelf die bewuste keuze maakt.
Je gaat er nu vanuit dat een derde persoon dat lot schrijft, dat God die keuzes zelf zou maken. Dit is niet juist, zie het lot meer als toekomstbeeld.
Zie het als het omgekeerde van de geschiedenis, X en Y hebben dit gedaan, Q en R zullen iets anders in de toekomst doen. Dat gegeven is bekend het is meer een soort naslagwerk.
idk beetje moeilijk om dit concept op een duidelijke manier uit te leggen.
Die gene die wil moorden kan kiezen om te moorden of het niet te doen doet hij het dan veranderd zijn lotquote:Op woensdag 12 december 2012 16:53 schreef Levolution het volgende:
Als je een vrije wil hebt, staat het lot dus helemaal niet vast. Het enige wat ik eruit op kan maken, is dat Allah alleswetend is en dus weet wat jouw keuze zal zijn. Ofwel, hij kijkt in de toekomst (logisch ook voor een god).
Maar hij heeft dit lot dus niet geschreven, want anders is het inderdaad niet eerlijk voor degene die moordt.
Dat lijkt me bullshit, Arcadia's en Blocko's uitleg is logischer.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:58 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Die gene die wil moorden kan kiezen om te moorden of het niet te doen doet hij het dan veranderd zijn lot
Doet hij het niet blijft hij her orginele pad volgen
Ik heb de Koran niet eens gelezen, wat je wel niet leert van stripboeken.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:05 schreef Ambipur het volgende:
Levo, jouw uitleg klinkt logisch, duidelijk
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb de Koran niet eens gelezen, wat je wel niet leert van stripboeken.
Ik heb echt al jaren niet meer 'echt' getekend (op wat doodles tijdens verveling na). Echt zonde, geen progressie gemaakt dus.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:07 schreef zarGon het volgende:
Levo, jij kunt toch tekenen? Waarom teken je geen comics?
Jezus je klinkt nu al als een uitgebluste 30er!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb echt al jaren niet meer 'echt' getekend (op wat doodles tijdens verveling na). Echt zonde, geen progressie gemaakt dus.
Een comic tekenen was ooit mijn ambitie, maar is er nooit van gekomen. Ik had zelfs allemaal verhalen in mijn hoofd. Zaman iste.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jezus je klinkt nu al als een uitgebluste 30er!
Uitschrijven. Maak het concreter. Alles zit in je hoofd en daardoor is het één grote klomp die je blijft uitstellen. Schrijf het uit, hak het in stukjes, maak het verteerbaar en begin te tekenen. De eerste stappen zijn het moeilijkst.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:13 schreef Levolution het volgende:
Het idee zit nog wel in mijn hoofd. Het idee is een lang en serieus, duister sci-fi verhaal eigenlijk, niet meerdere korte cartoons ofzo.
Je hebt wel gelijk, om iets te bereiken moet je dat gewoon doen, maar zoiets tekenen is een fulltime baan man. Nasil bitecek?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uitschrijven. Maak het concreter. Alles zit in je hoofd en daardoor is het één grote klomp die blijft uitstellen. Schrijf het uit, hak het in stukjes, maak het verteerbaar en begin te tekenen. De eerste stappen zijn het moeilijkst.
Vrouwen.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:22 schreef Levolution het volgende:
Wat een tokkieprogramma is The Price is Right ook.
Maar godverdomme, die wijven.
Lekker als klein kind op je buik op het tapijt liggen en tekenen.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Ah, tekenen; vroeger ook mijn passie, maar ik doe er ook al heel lang niets mee. Wel zonde eigenlijk.
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lekker als klein kind op je buik op het tapijt liggen en tekenen.
Die shit moest bewaard worden.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik jaagde er iedere week wel een kladblok doorheen.
Je denkt te ingewikkeld, maakt het groter dan het is. Groot denken is goed, maar als je nooit begint, geen stappen onderneemt - hoe klein dan ook - kom je er nooit. Het uiteindelijke doel moet er eentje zijn die je kunt halen, niet eentje dat je zo groot maakt waardoor je doel jou tegenwerkt.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, om iets te bereiken moet je dat gewoon doen, maar zoiets tekenen is een fulltime baan man. Nasil bitecek?
Misschien moet ik toch meer aan korte verhalen denken.
Voorbeelden!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik jaagde er iedere week wel een kladblok doorheen.
Je motiveert me best wel, maar ik heb momenteel ook zoveel andere doelen. Dat maakt het zo lastig.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je denkt te ingewikkeld, maakt het groter dan het is. Groot denken is goed, maar als je nooit begint, geen stappen onderneemt - hoe klein dan ook - kom je er nooit. Het uiteindelijke doel moet er eentje zijn die je kunt halen, niet eentje dat je zo groot maakt waardoor je doel jou tegenwerkt.
Alles wat je nu maakt heb je later baat bij. Stel 'bitmesi lazim' niet als doel (onhaalbaar momenteel), stel een kleiner haalbaar iets als doel. Zie de kleine projecten als haalbare doelen en het groter geheel als een jarenplan.
Uitschrijven is een goede eerste stap, je kunt het dan namelijk de details uitwerken. Allemaal voorwerk voor 'later'/ooit.
Geen voorbeelden, want ik heb ze helaas niet bewaard. Maar ik heb even pen en papier gepakt en snel mijn voorstelling van Levolution getekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezicht heb ik even cartoonesk en ongedetailleerd gedaan.
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen voorbeelden, want ik heb ze helaas niet bewaard. Maar ik heb even pen en papier gepakt en snel mijn voorstelling van Levolution getekend.
Deze is echt heel mooi hoelang heb je er over gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezicht heb ik even cartoonesk en ongedetailleerd gedaan.
[..]
Geen voorbeelden, want ik heb ze helaas niet bewaard. Maar ik heb even pen en papier gepakt en snel mijn voorstelling van Levolution getekend.
Je voorstelling van mij is aardig natuurgetrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezicht heb ik even cartoonesk en ongedetailleerd gedaan.This isn't even my final form.
Ik denk ongeveer 10 minuutjes.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:10 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Deze is echt heel mooi hoelang heb je er over gedaan?
Ik wist wel dat er Saiyanbloed door je aderen stroomde.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je voorstelling van mij is aardig natuurgetrouw.
Nee, hij reed daarna ergens anders heen.quote:
70 en dan links?..... Whyyy?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
Zelden zo gelachen als net. Reed met 70 km de coentunnel uit, pauper in een opgevoerde golf zat al druk te seinen en te drukken achter me (reed links, maar wel achter andere auto's.
Zodra er ruimte op de rechterbaan kwam (afslaande mensen) dacht hij 'm wel even rechts in te halen langs mij. Ja toedeloe. Dus even volgas het gaatje tot de volgende dichtgereden. Hij kon er net niet tussen.
Toen zattie weer achter meEn toen kwamen de middelvingers en ging het gesein door. Sommige mensen
[..]
Mooi TM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezicht heb ik even cartoonesk en ongedetailleerd gedaan.
Er waren auto's voor hem. De voorste is verantwoordelijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
70 en dan links?..... Whyyy?
Vind jou ook aso.
Die zou dan geklapt moeten worden. Vind Kano ook asociaal.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er waren auto's voor hem. De voorste is verantwoordelijk.
Als ik richting Turkenland ga volgend jaar zal ik dat ongetwijfelt doenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je dat gemist hebt mag je mijn tarla wel berijden in de zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |