Komma's zijn reuze belangrijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:01 schreef Turquaz52 het volgende:
omfg, seriously? Om een komma?
Hier heb je er alvast een paar, voor het geval een ander het vergeet: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ja okee, maar het was al erg obvious dat ik Bitch, Please bedoelde..quote:Op woensdag 12 december 2012 14:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Komma's zijn reuze belangrijk.
Het welbekende voorbeeld ken je vast wel...
Wacht, niet schieten!
Wacht niet, schieten!
Dit was er een van de basisschool docent..quote:Op woensdag 12 december 2012 14:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wacht, niet schieten!
Wacht niet, schieten!
Nou, niet zo obvious, gezien haar posts.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja okee, maar het was al erg obvious dat ik Bitch, Please bedoelde..
Drogreden (onjuiste vergelijking)quote:Op woensdag 12 december 2012 14:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wacht, niet schieten!
Wacht niet, schieten!
Kijk hier, geef ik je volkomen gelijk in.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:07 schreef selen het volgende:
[..]
Drogreden (onjuiste vergelijking)
Want;
Kijk hier geef ik je volkomen gelijk in.
Kijk, hier geef ik je volkomen gelijk in.
Kijk, hier geef ik je, volkomen gelijk in. (Ja, zin slaat nergens op, maar ik hoop dat niemand jou geeft.)
Betekenis verandert niet.
Gok eens welk woord hier fout geschreven is... En doe die andere fout er maar meteen bij.quote:Maar, dat wilt dus niet zeggen dat je interpunctie fouten mag maken.
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze mannen zijn pas cool:
[ afbeelding ]
Nou?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk hier, geef ik je volkomen gelijk in.
[..]
Gok eens welk woord hier fout geschreven is... En doe die andere fout er maar meteen bij.
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze mannen zijn pas cool:
[ afbeelding ]
*Omfgquote:Op woensdag 12 december 2012 14:01 schreef Turquaz52 het volgende:
omfg, seriously? Om een komma?
Hier heb je er alvast een paar, voor het geval een ander het vergeet: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nee.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Spatiemisbruik ende onregelmatig werkwoord.
Kun jij ze nu wel benoemen?.
Neequote:Op woensdag 12 december 2012 14:15 schreef zarGon het volgende:
[..].
Neil deGrasse Tyson mag er wel bij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• interpunctie fouten » interpunctiefoutenquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
NeeNaaaaahwwwww!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zo lief..
dat wil -t.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
• interpunctie fouten » interpunctiefouten
• dat wilt » dat wilt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:23 schreef Bilge het volgende:
Je mist een joekel van een fout zarGon, had ik niet van jou verwacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Verschil is echt minimaal op het scherm, lees je zo overheen. Maar mooi dat je mij erop wijst..
slisslis.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:27 schreef zarGon het volgende:
Owee als jullie mijn uitspraak op de meet telkens gaan verbeteren....
Ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:31 schreef Ambipur het volgende:
Spreken jullie trouwens accentloos NLs of?
Nee.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:31 schreef Ambipur het volgende:
Dit is sarcasme, I assume?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben toch geen Nederlander..
Ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:31 schreef Ambipur het volgende:
Ik bent toch een Turkse Nederlander...quote:
Jaquote:Op woensdag 12 december 2012 14:31 schreef Ambipur het volgende:
Ja, krijg er vaak complimentjes overquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:39 schreef Arcadia het volgende:
Ik spreek beter Nederlands dan Nederlanders *brushes dust off his shoulders*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |