Zie haar d'r eigenaar beschermen, so kaawaaaaiii.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat het geen TS is, genoeg nou.
Ik prefereer Chubby Hubby.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zie haar d'r eigenaar beschermen, so kaawaaaaiii.
Wat doet Selen hier nu verkeerd?... Leg eens uit?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zie ik dat, als jullie schelden? Als jij zargon een kutmod noemt zal me dat een worst wezen, maar dit is wat anders.
Je brengt het zelf altijd zo, wat ga je nu opeens haten dan? :squote:Op woensdag 12 december 2012 13:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik prefereer Chubby Hubby.
Eigenaar, please.
Hij ontkent het Bestaan van Turkije.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat doet Selen hier nu verkeerd?... Leg eens uit?
Hier komen trollen met dat Turkije niet bestaat en het schelden met kutturken.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zie je dat echt niet of wil je het niet zien?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zijn post na deze post is ook een 'pareltje.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:58 schreef selen het volgende:
Turkije bestaat niet. Armenie, griekenland, en koerdistan bestaan. Stelletje kutturken.
Haten is verlaten mami.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je brengt het zelf altijd zo, wat ga je nu opeens haten dan? :s
Hij mag zn mening uiten en de post onder hem is ook schelden?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier komen trollen met dat Turkije niet bestaat en het schelden met kutturken.
Ik zie hier ergere dingen, zG...quote:Op woensdag 12 december 2012 13:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zie je dat echt niet of wil je het niet zien?
Hij/zij komt zo dit topic binnenlopen:
[..]
Zijn post na deze post is ook een 'pareltje.
Niks is erger dan het ontkennen van het Land der Landen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zie hier ergere dingen, zG...
Pardon? Ik uitte ook mijn mening.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hij mag zn mening uiten en de post onder hem is ook schelden?
Ja, tuurlijk mag hij zijn mening uiten. MAar niet hier, want hier is het uitlokken.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hij mag zn mening uiten en de post onder hem is ook schelden?
Co-hon-text.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zie hier ergere dingen, zG...
Bitch please..quote:Op woensdag 12 december 2012 13:36 schreef Ambipur het volgende:
Wederom, hij mag zijn mening uiten. Hij is niet meer grof dan wij. Ik snap Kano niet en vind dit willekeur.
Het is geen verplichting om Turkije te erkennen. En dat doe ik dus ook niet (vrijheid van meningsuiting).quote:Op woensdag 12 december 2012 13:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier komen trollen met dat Turkije niet bestaat en het schelden met kutturken.
Je kunt ons niet met hem vergelijken. Ik mag Levo in zijn kont knijpen en hij mag mij hommo noemen. De (onderlinge) relatie tussen de al langere tijd postende users is anders dan iemand die zo'n entree maakt. En, die persoon heeft eerder laten merken dat-ie niet netjes kan blijven.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:36 schreef Ambipur het volgende:
Wederom, hij mag zijn mening uiten. Hij is niet meer grof dan wij. Ik snap Kano niet en vind dit willekeur.
Wederom, gedraag je. Jij bewijst keer op keer, dat jij een discussie niet aankan. Of je beldigt mensen of je gaat over op schelden.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Als je zo hunkert na zijn mening Ambi, wordt mod hier en laat het toe, of anders DM je maar met je vriendje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |