Ik wel, je bent een Armeniėr, wij Turks. Daarom.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:17 schreef selen het volgende:
[..]
Dit is geen gelijkwaardige behandeling. Er lopen hier mensen te schelden, en zij krijgen geen waarschuwing en ik wel?
Ik volg de gedachtensprong niet
Hierin geef ik je dan wel gelijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:17 schreef selen het volgende:
[..]
Dit is geen gelijkwaardige behandeling. Er lopen hier mensen te schelden, en zij krijgen geen waarschuwing en ik wel?
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:17 schreef selen het volgende:
[..]
Seriously?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hierin geef ik je dan wel gelijk.
Gaan rellen, geklapt worden - ondertussen ook nog even tof doen - en achteraf janken dat je zo bent/wordt behandeld.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hierin geef ik je dan wel gelijk.
Ik zie jou hier schelden. Wie scheld er nog meer in dit topic dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:17 schreef selen het volgende:
[..]
Precies, hij begon gelijk met stelletje kutturken etc.. Waar hebben wij hem voor uitgescholden dan..?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaan rellen, geklapt worden en achteraf janken dat je zo bent behandeld..
Ik ben een keizerkind.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:20 schreef Levolution het volgende:
We zijn toch ook een stelletje kutTurken?
Maar tenminste geen armeniėr.
U ziet hier meer mensen schelden maar dat laat u oogluikend toe. Derhalve kan er geconcludeerd worden dat u niet objectief handelt, vanwege uw egalitarismequote:Op woensdag 12 december 2012 13:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zie jou hier schelden. Wie scheld er nog meer in dit topic dan?
En als mensen jou uitschelden moet je daar melding van maken, ik ga niet alles teruglezen.
hij zegt u tegen je.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:22 schreef selen het volgende:
[..]
U ziet hier meer mensen schelden maar dat laat u oogluikend toe. Derhalve kan er geconcludeerd worden dat u niet objectief handelt, vanwege uw egalitarisme
Ik zie hier geen rassen waar ik op kan discrimineren. Dat doe ik dus ook niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:22 schreef selen het volgende:
[..]
U ziet hier meer mensen schelden maar dat laat u oogluikend toe. Derhalve kan er geconcludeerd worden dat u niet objectief handelt, vanwege uw egalitarisme
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:22 schreef selen het volgende:
[..]
Hoort die "maar" trouwens geen 'en' te zijn?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:22 schreef selen het volgende:
[..]
U ziet hier meer mensen schelden maar dat laat u oogluikend toe.
Ik doel op schelden. Wij schelden ook wel eens en daar zegt Kano niets over.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaan rellen, geklapt worden - ondertussen ook nog even tof doen - en achteraf janken dat je zo bent/wordt behandeld..
Jij weet ook wel dat het geen TS is, genoeg nou.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:26 schreef Ambipur het volgende:
Selen/TS heb jij een identiteitscrisis.
Dat was een belediging, niet schelden.quote:
TS?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:26 schreef Ambipur het volgende:
Selen/TS heb jij een identiteitscrisis.
Omdat context.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doel op schelden. Wij schelden ook wel eens en daar zegt Kano niets over.
Zie ik dat, als jullie schelden? Als jij zargon een kutmod noemt zal me dat een worst wezen, maar dit is wat anders.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doel op schelden. Wij schelden ook wel eens en daar zegt Kano niets over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |