Je weet dat 'je' óók een bezittelijk voornaamwoord is?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef selen het volgende:
Jouw/jou/u/uw heeft als bezittelijk voornaamwoord (uw post, jouw moeder) een -w.
Ik dacht ook dat-ie zou zeuren over de bezits-s, ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:07 schreef Levolution het volgende:
selen denkt dat er een apostrof tussen moet
Overigens is 'je' heeeeel wat anders dan 'jou'.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef selen het volgende:
Jouw/jou/u/uw heeft als bezittelijk voornaamwoord (uw post, jouw moeder) een -w.
De vormen jou en jouw worden eigenlijk alleen gebruikt als er nadruk op ligt. Anders kun je 'je' gebruiken.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet dat 'je' óók een bezittelijk voornaamwoord is?
"Jouw" is 'je' met een klemtoon.
TS toch.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Ulan wiens kloon ben jij nu weer..?
Ja, en wat is er dan precies verkeerd aan "je moeders lul"?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:10 schreef selen het volgende:
[..]
De vormen jou en jouw worden eigenlijk alleen gebruikt als er nadruk op ligt. Anders kun je 'je' gebruiken.
Hier is dat niet het geval
Wat is dit dan..?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:10 schreef selen het volgende:
[..]
De vormen jou en jouw worden eigenlijk alleen gebruikt als er nadruk op ligt. Anders kun je 'je' gebruiken.
Hier is dat niet het geval
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:24 schreef selen het volgende:
[..]
Je moeder is een kloon van schaap dolly![]()
Zaaaa
Ga ergens anders lopen trollen.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:58 schreef selen het volgende:
Turkije bestaat niet. Armenie, griekenland, en koerdistan bestaan. Stelletje kutturken.
quote:
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op woensdag 12 december 2012 13:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen trollen.
Ik ben hier de mod van dit forum. Ik geef je bij deze de laatste waarschuwing. Bedenk zelf maar wat je er mee doet.quote:
Doeiquote:
Snappen we ook meteen waarom je zo gefrustreerd bent.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:15 schreef selen het volgende:
Btw, mijn moeders is overleden. Dus ik heb geen moeder.
Dit is geen gelijkwaardige behandeling. Er lopen hier mensen te schelden, en zij krijgen geen waarschuwing en ik wel?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben hier de mod van dit forum. Ik geef je bij deze de laatste waarschuwing. Bedenk zelf maar wat je er mee doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |