SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:24 schreef Levolution het volgende:
De TT deed mij een traantje wegpinken.
[ afbeelding ]
Ook al vergaat de aarde, Turkije blijft bestaan als een zwevend eiland.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]Nog 6/7 maandjes.. Volgend jaar ga ik er gewoon een maand heen.
Als de aarde dan niet is vergaan tabi.
Kijk, dat is al genoeg. Tering ey, heb nu echt last van heimwee ofzoquote:Op woensdag 12 december 2012 11:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ook al vergaat de aarde, Turkije blijft bestaan als een zwevend eiland.
[ afbeelding ]
Ja dit was dus gisteren.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:52 schreef Ambipur het volgende:
Levo, moest aan jou denken!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/12/met_je_reuma.html
Ouderen maken zich echt druk om rare dingen.. Zie 't ook bij mijn oma.. Zo gaan wij ook worden!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja dit was dus gisteren.
Zie hem keiharde Kaio-Ken 4x punches uitdelen.
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ouderen maken zich echt druk om rare dingen.. Zie 't ook bij mijn oma.. Zo gaan wij ook worden!
Je moeders lul bestaat ook..quote:Op woensdag 12 december 2012 12:58 schreef selen het volgende:
Turkije bestaat niet. Armenie, griekenland, en koerdistan bestaan. Stelletje kutturken.
hoeft niet, ben momenteel druk bezig om Marokkaans te leren, vind ik een belangrijker taal dan Nederlands..quote:Op woensdag 12 december 2012 13:01 schreef selen het volgende:
[..]
Je moeders?? Ga eens Nederlands leren, kutturk?
Vertel, wat klopt er niet aan 'je moeders' in "je moeders lul".quote:Op woensdag 12 december 2012 13:01 schreef selen het volgende:
[..]
Je moeders?? Ga eens Nederlands leren, kutturk?
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel, wat klopt er niet aan 'je moeders' in "je moeders lul".
Vertel, wat is er fout toegepast wat betreft het bezittelijk voornaamwoord.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:04 schreef selen het volgende:
[..]LoL
Ooit gehoord van bezittelijk voornaamwoord?
Hi Selen, hoe is 't?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:04 schreef selen het volgende:
[..]LoL
Ooit gehoord van bezittelijk voornaamwoord?
quote:
Je is Jouw denk ik dat hij bedoelt.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel, wat is er fout toegepast wat betreft het bezittelijk voornaamwoord.
Je weet dat 'je' óók een bezittelijk voornaamwoord is?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef selen het volgende:
Jouw/jou/u/uw heeft als bezittelijk voornaamwoord (uw post, jouw moeder) een -w.
Ik dacht ook dat-ie zou zeuren over de bezits-s, ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:07 schreef Levolution het volgende:
selen denkt dat er een apostrof tussen moet
Overigens is 'je' heeeeel wat anders dan 'jou'.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef selen het volgende:
Jouw/jou/u/uw heeft als bezittelijk voornaamwoord (uw post, jouw moeder) een -w.
De vormen jou en jouw worden eigenlijk alleen gebruikt als er nadruk op ligt. Anders kun je 'je' gebruiken.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet dat 'je' óók een bezittelijk voornaamwoord is?
"Jouw" is 'je' met een klemtoon.
TS toch.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Ulan wiens kloon ben jij nu weer..?
Ja, en wat is er dan precies verkeerd aan "je moeders lul"?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:10 schreef selen het volgende:
[..]
De vormen jou en jouw worden eigenlijk alleen gebruikt als er nadruk op ligt. Anders kun je 'je' gebruiken.
Hier is dat niet het geval
Wat is dit dan..?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:10 schreef selen het volgende:
[..]
De vormen jou en jouw worden eigenlijk alleen gebruikt als er nadruk op ligt. Anders kun je 'je' gebruiken.
Hier is dat niet het geval
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:24 schreef selen het volgende:
[..]
Je moeder is een kloon van schaap dolly![]()
Zaaaa
Ga ergens anders lopen trollen.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:58 schreef selen het volgende:
Turkije bestaat niet. Armenie, griekenland, en koerdistan bestaan. Stelletje kutturken.
quote:
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op woensdag 12 december 2012 13:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen trollen.
Ik ben hier de mod van dit forum. Ik geef je bij deze de laatste waarschuwing. Bedenk zelf maar wat je er mee doet.quote:
Doeiquote:
Snappen we ook meteen waarom je zo gefrustreerd bent.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:15 schreef selen het volgende:
Btw, mijn moeders is overleden. Dus ik heb geen moeder.
Dit is geen gelijkwaardige behandeling. Er lopen hier mensen te schelden, en zij krijgen geen waarschuwing en ik wel?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben hier de mod van dit forum. Ik geef je bij deze de laatste waarschuwing. Bedenk zelf maar wat je er mee doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |